2020-04-22, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Ni är roliga hela högen 😂🤣 snackar skit om Mergim och hans religion, men ska rösta på en arabisk kille ..... för han är inte muslim ..... tror ni 😂🤣 och den han minst vill vara med en vecka.

Ohhhh myyyyy gaaaaaaad 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂 det här blir mer och mer roligt för varje dag
Tror du förväxlar mig med någon annan! Jag bryr mig inte om hans religion! Vill han vara bög/bi så får han väl vara det! Men så som han beter sig mot kvinnor backar jag ALDRIG upp! Sen att han är en tjuv (vilket han har skrytit om flera gånger) och en lögnare gör även det att han inte är högt på min lista!
2020-04-22, 16:56
Medlem
ahahahaha. Mergim, som han pussar på lennie.

Det absolut roligaste igår var mergim som grät för att lennie var borta i 3 timmar=)
Senast redigerad av Halshuggning 2020-04-22 kl. 16:58.
2020-04-22, 16:57
Medlem
__Alez__s avatar
Ja Mergim alla fattar att du skulle valt Lennie.

INGEN tror något annat.
2020-04-22, 16:59
Medlem
DjPuttes avatar
Ok så nu har nog din familj Mergim listat ut du är gay och dags ´du kommer ut ur garderoben, Alltså det är ju värre vad dem har dessa 2st herrar i DC bara för Mergim klänger på Lennie som sjutton!
2020-04-22, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Läget nu för mig:
1 Lennie
2 Mergim
3 bryr mig inte övriga är bara tramsiga!

Nu förstår jag varför du pratar så nedvärderande om tjejerna
2020-04-22, 17:02
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ni är roliga hela högen 😂🤣 snackar skit om Mergim och hans religion, men ska rösta på en arabisk kille ..... för han är inte muslim (ooops Sami är bara halvarab)....
kan inte vara muslim då .... tror ni 😂🤣
Tycker det är fint om vi har två muslimer i final. Så mycket rasism som kanske dämpar sig.

Lugn observer. Det är ju flashback och kul att driva folk till vansinne. Jag har vänner i alla religioner och länder. Inte fan tycker jag illa om dom. Har själv utländska morföräldrar som är från gamla Preussen och de talar med brytning. Så bli inte så känslomässig, det är bara ett skitprogram i en skitkanal. Man luftar sina känslor här inne.

Jaha och nu badar knulldockan i poolen med snabbsprutan. Nu går all sperma bort från i natt.
2020-04-22, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Albanen hatar ju kvinnor så det är inte så konstigt att han beter sig på det sättet. I original BB hade han ju åkt första veckan då jargongen var tuffare med underbara deltagare som man minns. Den här omgången omfamnar man kvinnohat och #metoo är värd mindre än en "hund". Dessutom uppmanar man äldre män manipulera unga pojkar. Mergims familj kommer ju att slänga ut peddoJocke om han kommer in närheten av Hässleholm, med rätt.

Så albaner hatar kvinnor och araber ..... älskar kvinnor ..... Sami är halvarab
Har du någon analys om honom. Är riktiga araber bättre än albaner? Förstår inte ditt tänk

Ser f ö inga tecken på att Mergim hatar kvinnor. Kramar alla.
2020-04-22, 17:04
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ni är roliga hela högen 😂🤣 snackar skit om Mergim och hans religion, men ska rösta på en arabisk kille ..... för han är inte muslim (ooops Sami är bara halvarab)....
kan inte vara muslim då .... tror ni 😂🤣
Tycker det är fint om vi har två muslimer i final. Så mycket rasism som kanske dämpar sig.

Har aldrig pratat om någons religion, för mig har ALLA människor lika stort värde.
Att jag sen tycker han är löjlig, är en annan sak.
2020-04-22, 17:05
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Nu förstår jag varför du pratar så nedvärderande om tjejerna
Right on spot!!! Och det är heeeelt ok. Gammal skåpmat. Jag stör mig mest på hur Jassa beter sig. Var det dagen efter piller hon hämtade i bikten? Så hon vill inte bli med liten kronprins nu då hon ändå håller på? Vore väll roligt??!!?? Jag döööör 🤣🤣🤣🤣😳😳😳😳😳

OnT lilla Jassa, hem på måndag! ❤️🙏🙏🙏
2020-04-22, 17:06
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
ahahahaha. Mergim, som han pussar på lennie.

Det absolut roligaste igår var mergim som grät för att lennie var borta i 3 timmar=)
Lennie ser inte bekväm ut.🙈
2020-04-22, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Lugn observer. Det är ju flashback och kul att driva folk till vansinne. Jag har vänner i alla religioner och länder. Inte fan tycker jag illa om dom. Har själv utländska morföräldrar som är från gamla Preussen och de talar med brytning. Så bli inte så känslomässig, det är bara ett skitprogram i en skitkanal. Man luftar sina känslor här inne.

Jaha och nu badar knulldockan i poolen med snabbsprutan. Nu går all sperma bort från i natt.

Jag reagerar på när folk inte är konsekventa. Å ena sidan klankar de ner på Mergim flr att han är muslim och höjer Sami till skyarna, som är halvarab. Inte många hjärnceller som samverkar.

Gillar och visa hur korkat det låter. Har inget emot varken Sami eller Mergim. Vill bara visa hatarna hur idiotiskt de tänker.
Kan du attraheras av Julia är det fan synd om dig. Måste vara utsvulten, inte ens Sami som inte haft sex på flera månader reagerar på bruden 🤣😂
2020-04-22, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lennie ser inte bekväm ut.🙈
Nä, inte helt faktiskt. Jag tror att han gillar uppmärksamheten men vill inte säga ifrån med risk att mergim tar illa av sig. Detta är inte ömsesidigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in