2020-04-22, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jo, visst kunde hon vara kul. Men vi kunde inte fortsätta att boosta henne. Hon trodde att hon var populär, vilket hon faktiskt inte var. Huset blir tråkigare ju färre som återstår, men vi kan finna glädjen ändå!
Sant! Jag har ju haft en hatkärlek till Amilia men det var ett nödvändigt att hon ska ok. Rent nöjesmässigt hade jag hellre sett Martin åka men rent taktiskt var Amilia bästa valet. Samt de dagar hon ägnade sig åt att gråta, då ville jag ha ut henne fortare än kvickt. Det är väl därför BB har mer grejer som händer och skickar in alkohol varje dag, så att tristessen för oss tittare inte ska bli för stor.
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jullan och Frida pratar till varandra i en 30min. Sami stirrar in i väggen. hehehe
Sötisar ju!
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Hur fan kan de bjudas på så mycket alkohol i huset? Så sjukt oansvarigt av produktionen. De vill bara ha bra TV och skandaler, låter alla sova i samma rum o.s.v. Bara idioter och trasiga människor ställer upp i en sådan här dokusåpa.
Tidigare har de knappt blivit berusase på festerna, och huvudansvaret ligger väl hos deltagarna hurvida de ska dricka eller ej och inse sina problem.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Eller spela snark-rösten i högtalaren som de gör ibland! 😉

Exakt! Hade det varit som säsongerna mellan 2000-2006 så hade produktionen gjort det. Eller när dom gnäller så spelas det upp barngnäll.
2020-04-22, 22:29
Medlem
Stackars Lennie blev röd som en tomat i fejset när Jas och Mergim sugproppade hans stjärt
2020-04-22, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Eller spela snark-rösten i högtalaren som de gör ibland! 😉
Haha, skrattade åt det häromdagen när de spelade snarkandet när de körde tjugo frågor i bubbelnuggen.
2020-04-22, 22:30
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sovrum 2 hahaha Mergim sugproppar Lennie
Hoppas Den vart i toaletten innan Mergim leker med den på Lennie.
2020-04-22, 22:31
Medlem
Nu kanske jag kommer in sist på bollen här.... men har Julia och Frida suttit med Amor så himla länge pga att häva alkohol? Sorry om frågan ställts förr ikväll
2020-04-22, 22:31
Medlem
Citat:
Hur fan kan de bjudas på så mycket alkohol i huset? Så sjukt oansvarigt av produktionen. De vill bara ha bra TV och skandaler, låter alla sova i samma rum o.s.v. Bara idioter och trasiga människor ställer upp i en sådan här dokusåpa.
big brother går ut på skandaler och intriger. Det är vad som skapar tv och tv-tittare. Ingen vill se någon som Amilia ligga och sova halva dagarna.
2020-04-22, 22:32
Medlem
__Alez__s avatar
Det är fasen ingen större skillnad på Jass och Martins relation och Mergim och Lennie.

Mergim har hållt om Lennie HELA dagen.
2020-04-22, 22:33
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Exakt! Hade det varit som säsongerna mellan 2000-2006 så hade produktionen gjort det. Eller när dom gnäller så spelas det upp barngnäll.
Hahaha det hade hörts ganska ofta i Jasmines och Mergims gnäll då 😅

Ps Varje gång Frida skrattar låter det som hon har torrhosta innan hahahha kommer ut, någon som råkar störa sig lite pp detta mer än mig? Eller är det vanligt?
Detta torrhosteskratt i duett med Julias häxskratt
2020-04-22, 22:34
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:

Och där vann du pris för smartaste inlägget 2020.
Deltagarna väljer väl själva om de vill dricka? Man MÅSTE inte dricka bara för att det finns tillgängligt.
Produktionen frågade oss tittare vad vi tyckte var roligast för några veckor sedan, tittarnas svar blev fest, så produktionen försöker väl behaga oss helt enkelt.

Och din sista mening var den mest självklara någonsin. Det är precis därför man tittar på en dokusåpa
Hur kul hade det varit att se på ett gäng som INTE beter sig som puckon? 😂
Där alla sitter lungt och beskedligt som väluppfostrade medborgare... Jodå. Det hade blivit bra tv.

Jösses.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in