Var nära att åka dit en gång 2010 för det s.k. "brottet" men lyckades klara mig ur knipan o åklagaren lade ned förundersökningen mot mig som gällde skäligen misstänkt för försök till köp av sexuell tjänst. Här går det att grovberäkna vad de sedvanliga 50 dagsböterna landar på för försök alt fullbordat sexköp en gång: https://rakna.net/berakna/dagsboter/Den som åker på två ggr brukar få 70 dagsböter istället för 50 och så är skalan stigande ifall åklagaren o Bengefaan lyckas styrka än fler.
Ja det är ont uppslag på intressanta eskorter , mestadels frågor om man vill veta hur eskorten är bra eller dålig. Märker även på. Re att väldigt få resenseras där med, hoppas på bättring på den här punkten. Skulle vara kul att höra mer positiv om tjerna i fråga kanske även tjerna kan komma till tals mera en tidigare, men tyvärr så är det inte så många svenska tjejer som verkar jobba i dessa kv19 tider själv har jag problem att hitta en skyst svenska att fika med någon gång i månaden. Som inte har löpande band, utan gärna gör detta på hobbynivå tacksam om någon vill svara
Det verkar inte vara så seriöst kalla sig för olika namn på olika sidor. Personligt skulle jag undvika, damen i fråga. Priset på den jag hittade var1.5 det är okej men frågan är finns det någon annan som kanske dyker upp när man har det som bäst bli rånad eller något
Det verkar inte vara så seriöst kalla sig för olika namn på olika sidor. Personligt skulle jag undvika, damen i fråga. Priset på den jag hittade var1.5 det är okej men frågan är finns det någon annan som kanske dyker upp när man har det som bäst bli rånad eller något
Håller med dig fullständigt, man måste sålla och kanske betala lite mer för att få vara säker
Fram för allt läsa vad tidigare kommentarer till eskorten skriver men ta allt för bra omdömen med en nypa salt. Men framförallt ringa och lyssna med damen ifråga