2020-04-23, 13:09
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Verkligen! Den dagen Lennie hittar en partner kommer Mergim gå loco. Hoppas hans familj tar hand om pojken när han kommer ut, så vi slipper se en kärleks tragedi.
Man associerar till Arbogakvinnan eller liknande sjuka personer som begått bestialiska mord av svartsjuka. Det är fan inte normalt att bete sig som Mergin. Har tyckt hela tiden att han är direkt motbjudande medan vissa ser hon som så rolig och gullig. Har sett hans mörka blick flertalet ggr när han blir svartsjuk som t,ex när Lennie "paras" ihop med nån annan deltagare.
2020-04-23, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Vilken dumhet. IQ elle EQ har ett annat mätinstrument. Social Intelligens är beteendevetenskap.
Man får fram olika värden av lämplighet eller analysförmåga. Det märks att du är varken eller.
Amelia med faktafel i nio av tio gånger skulle säkert gilla dig.

Ser fram emot röstningen idag. Hoppas på Sami och Julia 🙂

I final ser jag helst Lennie, Mergim och Sami

Off topic .... i tider när det finns Google är jag förvånad att du inte kollar fakta innan du uttalar dig.
Hur svårt kan det vara? Jag har en välfungerande amygdala vilket gör det svårt för er att irritera eller stressa mig. Jag har faktiskt ett leende på läpparna.
2020-04-23, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
sami åker på måndag ni hörde det här först
Helt omöjligt när det finns folk som frida,julia,martin,jasse kvar, sami slår alla dom i omröstning :P
2020-04-23, 13:14
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
du tror på det alltså?

Ni som tjatar om att Sami är nazist. Lägg ner!

"Nazisten" Samis bästa vänner i huset blev en jude och en afrikan.
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020

Off topic .... i tider när det finns Google är jag förvånad att du inte kollar fakta innan du uttalar dig.
Hur svårt kan det vara? Jag har en välfungerande amygdala vilket gör det svårt för er att irritera eller stressa mig. Jag har faktiskt ett leende på läpparna.
Förvånar inte alls att du är sån. Du verkar helt besatt och jag undrar om du går på något? Du är en fästing i tråden.
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-23 kl. 13:16.
Medlem
137MGs avatar
Kan inte låta bli att titta på Amilias livesändningar på insta, mest för att jag fascineras över hur blind hon är över sitt egna beteende. Hon fattar ingenting varför hon får så mycket hat, det har varit mest synd om henne, hon pratar ”skit” om när Julia tog det som en pik att Amilia satt med Sami när Julia var full och kär i honom. Man bara tänker ”ursäkta minns du inte ditt tre timmar långa bråk över att Lennie flyttade sin sängplats 3 meter ifrån dig?”
Alla har varit så elaka mot henne hela tiden. Hon har bara varit ärlig och aldrig gjort något fel enligt sig själv.

Hon tar varje chans hon får att påpeka att Jasmine inte är speciellt smart eller kunnig inom nåt (visserligen sant men hon säger det med sån jävla översittarton alltså...) En riktig jävla besserwisser.

Tål verkligen inte såna människor som beter sig som Amilia och jag skäms över att jag inte bara kan släppa henne. Samtidigt så fascineras jag över att personer kan vara så blinda inför sina egna brister och tro sig vara så perfekta.

Förlåt för gnäll 🙄
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020

Jag har inte den albanska versionen av Google så det lär bli svårt. I Sverige använder vi den anglosaxiska.

Skönt de har det ute i solen i BB huset. Skönt att slippa fettot, det märks.
2020-04-23, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Ni som tjatar om att Sami är nazist. Lägg ner!

"Nazisten" Samis bästa vänner i huset blev en jude och en afrikan.

Jag köper det om dom umgås på utsidan, vi får väl vänta o se
2020-04-23, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Jag har inte den albanska versionen av Google så det lär bli svårt. I Sverige använder vi den anglosaxiska.

Skönt de har det ute i solen i BB huset. Skönt att slippa fettot, det märks.

samis favoritartist har släppt ny låt https://www.youtube.com/watch?v=i5_b-g_POcM&list=RDEKIpEwC0aLo&index=14

oj vad han hade sjungit på denna i huset
2020-04-23, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Kan inte låta bli att titta på Amilias livesändningar på insta, mest för att jag fascineras över hur blind hon är över sitt egna beteende. Hon fattar ingenting varför hon får så mycket hat, det har varit mest synd om henne, hon pratar ”skit” om när Julia tog det som en pik att Amilia satt med Sami när Julia var full och kär i honom. Man bara tänker ”ursäkta minns du inte ditt tre timmar långa bråk över att Lennie flyttade sin sängplats 3 meter ifrån dig?”
Alla har varit så elaka mot henne hela tiden. Hon har bara varit ärlig och aldrig gjort något fel enligt sig själv.

Hon tar varje chans hon får att påpeka att Jasmine inte är speciellt smart eller kunnig inom nåt (visserligen sant men hon säger det med sån jävla översittarton alltså...) En riktig jävla besserwisser.

Tål verkligen inte såna människor som beter sig som Amilia och jag skäms över att jag inte bara kan släppa henne. Samtidigt så fascineras jag över att personer kan vara så blinda inför sina egna brister och tro sig vara så perfekta.

Förlåt för gnäll 🙄
Ingen som vågar säga ifrån då till henne i kommentarerna? Eller är det en enda kärleksfest där? Äckliga människa fyfan för henne, hoppas hon kommer bli behandlad lika dåligt en dag som hon behandlat alla andra.
2020-04-23, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Har tröttnat rejält på att glo på liven, jag står fortfarande inte ut med jasmine (och martin), och tittar bara in lite då och då för att se om det händer något. Men nä, nu är det bara solande ute på gården. Fy fasen vad trist att glo på. Nu säger jag upp cmore, finns iingen som helst anledning att titta på detta längre. Jag går in och röstar till samis fördel vid röstningar bara. Må han vinna.

(sen när man går in här i tråden så ser man att folk gulligullar om amilia, då är det bara för mycket...)

Är exakt så för mig också. Kollade inte ens tävlingarna igår. Så lamt och mesigt.
Händer NADA. Jag vill inte höra Frida sjunga svenska visor i solen. Jag gör också så att jag bara röstar till Samis fördel.
Hoppas nästa vecka blir bättre fan
2020-04-23, 13:24
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ingen som vågar säga ifrån då till henne i kommentarerna? Eller är det en enda kärleksfest där? Äckliga människa fyfan för henne, hoppas hon kommer bli behandlad lika dåligt en dag som hon behandlat alla andra.
Jag tror hon var avundsjuk på Jasmine för att hon är smal. Amalia kanske skulle sökt till Biggest Loser istället där hon passat in bra. Kanske hon tog fel blankett vid ansökan? B.B och B.L är snarlikt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in