Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Megamanipulatören var LW som styrde och ställde. Omöjligt att missa i FUP.
Jaha var det alltså LW som fick SD att ljuga för HD i alla år också då?
Det är nämnligen i paret Davidsson som den största manipulatören finns från början som jag kan se det...frågan är bara om det är HD som styr en fjantig SD som är livrädd för sin fru, att han inte ens vågar skilja sig och inte ens vågar berätta om sin relation med LW för just HD, efter att han separerat från HD?
Och då är det ändå inte uteslutet att det är SD som är supermanipulatören som HD kämpar att bli av med och därför har motiv att bli kvitt SD. Men kan lika gärna vara SD som är offret i deras äktenskap och han inte vill framstå som en
svag snäll toffel och därför slingrat sig som en ål och verkar ha lurat hela omgivningen och framstår som en psykopat??
Eller om det är SD som
helt sonika ville ha två kvinnor för att han tyckte det var spännande och gav honom kickar och njutning för det blev för lite att manipulera en kvinna för honom?
Jag är fortfarande inte helt övertygad..jag lyssnar om och om igen på rättegången men den kan vara efterkonstruktioner som lurar en hela tiden, därför om och om igen. Det hoppas jag att du gör också för övertygad kan ingen vara om något just nu tänker jag.