Tror hon skrattar gott när hos ser Bim och Bo dricka och skratta hysteriskt över en ..... FIS
Grabbarna Sami och Martin skrattar med. Lika barn leka bäst.
De har det så mysigt i soffan. Martin livrädd att dricka och råka peta på en av brudarna medans hon öppet flirtar med allt och alla. Har kollat par gånger och ser att inget händer om man inte njuter av att titta på fulla tjejer.
Har missat det men vem är Bim och Bo?
Nu går de in i huset och värmer sig. Skönt att se.
Det ska nog ätas kvällsmat, borsta tänder mm så tills de ska sova kommer de redan ha blivit såpass kallt att de lägger sig i varma sängen igen.
Gissar att mergim och julia är troligast att släpa sig till sängen. Lennie verkar lida av någon sjukdom då han går i t-shirt även lm det är skitkallt ute.
S2 kan det bli hetare i ikväll!
Tar natten nu och hoppas ni postar om det händer något kul! Gonatt
Amilia nämnde denna tråd i sin live, hon säger att hon hört talas om den men tänker inte läsa något av den. Vi kan få hugga av henne valfri kroppsdel om hon läser den säger hon.
OnT: Missade Fridas hemliga uppdrag. Blev det att välja vart alla ska sova eller nudist-kramar?
Japp men vi har ingen aning om han erkände det högt eller inte för det var censur 8 gånger på 15 min
Men klart och tydligt insåg han idag att något var skevt när han kände sig svartsjuk över hans ”storebror” var iväg 4 timmar på tre olika dejter med tjejerna i huset.
Nä att jag missade det lär ju inte bli klipp på det.
Amilia nämnde denna tråd i sin live, hon säger att hon hört talas om den men tänker inte läsa något av den. Vi kan få hugga av henne valfri kroppsdel om hon läser den säger hon.
OnT: Missade Fridas hemliga uppdrag. Blev det att välja vart alla ska sova eller nudist-kramar?
Va inne ngr sekunder..precis då sa hon att hon tänkte inte gå in o kolla här för att se vilka som har hennes utvalda kroppsdelar som avatar...så tyckte jag hon sa i alla fall..klarade inte av att lyssna på henne så länge..
Haha det var jag som bad henne gå in och läsa här på Alex liven nyss 😂
Alltså BB slutade ju vara ett tv-program efter att Amilia lämnade. Nu är det mer som älgvandringen på Kunskapskanalen (SVT).
Älgvandringen är ju sjukt spännande.
Det kommer tyvärr bli mindre drama nu när hon försvunnit. Tyvärr! För ingen vill väl bara titta på kärleksparet pussas?