2020-04-23, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Du får väl tro och tycka vad du vill. Tänkte mer på att du kan ju göra något du tycker är roligare än att sitta och bli uttråkad av BB Fast iof, en normal människa hänger väl knappast kvar i något tråkigt?! Fast du kanske är under pistolhot?

OnT: Ska bli intressant att se hur röstningen går imorgon

Fan att vi måste vänta till fredag för o se hur dom röstat.

får vi reda på imorgon vilka som är nominerade iallafall?
2020-04-23, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Fan att vi måste vänta till fredag för o se hur dom röstat.

får vi reda på imorgon vilka som är nominerade iallafall?
Jo, tänkte mer på att vi får se vilka som kommer hänga löst imorgon
2020-04-23, 00:31
Bannlyst
Sjukt när man läser hur många som sagt upp sig från sina jobb för att vara med i Big Brother. Det kommer inte vara lätt att få ett nytt jobb nu i dessa tider, om de nu inte räknat med att bli influencers eller liknande.
2020-04-23, 00:31
Medlem
Citat:
Du får väl tro och tycka vad du vill. Tänkte mer på att du kan ju göra något du tycker är roligare än att sitta och bli uttråkad av BB Fast iof, en normal människa hänger väl knappast kvar i något tråkigt?! Fast du kanske är under pistolhot?

OnT: Ska bli intressant att se hur röstningen går imorgon

Vilken superhjärna
De smartaste i huset definitivt Mergim och Lennie, nu när Amilia lämnat huset.
IQ nivån sjönk
Tror iofs att det passar många
Lite hjärna ..... mer sprit och sex ....... sen cyklar vi en runda ...... och igen ..... lyfter lite skrot

T o m du måste tycka att allt är i slowmotion nu eller lever du i förnekelse liksom Sami som tror att räkningarna försvinner om man kastar dem.
2020-04-23, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Nu följer jag inte programmen, utan ser lite kortare inslag, men det verkar ju som Julia är på lyset hela tiden, kan inte bara vara nån enstaka öl? Hon ser ju dyngrak ut hela tiden.

Hon är mästare på gömma vän, öl m m så hon kan stå släppa sina hämningar
Hon kan göra karriär med Glasman på hans favoritkrog
2020-04-23, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Vilken superhjärna
De smartaste i huset definitivt Mergim och Lennie, nu när Amilia lämnat huset.
IQ nivån sjönk
Tror iofs att det passar många
Lite hjärna ..... mer sprit och sex ....... sen cyklar vi en runda ...... och igen ..... lyfter lite skrot

T o m du måste tycka att allt är i slowmotion nu eller lever du i förnekelse liksom Sami som tror att räkningarna försvinner om man kastar dem.
Vänta nu. Mergim smart? Killen som frågar om dvärg är ett djur, är höna en fågel osv osv. Oja, riktigt smart den där grabben och sen har vi Lennie som inte ens vet vad multiplikation är dom är långt ifrån smartast i huset
2020-04-23, 00:41
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Fan vad många åsiktsmaskiner som hänger här och kommentarer Julias alkointag. Jag ser det mer som någon pissig DDR indoktrinering. Har bott och jobbat i USA och Tyskland i många år. Varenda jävla dag gick man efter jobbet och satte sitt arsle på en bar eller pub och drog i sig ett par öl, vin eller en skön whiskey med de flesta arbetskamraterna och tjôtade eller kollade på sport. Varenda Dag. Inte fan är jag alkoholist eller någon annan är det bland mina vänner. Detta är helt normalt i de flesta europeiska länder. Möjligtvis kanske inte i de muslimskdominerande länder då det är religöst förbjudet.
2020-04-23, 00:46
Medlem
Ni som tittar på programmet, visades knulleriet i kvällens avsnitt?
2020-04-23, 00:46
Medlem
Citat:
Vänta nu. Mergim smart? Killen som frågar om dvärg är ett djur, är höna en fågel osv osv. Oja, riktigt smart den där grabben och sen har vi Lennie som inte ens vet vad multiplikation är dom är långt ifrån smartast i huset

Lol de har kanske humor 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂 och det visar bara på intelligensnivån i huset är pretty vad.
........ den mest skärpta var Amilia 😉
2020-04-23, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Det tror jag inte, de sover ju i olika sängar.

Snickarens snabel når dit.

Det är ingen liten vattenslang vi pratar om här inte.
2020-04-23, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Lol de har kanske humor 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂 och det visar bara på intelligensnivån i huset är pretty vad.
........ den mest skärpta var Amilia 😉
Ja vill du tycka/tro det så be my guest men jag håller med om att intelligensnivån inte är mycket att jubla över detta år
2020-04-23, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ni som tittar på programmet, visades knulleriet i kvällens avsnitt?

Par sekunder visades i kvällens avsnitt ..... men hela sessionen varade max två minuter. Snickaren inte särskilt uthållig 😳 jag såg hela akten 🤣😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in