2020-04-22, 22:35
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Nu kanske jag kommer in sist på bollen här.... men har Julia och Frida suttit med Amor så himla länge pga att häva alkohol? Sorry om frågan ställts förr ikväll
Julia pratar pratar pratar alltid och Frida pratar pratar för att temat är kärlek som är hennes religion. Alkoholen kom på köpet och gör att de maler lite extra!
2020-04-22, 22:36
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossenor
Frida har slukt new age med hud og hår. Ikke mye kritisk tenking der i gården. Blablabla
Eller hur, floskel efter floskel.

Ot.Frida är lättpåverkad
2020-04-22, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Det är fasen ingen större skillnad på Jass och Martins relation och Mergim och Lennie.

Mergim har hållt om Lennie HELA dagen.

Tänker att snarare Mergim är på MER än Jassa och Martin är på varandra?
2020-04-22, 22:39
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Tänker att snarare Mergim är på MER än Jassa och Martin är på varandra?

Ja precis. Han berättade nyss allt han gjort för Lennie idag. Att han masserat, filat hans naglar, han fick lyssna på musik.

Det är något han vill ha.
2020-04-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Julia pratar pratar pratar alltid och Frida pratar pratar för att temat är kärlek som är hennes religion. Alkoholen kom på köpet och gör att de maler lite extra!

Spot on. Och alkoholen att de vill stanna längre haha? Bonus typ
2020-04-22, 22:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sant! Jag har ju haft en hatkärlek till Amilia men det var ett nödvändigt att hon ska ok. Rent nöjesmässigt hade jag hellre sett Martin åka men rent taktiskt var Amilia bästa valet. Samt de dagar hon ägnade sig åt att gråta, då ville jag ha ut henne fortare än kvickt. Det är väl därför BB har mer grejer som händer och skickar in alkohol varje dag, så att tristessen för oss tittare inte ska bli för stor.
Precis! 😊 Var Julia inne på sin tionde dag nu?
2020-04-22, 22:42
Medlem
Citat:
Ja precis. Han berättade nyss allt han gjort för Lennie idag. Att han masserat, filat hans naglar, han fick lyssna på musik.

Ja men exakt. Oavsett vad man tycker om Jassa och Martin så har de ju ändå någon typ av känslor för varandra. Alltså UTTALAT. Därför blir Mergim/Lennie mer påtagligt.
2020-04-22, 22:44
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:

Blir det stjärtentré i afton, mån tro? Jag längtar tills Mergim vågar bekänna sin kärlek. Han gjorde det på sätt och vis vid rosceremonin, men gav sken av att det handlade om broderlig kärlek.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Lennie kommer aldrig vinna över Sami, dessutom kommer det inte gå att rösta ut honom mot någon annan än just Sami. Bättre att fokusera på att få ut Jasmine, det är fortfarande genomförbart efter att hon grävde sin grav lite djupare förra veckan. Väntar man för länge med att skicka ut henne så blir hon ett stort hot igen, som hon var i början.
Är du säker?
Verkar vara oroväckande många självplågande idioter, som tycker den där korkade amöban ska vinna?🤪
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Sami. Läser du det här så är du en helvetes jävlar en helt underbar snubbe.
Göteborg älskar dig. Du rockar båten. Önskar dig det bästa i livet och hoppas du klarar allt.
2020-04-22, 22:46
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Blir det stjärtentré i afton, mån tro? Jag längtar tills Mergim vågar bekänna sin kärlek. Han gjorde det på sätt och vis vid rosceremonin, men gav sken av att det handlade om broderlig kärlek.

Om det nu stämmer att Lennie sitter inne på en storkuk finns det inte en liten risk att Mergim blir lite skraj/rädd om han skulle få syn på den?
2020-04-22, 22:47
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Är du säker?
Verkar vara oroväckande många, självplågande idioter som tycker den där korkade amöban ska vinna?🤪

Kan ju bara utgå ifrån tidigare röstningar som inkluderar både Sami och Lennie. Sami har haft störst stöd i alla dessa, med minst 20% försprång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in