2020-04-22, 17:09
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har aldrig pratat om någons religion, för mig har ALLA människor lika stort värde.
Att jag sen tycker han är löjlig, är en annan sak.
Exakt.
OnT kanske Mergim längtar hem på måndag? Rösta isf
2020-04-22, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Så albaner hatar kvinnor och araber ..... älskar kvinnor ..... Sami är halvarab
Har du någon analys om honom. Är riktiga araber bättre än albaner? Förstår inte ditt tänk

Ser f ö inga tecken på att Mergim hatar kvinnor. Kramar alla.
Han sa AlbanEN, inte Albaner. Stor skillnad vettu Läser du ens vad som skrivs? Har för mig att du inte ser liven? Kan meddela att han dampade på skriket från Halmstad förra veckan och kallade henne för saker så han blev inkallad till bikten och fick en tillsägelse...IGEN. Jodå, han är sååå go me tjejerna...hmmm
2020-04-22, 17:11
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hur kan folk tro Lennie inte är bisexuell? Han hade väl tagit avstånd från sin gay-kompis när han klänger på honom?! Istället tar han ju emot all hans närhet OCH besvarar den.
Ja, dom är ju jättmycket bög bägge två, inget fel med det men ingen som inte är blind kan ju säga emot det längre!
Tv4 har nog planerat, ändå från start att dom båda ska ut ur garderoben live och tror det ska boosta tittarsiffrorna?😳
2020-04-22, 17:11
Medlem
Undrar vad Martin och Sami tänker när dom ser hur Mergim håller på med Lennie
2020-04-22, 17:12
Medlem
Citat:
Jass sa precis innan de gick till poolen att nakna bröst och rumpor är inne. Kodat meddelande för att de tror vi tittare vill se naket. Det blir en intressant vecka med mycket naket för de som älskar det.
Tycket disco är skönare att titta på och betydligt trevligare människor att se in action.
Jag tycker man ska akta sig lite mer för att vara förlättklädd eller topless m.m i dagens Sverige med alla våldtäkter m.m
2020-04-22, 17:13
Medlem
Genom att Sami har infiltrerat nazisterna får han alla som är högerextrema att rösta på en halvarab.

I just love this ...... Sverige kommer att förändras till det bättre. Började nästan fundera på att lägga min röst på Sami men ska ta dem som fått mest skit i tråden.

Röstar Lennie eller Mergim
2020-04-22, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Läget nu för mig:
1 Sami
2 Julia
3 bryr mig inte övriga är bara tramsiga!
Så tycker jag med
2020-04-22, 17:14
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Nä, inte helt faktiskt. Jag tror att han gillar uppmärksamheten men vill inte säga ifrån med risk att mergim tar illa av sig. Detta är inte ömsesidigt.
Lika elakt för det. All kärlek är komplimang. Men att inte svara upp, besvarat eller obesvarat: Elakt. Sammi frontade Jullan. Så gör en sann människa mot en annan. Oavsett kön. Lennie är en fegis. Vinn eller försvinn. Mergim ser dum ut på Lennie bekostnad nu.

OnT: jassa måste hem på måndag.
2020-04-22, 17:15
Medlem
Citat:
Jag reagerar på när folk inte är konsekventa. Å ena sidan klankar de ner på Mergim flr att han är muslim och höjer Sami till skyarna, som är halvarab. Inte många hjärnceller som samverkar.

Gillar och visa hur korkat det låter. Har inget emot varken Sami eller Mergim. Vill bara visa hatarna hur idiotiskt de tänker.
Kan du attraheras av Julia är det fan synd om dig. Måste vara utsvulten, inte ens Sami som inte haft sex på flera månader reagerar på bruden 🤣😂
Haha, kom igen när du själv inte kläcker ur dig idiotiska saker. Som att Mergim är så fin och att dom som är hatiska mot kvinnor är loosers och så är det just Mergim som är den mest hatiska om man bara tittar på 7ans program och inte på liven så bör man nog lugna sig lite med sina kommentarer då programmen INTE vinklar alla på rätt sätt!
2020-04-22, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Jag tycker man ska akta sig lite mer för att vara förlättklädd eller topless m.m i dagens Sverige med alla våldtäkter m.m

Antyder du att det är arabernas/mulimernas fel. Sami är faktiskt halvarab och han verkar klara det lika bra som Mergim. Eller tror du något händer inatt 😱
2020-04-22, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Nä, inte helt faktiskt. Jag tror att han gillar uppmärksamheten men vill inte säga ifrån med risk att mergim tar illa av sig. Detta är inte ömsesidigt.
Jaha jag kände inte alls det utan förvånas över hur Lennie ofta hoppar fram till Mergim och vill kramas, vilket han aldrig gjorde mot Amilia (därav hennes psykbryt ”DU HADE ALDRIG GJORT SÅ MOT MERGIM”). Dessutom har han flera gånger tagit tag i Mergims hand, smeker den eller bara håller den. Skumt beteende från någon som är obekväm.
2020-04-22, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Så tycker jag med
Absolut! Helt enig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in