2020-04-23, 16:30
Medlem
" Jag hoppas sami vinner för det är så mycket han har i skuld " - Julia

varför tycker man synd om någon som har 800k i SKULD vid 25 års åldern ....................
ingen annan än han själv som satt sig själv i skiten.
2020-04-23, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
skicka in lite solkräm till julia wtf hennes ansikte är rödare än sami fans när dom fick reda på att mergim sitter säkert och inte han.. jösses!

Wow Mergim säker. Ja det kommer orsaka panik i lägret.
2020-04-23, 16:32
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fina Julia som säger att hon hoppas att Sami vinner för att kunna släcka sina lån och kan starta om sitt liv. Jasmines svar var att hon och hennes föräldrar också har ganska mycket lån.

Julias var rätt bra också.

Jag vill ha miljonen ifall min mamma dör då kommer jag inte klara mig då jag inte har några släktingar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Martin om någon har ju ett resting bitch face, jag vet inte om han var så sur. Han fick ju två poäng av Jass trots allt, samma som han gav henne. Lite väl girigt om han hade velat ha tre poäng..

Tänk om martin hade valt att rädda julia över jasmin, så som jasmin gjorde
vilket helvete för karln det hade blivit!!
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vi kommer säkert få rösta på den/de vill ha kvar (precis som deltagarna fick göra, kärleksvecka och allt det där), då lär det bli Martin eller Julia som ryker.
Jag tror ändå inte de, finalveckan handlar alltid om att rösta UT. Alla andra säsonger med nomineringar -som de sig bör- är UT för oss tittare... skulle förvåna mig mycket men i andra andetaget så tänker jag produktionen i år är så jävla mesig så njaa kanske du har rätt
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja men varför står hon inte för det från början då? Gå in i huset och säg ”Om jag vill ligga så gör jag det”. Hon behövde inte komma in som ett helgon. Dessutom leker hon cool och ”öppen tjej”, pratar om ”girl code”, men samtidigt kallar hon Blåvalen för slampa men Martin förlåter hon efter en dag och knullar med honom. Allt hon säger är så motsägelsefullt. En riktig hycklare är hon. Man vet inte längre vad som är äkta eller vad som är skådespel.

Blir inte bättre av att hon är mentalt som en 13-åring. Fnissar varje gång man pratar sex och beter sig som att hon aldrig sett en snopp i sitt liv. När hon sa ”Jag har bara kommit två gånger i mitt liv, med mitt ex och med Martin” insåg man hon nog aldrig legat med fler än de två. Men vill nog leka mer erfaren.
Jag håller med dig helt i din analys. Så jävla skev människa, den där Jasmine. Hon ska ut på måndag!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Reagerade också på det!! Vilket jävla pucko..varför skulle inte tjejer kunna ha sex i TV utan att bli kallad diverse skit..
Dessutom kalla henne hora INNAN hon ens gått in i huset och det har hänt. Samt att han själv väljer att göra slut med henne gör att hon ska in i huset. Han kan vara en jävla hora. Jag ogillar Jasmine men hör måste jag försvara henne. Hon är ingen hora för att hon knullar i TV. Trams! Vilket jävla fitthuvud till ex.
2020-04-23, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Julias var rätt bra också.

Jag vill ha miljonen ifall min mamma dör då kommer jag inte klara mig då jag inte har några släktingar.
Ja, men var mer Jasmines omedelbara svar när Julia ändå rätt osjälviskt önskar att någon annan vinner.
2020-04-23, 16:34
Medlem
Citat:
" jag hade fuckat loss sista veckan sprungit naken, dansat non stop"
hahahaha jassa har REDAN börjat fjäska röster, redan 2 timmar in på att hon hänger löst. Fyfan för den som köper detta. Jag spyr på er.
Ja hon lovade ju oss att visa sig naken oftare om hon fick vara kvar i måndags. Förstår hon att ingen vill se hennes platta kropp? Hon pressade verkligen ut varje droppe av Martin/Amilia-gaten och hoppades väl på han skulle åka så hon kunde leka ett offer i tre veckor till. Tyvärr var han kvar så då bytte hon taktik till att knulla och gå naken istället. Om folk inte ser igenom hennes falskhet är det något allvarligt fel.
2020-04-23, 16:35
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Jag tror ändå inte de, finalveckan handlar alltid om att rösta UT. Alla andra säsonger med nomineringar -som de sig bör- är UT för oss tittare... skulle förvåna mig mycket men i andra andetaget så tänker jag produktionen i år är så jävla mesig så njaa kanske du har rätt
Nja, både i år och tidigare år har det förekommit att BB ändrar mellan omröstningarna lite som de vill, om tittarna ska rösta ut eller kvar, och det blir alltid diskussioner om röstsplittring beroende på vilken metod de använder.

Amilia var ju t ex helt chanslös i måndags eftersom man röstade ut.
2020-04-23, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja hon lovade ju oss att visa sig naken oftare om hon fick vara kvar i måndags. Förstår hon att ingen vill se hennes platta kropp? Hon pressade verkligen ut varje droppe av Martin/Amilia-gaten och hoppades väl på han skulle åka så hon kunde leka ett offer i tre veckor till. Tyvärr var han kvar så då bytte hon taktik till att knulla och gå naken istället. Om folk inte ser igenom hennes falskhet är det något allvarligt fel.

Det har funkat för henne so far. Hon har överlevt så många gånger, flest av någon deltagare.
så hon kör bara med samma taktik liksom och hoppas det funkar varje vecka. Men ah nu är vi lessa(hoppas jag) och hon får åka hem på måndag.
2020-04-23, 16:38
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
" Jag hoppas sami vinner för det är så mycket han har i skuld " - Julia

varför tycker man synd om någon som har 800k i SKULD vid 25 års åldern ....................
ingen annan än han själv som satt sig själv i skiten.

Exakt han har satt sig själv i den skiten, så hur fan förtjänar han vinna BB och hur kan dom säga att han är smart intelligent? Om man är det så har man inte skulder på 800k.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in