2020-04-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Ja men vad tror vi om utgången när de ska kärleksnominera? Kommer ju bli sjukt jämnt känns det som

Jag tror ingen ville kvar Jasmine förutom kanske Martin och Julia. Det var sjukt bra av Martin att låta henne vinna tävlingen igår, hade det varit tvärtom hade hon säkert fått den extra rösten
2020-04-22, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag tror ingen ville kvar Jasmine förutom kanske Martin och Julia. Det var sjukt bra av Martin att låta henne vinna tävlingen igår, hade det varit tvärtom hade hon säkert fått den extra rösten

Så är det ju! Så att Jassa är en av de som får minst röster är säkert.... men vem mer än så?
2020-04-22, 23:30
Medlem
Sami ensam med två nakna tjejer??? framsteg!
2020-04-22, 23:31
Medlem
brajzillas avatar
Dessutom rätt tråkigt att det nästan är hugget i sten att Sammi ska och/måste vinna bara för att det är så synd om honom att han har levt som ett svin och dragit på sig skulder, men han kan ju släppa av brakskitar så därför måste han ju vinna.
2020-04-22, 23:31
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Själv tycker jag som Mergim sade idag att stämningen har blivit så mycket bättre på ett par dagar och alla umgås med varandra. Skönt att Mergim äntligen säger vad han tycker istället för att bli avbruten efter två meningar med hatiska tre tretimmars monologer. Hoppas att de fortsätter med tävlingar och uppdrag.
Ja, att slippa Amilias evighetsmonologer är helt jävla underbart!
Man mådde ju fysiskt illa av dom, Alex sinnessjuka yrande med!
2020-04-22, 23:32
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Så är det ju! Så att Jassa är en av de som får minst röster är säkert.... men vem mer än så?

Grejen är bara beroende på hur Frida röstar. Annars får Mergim och Lennie bara två röster och sitter mot varandra på måndag. Frida är kåt på Lennie men älskar Sami. Så det blir intressant.
2020-04-22, 23:33
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det är konstigt att hon inte varit riktigt kär på över 10 år (måste ju ha varit när hon var 18-19?). Vad har hänt, undrar man ju?
Undrat det också. Frida som pratar om Kärlek hela tiden.
Är det för hennes öppna kärlek för sex med allt och alla? Kanske ingen kille som vill ha ett öppet förhållande.
Nått måste det vara.
2020-04-22, 23:34
Medlem
Citat:

Som du säger så kommer det nog bli ganska jämnt, dem som jag tror kommer iallafall sitta säkert är Sami och Lennie kanske också Mergim. Jag tror på att Frida också kommer hänga löst på måndag, kan vara så att Julia också får minst röster
Senast redigerad av Sar00 2020-04-22 kl. 23:38.
2020-04-22, 23:35
Medlem
Citat:
Ja men vad tror vi om utgången när de ska kärleksnominera? Kommer ju bli sjukt jämnt känns det som

Jag tror att alla kommer få 3 p utom Martin som får 4p och Frida som får 2p. Undrar hur de löser det isåfall. En räddning av två deltagare under helgen?

Edit: Nej Lennie eller Mergim får också 4p kom jag på (tänkte fel med Fridas röst).

Men som någon annan skrev så är det långt ifrån klart med Fridas röst, hon kan absolut lägga poäng på Sami också.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-04-22 kl. 23:45.
2020-04-22, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Grejen är bara beroende på hur Frida röstar. Annars får Mergim och Lennie bara två röster och sitter mot varandra på måndag. Frida är kåt på Lennie men älskar Sami. Så det blir intressant.

Men då blir det ju Jassa, Lennie och Mergim mot varandra? Eftersom att den enda som lär ge Jassa poäng är Martin och Julia. Martin kommer inte sitta pga Jassas extrapoäng och Sami som röstar på honom. Så det blir trion Jassa Merg och Lennie? Ev Frida också
Medlem
Citat:
Oj, det kommer att bli tufft! Tror att Sami och Frida kan vara 2 som sitter löst tyvärr. Frida lär väl bara få Lennie och Mergims 1or och Sami får väl bara från Jullan och kanske Martins 1a
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Undrat det också. Frida som pratar om Kärlek hela tiden.
Är det för hennes öppna kärlek för sex med allt och alla? Kanske ingen kille som vill ha ett öppet förhållande.
Nått måste det vara.

Det kanske kan ha med hennes vidriga kropp/utseénde att göra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in