Citat:
Ursprungligen postat av
Podde
Du har nog inte lärt dig mycket.
1. Det är inget pris konsolen kommer säljas för.
2. Ingen konsol har någonsin gått ner i pris efter två månader.
3. Oftast är det mjukvaruproblem som fixas med en patch, för hårdvarufel har man ju ändå garanti så det spelar ju ingen roll.
1. Min barndomskompis köpte en ps3 import för 12 lax så jo det finns butiker som ialf då importerade från japan då dom kom ut flera månader tidigare.
2. jag äger 2ps1or,2ps2or,1ps3a,2ps4or,2xbox,xbox360,xbox one,nes, snes, gamecube, wii,sega megadrive,sega saturn
Tro mig då jag vet att när den första efterfrågan är mättad så kommer priserna sjunka med nån bundle här och där, men jag köper inte i detta läge
3. hahah den va bra, helt fel, dom första är oftast väldigt högljuda, väldigt tydligt om man jämför en ps3a eller en 360 när dom först kom ut och sen dom senare modellerna, alla som ägt en ps1a vet att dom första modellerna så gick i princip ALLA sönder(lasern blev skev) och man va tvungen att ställa den på högkant.
red ring of death, blue light of death, white light of death är alla hårdvarufel.
Grafikkortet släppte från moderkortet på 360 etc, polaren köpte ps4 vid release och han fick ett vanligt fel nämligen att HDMI kontakten släpper från kortet detta sker efter flera år oftast men är oacceptabelt.
Det är du som inte har koll, för väääääldigt länge sen praoade jag på PSXCARE vilket alla som vet någonting om tvspel känner till, alla som kom in med sina trasiga konsoler så va det samma historia