2020-04-23, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Röstningen vad jag gissar på
Lennie 2 p mergim 1 frida
Mergim: 2 p lennie 1 frida
Frida 2 p Lennie 1 mergim
Jasse 3 p martin 1 julia
Julia 2 poäng sami 1 jasse
martin : 2 p jasse, 1 sami
Sami : 2 poäng julia 1 p martin

Lennie 2 p mergim
Mergim: 2 p lennie
Jasse 3 p martin
martin : 2 p jasse

Dessa är ju solklara

Tror inte Martin får 3P av Jasmine om jag ska vara ärlig, tror hon ger Julia 2P.
2020-04-23, 12:53
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Sami har varit med i 2 artiklar sen sin vistelse i BB, både negativa.

Och?
Sami beter sig inte som ett psykfall jämfört med din älskling.
2020-04-23, 12:54
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Vilken dumhet. IQ elle EQ har ett annat mätinstrument. Social Intelligens är beteendevetenskap.
Man får fram olika värden av lämplighet eller analysförmåga. Det märks att du är varken eller.
Amelia med faktafel i nio av tio gånger skulle säkert gilla dig.

Det märks att stämningen i huset är på topp. Den bästa sedan sjökon lämnade enligt Mergim.
2020-04-23, 12:55
Medlem
Citat:
Amilia snackar om Samis Nazist tatueringar på instagram live just nu

Nån som frågat amilia om videoklippet på henne?
2020-04-23, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Tror inte Martin får 3P av Jasmine om jag ska vara ärlig, tror hon ger Julia 2P.
Ja det är fullt möjligt, hon som ville ha ut julia för någon vecka sedan tror dock inte det blir dålig stämning alla fattar ju att de är ett "par"
2020-04-23, 12:56
Medlem
kendallos avatar
Har tröttnat rejält på att glo på liven, jag står fortfarande inte ut med jasmine (och martin), och tittar bara in lite då och då för att se om det händer något. Men nä, nu är det bara solande ute på gården. Fy fasen vad trist att glo på. Nu säger jag upp cmore, finns iingen som helst anledning att titta på detta längre. Jag går in och röstar till samis fördel vid röstningar bara. Må han vinna.

(sen när man går in här i tråden så ser man att folk gulligullar om amilia, då är det bara för mycket...)
2020-04-23, 12:58
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Håller med verkligen. Skulle inte förvåna mig om han kommer vara med på tidningsrubriker i framtiden då inte i en positiv artikel. Han skrämmer mig verkligen han är som en blodsugande fästning på Lennie.
Ja, fy fan för att ha en sån där efter sig. Skulle inte känna mig säker en sekund med en sån besatt vettvilling i närheten. Kanske därför Lennie ser så djävla vilsen och rädd ut hela tiden. Jag skulle inte heller bli förvånad om man såg hans pixlade bild i nån kvällstidning. När han grinade för att Lennie varit bort 3 timmar fick jag riktigt dåliga vibbar.
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-23 kl. 13:05.
2020-04-23, 13:00
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Sami har varit med i 2 artiklar sen sin vistelse i BB, både negativa.
Men nu har det vänt sörru. Den populäraste och förmodade vinnaren 2020 heter Sami. Med eller utan tatueringar.
2020-04-23, 13:02
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Ja, fy fan för att ha en sån där efter sig. Skulle inte känna mig säker en sekund med en sån besatt vettvilling i närheten. Kanske därför Lennie ser så djävla vilken och rädd ut hela tiden. Jag skulle inte heller bli förvånad om man såg hans pixlade bild i nån kvällstidning. När han grinade för att Lennie varit bort 3 timmar fick jag riktigt dåliga vibbar.
Verkligen! Den dagen Lennie hittar en partner kommer Mergim gå loco. Hoppas hans familj tar hand om pojken när han kommer ut, så vi slipper se en kärleks tragedi.
2020-04-23, 13:05
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Nämen, är du redan tillbaka!
Ni har då verkligen ingen lång lunchrast på familjen Fekas trollfabrik, fast å andra sidan kanske ni är många som hjälps åt?
Lite nyfiken på erat upplägg, är det en familjemedlem som "författar" all dynga, en som håller reda på alla era användare här, och en tredje som skriver inläggen här, så tangentbordet formligen glöder?
Ganska imponerande operation isf! 👏

De är en hel radda albaner där pojken med husporslinet i käften är bartender. Tröttsamt då moderatorn inte gör sitt jobb ordentligt.

Tack. Censur igen. BB 2020 gör ett ordentligt jobb.
2020-04-23, 13:07
Medlem
Proselyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Nån som frågat amilia om videoklippet på henne?

Vad är det för klipp? Varit borta ett tag
2020-04-23, 13:08
Medlem
sami åker på måndag ni hörde det här först

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in