2020-04-22, 21:29
Medlem
123....s avatar
Jag tror Julia och Frida kommer vara där inne LÄNGE ….
2020-04-22, 21:31
Medlem
Vill inte se julia svepa sin alkohol. Hon drack den där ölen fort =), nu blir det vin!!
2020-04-22, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag visste fan att de skulle hålla på och vinkla bort badrumskameran. PK-tv.
Det gjorde de inte när Lennie duschade ska jag säga dig. Fick en naken-chock när jag bläddrade igenom de olika kamerorna och såg kuken hänga. Vet inte om han hade halvstånd eller så har han minst 20 cm slak.
2020-04-22, 21:33
Medlem
Oj oj oj...det här kommer nog att ta tid...Amor får inte en syl i vädret 😉
2020-04-22, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Är det tack vare arabblodet tro?
Av egen erfarenhet tror jag att svenska män har större snoppar än män från medelöstern. Men jag kan inte tala för alla

OnT: Kommer Julia erkänna sina känslor för Sami igen?
2020-04-22, 21:37
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det gjorde de inte när Lennie duschade ska jag säga dig. Fick en naken-chock när jag bläddrade igenom de olika kamerorna och såg kuken hänga. Vet inte om han hade halvstånd eller så har han minst 20 cm slak.
Driver du!? Fan vad sjukt. Tog du bild? Vill gärna se!
2020-04-22, 21:40
Medlem
Imperiatrixias avatar
OCH NU GICK DET HIGH WAY....

On T: hjälp jassa hem...På måndag!
2020-04-22, 21:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Sami är så jävla rolig när han, med seriös blick, låter fingret leka runt glaskanten. Jag dör av skratt åt den jävla karln! 🙃
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Själv hade jag älskat den dagen vi kommit så långt i samhället att 2 killar kan ha sex i ett BB-hus, precis som ett heteropar, utan att folk reagerar över det mer än om heteroparet har sex inför kameror.

Tycker såå synd om Mergim som gissningsvis inte vågar stå för sin läggning inför bakåtsträvande släkt. Jag kan ju ha fel, men jag är övertygad om att han är gay. Kan ju även ha fel om de äldre i hans släkt, de kanske är värsta sköna typerna som accepterar sina yngre släktingar för vilka de är? Även de ser ju hur han är i huset, om de kollar. Så de lär ju redan misstänka det.

Vad svartsjuk Mergim blev i dagens avsnitt när Lennie dejtade alla husets tjejer. Stackarn. Lennie gillar tjejer, det är uppenbart. Så tröttsamt att vissa påstår att han är gay som ett löjligt försök att irritera användare som håller på honom!
Som att det skulle vara något fel att vara gay? Möjligtvis om man bor i någon inavlad avkrok så har man inte vant sej vid att människor är olika, alla vill inte köra missionären under täcket med en heteropartner så som var standard för över hundra år sedan i de flesta hushåll. Ni som är hundra procent hetero kan ju testa att runka till fantasier om samma kön så förstår ni ju enkelt hur det är för de som är gay.
Sen att det är uppenbart att Lennie gillar tjejer hindrar ju inte att han kan vara bi;-)) men tror mest att det är Mergim som är olyckligt kär och Lennie vill vara polare och håller god min.

Han sa tydligt att han inte gillade grupperingar och kände sig ensam när både Lennie och Frida var borta.
Innan hade han Amilia men nu blev ensamheten påtaglig för honom. Många har selektiv hörsel. Han har också idag sagt att han gillade Anty när han pratade med Amor samt att han innan han blir 27 vill ha familj och 4 barn.
Han har aldrig varit kär och har svårt att bli kär. Finns många som honom som viill ta tid på sig innan de tar ett så stort steg. Tycker inte det är konstigt. Konstigare att ligga runt och säga jag älskar dig efter någon vecka. Knappast trovärdigt.
Medlem
Frida har slukt new age med hud og hår. Ikke mye kritisk tenking der i gården. Blablabla
2020-04-22, 21:45
Medlem
Citat:
Sami sa ju precis att Lennie var riktigt välhängd. Det trodde jag faktiskt inte om honom.
2020-04-22, 21:47
Medlem
Citat:
Nej, satt i mobilen och man kan inte ta screenshot då. Men håll utkik nästa gång han ska duscha, han duschar väl minst en gång varje dag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in