2020-04-23, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Ja hade varit roligt om sami vinner och väljer Lennie för att se hur mergim skulle klara sig.

Varför ska alltid samma personer röstas fram, tycker någon som fått mycket straffar och inga belöningar förtjänar det lite mer..
2020-04-23, 12:00
Medlem
Det hade även vart roligt om den som vinner får välja att ge bort den till två andra. Jag tror om Sami vinner så hade han lätt kunnat ge bort dejten till tex Martin och jas eller två andra.
2020-04-23, 12:02
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Ni är så jävla roliga alla ni amilia-haters som ändå går in o följer henne på Instagram.
Jävla patetiska åsnor 😂
Det har nog inte Amilia något emot. Är man ute efter fler följare och inte kan få så många via charm så är man nog nöjd med haters. Det är nog alla youtube/insta-hookers.

Skumt att hon och Alex sände själva då hon visade så jäkla tydligt hur mycket hon ogillade honom. Dansade och hoppade för första gången på de veckorna när han åkte osv..
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Har nu röstat flera gånger på Sami!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderwoman76
Varför ska alltid samma personer röstas fram, tycker någon som fått mycket straffar och inga belöningar förtjänar det lite mer..

Jag valde Sami för att jag tycker han förtjänar det..Hade det blivit Lennie/Mergim så vet man att de valt varandra eller Jassa/Martin så hade de valt varandra..mer spännande att se vem Sami väljer..Inte säkert han väljer Julia...
2020-04-23, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderwoman76

Jag vill hellre att Sami vinner än Lennie för Lennie kommer välja mergim som han alltid gör. Så taktiskt röstade jag på Sami för han har störst chans att vinna över Lennie. Jag hade gärna sett att Sami vinner och får ge bort det till två andra om han vill. Jag tror hade han fått det så hade han gjort de. Tex till Martin och jas för att de fick äta korven förra veckan.
2020-04-23, 12:07
Medlem
jämför julias beteende just nu och om 1 timma när hon får reda på att hon är nominerad
2020-04-23, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Jag valde Sami för att jag tycker han förtjänar det..Hade det blivit Lennie/Mergim så vet man att de valt varandra eller Jassa/Martin så hade de valt varandra..mer spännande att se vem Sami väljer..Inte säkert han väljer Julia...

Håller med, men det är synd att det alltid är godis och alkohol i dessa annex och det gillar ju inte Sami.. men jag önskar att han får sova tyst och då vet jag inte om Martin eller Lennie trots allt är bäst som dejt åt Sami.. Det skulle vara toppen om Sami och Julia kunde få ngt att syssla med där inne och att det var alkoholfritt då skulle det bli bra enligt mig.
2020-04-23, 12:13
Medlem
Zingo2s avatar
Hur ser dagens röstning ut? De ska rösta kvar, jag tror:

Sami: 2 Julia 1 Martin
Julia: 2 Sami 1 Jassa
Jass: 3 Martin 1 Julia
Martin: 2 Jass 1 Sami
Frida: 2 Sami 1 Mergim
Mergim: 2 Lennie 1 Sami
Lennie: 2 Mergim 1 Sami

Sami 7
Julia 3
Jass 3
Martin 4
Frida 0
Mergim 2
Lennie 2
2020-04-23, 12:14
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
jämför julias beteende just nu och om 1 timma när hon får reda på att hon är nominerad
Julia bryr sig inte, såg du väl förra veckan?
2020-04-23, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Håller med, men det är synd att det alltid är godis och alkohol i dessa annex och det gillar ju inte Sami.. men jag önskar att han får sova tyst och då vet jag inte om Martin eller Lennie trots allt är bäst som dejt åt Sami.. Det skulle vara toppen om Sami och Julia kunde få ngt att syssla med där inne och att det var alkoholfritt då skulle det bli bra enligt mig.

Hoppas på alkoholfritt ikväll faktiskt.
2020-04-23, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Julia bryr sig inte, såg du väl förra veckan?

först grät hon över svante inte skulle känna igen henne, förra veckan "över sami"

vad ska hon gråta över denna gång?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in