2020-04-23, 00:54
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Spännande grejer

Jasmin plockar hår från Martins skägg och Sami tittar på
Fan va spännande

Försöker hon få Martin att likna Lennie hahahhahaha så snygg kan han inte bli. Hon har Lennie i huvudet sen de var på dejt. Han har förhäxat henne.
Frida drömde också om honom och Julia vågar inte nämna en tredje snubbe eller har jag missat något

Glasman
Sami
Lennie
Hon kramade Mergim i poolen

Den kvinnan kan sin sak

Hon blev kåt i Lennie 💯 och jag tror hon är det fotfarande.. Jag tror absolut inte att hon har känslor för Martin det är bara ett spel.
2020-04-23, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Hahaha du är ju den sista som ska snacka. Du sitter och spenderar hela dagarna på detta forumet och kritiserar minsta lilla stedsteg från alla deltagare och kallar dem grejer för att de gör saker som alla vanliga människor också gör. Kul att du snackar om att du och dina "vänner" drar ut och hänger. Jag misstänker att dessa vänner är lika verkliga som profeten muhammad. Tolka det hur du vill

Dagens skratt .... ditt inlägg 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🥰🥰🥰🥰😍🤣😂 tack

Det är kul med BB 2020
Jag har aldrig tidigare varit på Flashback men det är kul

Har aldrig sett BB men det är kul och se hur människor i fångenskap förändras
Oavsett vilka jag gillar så tycker jag att Mergim, Lennie och Sami är de som faktiskt utvecklats positivt.
Andra borde komma ut snarast för att inte göra bort sig ännu mer.
2020-04-23, 00:58
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfraGul
Hon umgicks mest med oss grabbar, träffade henne för att en kompis till mig var tillsammans med en kompis till Frida.

Dessutom var en annan vän till mig tillsammans med en av Fridas vänner.

Både hon och jag agerade femte och sjätte hjul när vi alla umgicks.

Visst är hon inte så glad som hon visar i BB och så positiv
2020-04-23, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Hon blev kåt i Lennie 💯 och jag tror hon är det fotfarande.. Jag tror absolut inte att hon har känslor för Martin det är bara ett spel.

Jag har samma uppfattning. Hon satt med Lennie nästan två timmar och flörtade hejdlöst.
Snickaren går som en sengångare men är supersnabb i sängen. Klarade och jucka hela två minuter 😛😘🥰 I saw it

Där ska man var lite uthålligare.
2020-04-23, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Snickarens snabel når dit.

Det är ingen liten vattenslang vi pratar om här inte.

Du kanske förväxlar honom med Lennie
2020-04-23, 01:08
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon är så extremt omogen. Känns verkligen max 15 år mentalt. Märks även tydligt hur hon är på både Sami och Lennie mycket mer nu för att göra Martin svartsjuk
Hon är nog svår att få ut då hon verkar ligga bra till hos tittarna så om vi får chansen får vi passa på.

Bra till?? Tittarna ville ha ut henne som fan hon var fan på 2 plats på vem tittarna ville ha ut på omröstningarna på fb, Även på Instagram så ville många ha ut henne.
2020-04-23, 01:11
Medlem
Citat:
Du hatar bara på honom ser jag, du nämner hela tiden att han är bög.. Jag tror faktiskt du är bög själv.

De flesta homofober är enligt undersökning gjord i USA latent homosexuella som förnekar det. 80% av dem reagerar sexuellt när de ser två män.

Det reagerar på Lennie och Mergim och vågar inte se sanningen i vitögat utan blir arga.
Samma center för ilska och sexualitet.

Samma män kallar Jasmine, Julia, Amilia, Anty, Frida m fl för luder och horor. Beklämmande.
Vi lever 2020 och de pratar som om de vuxit upp i Mellanöstern där det är förbjudet med homosexualitet. Men att leva i Sverige 2020 och ha en sådan kvinnosyn är patetiskt och beklämmande.
2020-04-23, 01:14
Medlem
Just nu ser jag helst att Mergim eller Frida lämnar. Mergim helst tror jag, hans påfrestande sidor blir bara ännu mer tydliga nu när det är så få kvar. Frida är ju inte rolig att titta på för fem öre heller, även fast hon är snäll och med big Brother mått mätt relativt vettig (med undantag för nudismen)
2020-04-23, 01:18
Medlem
Så komiskt att se Jas i dagens avsnitt.

Pratar om att ha byggt upp en mur mot Martin.

Senare på natten knullar de.

Hahahhaha fyfan vad billig hon är.
2020-04-23, 01:18
Medlem
Citat:
Du hatar bara på honom ser jag, du nämner hela tiden att han är bög.. Jag tror faktiskt du är bög själv.

Nej då, han får vara homo om han vill. Inget fel i det. Men du, min gode vän, borde ta och lugna ner dig lite, programmet kan väll inte betyda så mycket för dig, att du måste skydda vissa människor i en dokusåpa som du aldrig träffat.
2020-04-23, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Naturligtvis kan du inte hålla dig till ämnet. Om du inte känner till eller accepterar en europeisk kultur så kanske du bör flytta tillbaka till skithålet du kröp fram från.

Fan nu skall alltså huset lägga sig. Vi får se vad som händer imorgon.

Det där var lite oförskämt

Vilken håla har alla de som kallar kvinnorna i huset för horor och luder krupit ut genom. Ni hade inte funnits utan en kvinna.

Man behöver inte gilla kvinnorna i BB huset men skulle aldrig kalla en kvinna för luder eller hora. Bittra män som säkert aldrig haft en kvinna och vill inte ha en kvinna som de inte kan förolämpa.
Ni borde hitta en kille för ni definitivt inte heterosexuella.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-23 kl. 01:27.
2020-04-23, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Just nu ser jag helst att Mergim eller Frida lämnar. Mergim helst tror jag, hans påfrestande sidor blir bara ännu mer tydliga nu när det är så få kvar. Frida är ju inte rolig att titta på för fem öre heller, även fast hon är snäll och med big Brother mått mätt relativt vettig (med undantag för nudismen)

Skulle det vara kul att titta på nakna kroppar, jisses.
Ja då måste Frida vara kvar för uppenbarligen kan du inte hitta nakna kroppar på Google

Julia, Jasmine och Martin får väl också vara kvar av samma anledning 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in