Citat:
Ursprungligen postat av
glasspakke
För tar du fel enligt mig. Importören av billiga kinesiska ”kvalitetsprodukter” (aka arbetslös) är minst lika gay där mergims önskan är på alla sätt besvarad! Tyvärr fick dom inte eget sovrum pga. Röstning på bb.. Folket ville nog inte se okonventionell bögsex.
Själv hade jag älskat den dagen vi kommit så långt i samhället att 2 killar kan ha sex i ett BB-hus, precis som ett heteropar, utan att folk reagerar över det mer än om heteroparet har sex inför kameror.
Tycker såå synd om Mergim som gissningsvis inte vågar stå för sin läggning inför bakåtsträvande släkt. Jag kan ju ha fel, men jag är övertygad om att han är gay. Kan ju även ha fel om de äldre i hans släkt, de kanske är värsta sköna typerna som accepterar sina yngre släktingar för vilka de är? Även de ser ju hur han är i huset, om de kollar. Så de lär ju redan misstänka det.
Vad svartsjuk Mergim blev i dagens avsnitt när Lennie dejtade alla husets tjejer. Stackarn. Lennie gillar tjejer, det är uppenbart. Så tröttsamt att vissa påstår att han är gay som ett löjligt försök att irritera användare som håller på honom!
Som att det skulle vara något fel att vara gay? Möjligtvis om man bor i någon inavlad avkrok så har man inte vant sej vid att människor är olika, alla vill inte köra missionären under täcket med en heteropartner så som var standard för över hundra år sedan i de flesta hushåll. Ni som är hundra procent hetero kan ju testa att runka till fantasier om samma kön så förstår ni ju enkelt hur det är för de som är gay.
Sen att det är uppenbart att Lennie gillar tjejer hindrar ju inte att han kan vara bi;-)) men tror mest att det är Mergim som är olyckligt kär och Lennie vill vara polare och håller god min.