2020-04-22, 14:35
Medlem
JaAaaa nu funkar badrumskameran
2020-04-22, 14:43
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
JaAaaa nu funkar badrumskameran

Är det något att bli så glad över? Att det inte fanns från början är illa.
Säsongerna förr var så mycket bättre. Nu 2020 möjligheterna oändliga men ändå suger produktionen.
2020-04-22, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Är det något att bli så glad över? Att det inte fanns från början är illa.
Säsongerna förr var så mycket bättre. Nu 2020 möjligheterna oändliga men ändå suger produktionen.
Hellre det än att ha 2 kameror på utegården, vi borde haft minst 10 kameror att välja mellan samt kunna styra directors cut själva. samt zooma osv... alldeles för mycket censurer tyvärr
2020-04-22, 14:52
Medlem
det var mig ett jävla skrikande
2020-04-22, 15:01
Bannlyst
Tråden känns lite död!
Är det för BB är för tråkigt just nu, för att allas hatobjektet Amilia har lämnat lr för många har blivit bannade och hänger numera på discord?
2020-04-22, 15:02
Medlem
Emmvalentines avatar
Dom måste ju rent kunna göra en till lista på Mergims rädslor 😂😂 hört säkert 5 nya nu bara detta dygn 🤣 "oj jag blev rädd för min egen skugga för den följer efter mig". Killen är så jäkla rolig 😍
2020-04-22, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Jag var faktiskt likadan när jag var 20 år. Det skulle ta 5 år innan jag fick min förändring. Skulle aldrig uppföra mig på samma sätt idag, men just då mådde jag inte bra och visste inte vem jag riktigt var heller. Känslig, sårbar och ensam. Så jag förstår han. Innerst inne är det en ärlig kille, saknas lite sådana individer idag som vågar vara sig själva. Så fort man avviker från normen ska man bli kritiserad. Såvida han inte är homosexuell, så tror jag att han kommer förändras inom ett par år.

Det är helt normalt. Här inne är de mest osäkra kaxiga för att dölja det. Speciellt de som är hatiska mot kvinnor är losers irl.

De älskar att ge sig på den ena kvinnan efter den andra. Förolämpa kvinnorna (Amilia, Jass, Julia) och spelar hetero 🤣😂 Gillar inte heller vissa av kvinnorna i huset men använder deras namn utan tillägg som luder hora etc. De verkar konsumera mycket porr och har säkert inga kvinnor i sina liv.
De kanske egentligen vill ha en man men det passar inte in i deras macho image så de förtrycker sina känslor. Därav den enorma fokus och spekulationer om vilka som är homo. De som spekulerar ör troligen de som är mest homo 😮😂🤣

Jag har f ö inget emot homosexuella. Har både släktingar och vänner av båda könen som är homo. Inget konstigt 2020. Tycker de är sköna människor även starka som vågar leva sitt liv trots allt det hat som finns mot alla som avviker från normen.
Var dig själv, var stark och tro mig de som är på Flashback är knappast representativa för majoriteten av män.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-22 kl. 15:08.
2020-04-22, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Det är helt normalt. Här inne är de mest osäkra kaxiga för att dölja det. Speciellt de som är hatiska mot kvinnor är losers irl.

De älskar att ge sig på den ena kvinnan efter den andra. Förolämpa kvinnorna (Amilia, Jass, Julia) och spelar hetero 🤣😂 Gillar inte heller vissa av dem men använder deras namn utan tillägg som luder hora etc. De verkar konsumera mycket porr och har säkert inga kvinnor i sina liv.
De kanske egentligen vill ha en man men det passar inte in i deras macho image så de förtrycker sina känslor. Därav den enorma fokus och spekulationer om vilka som är homo. De som spekulerar ör troligen de som är mest homo 😮😂🤣

Jag har f ö inget emot homosexuella. Har både släktingar och vänner av båda könen som är homo. Inget konstigt 2020. Tycker de är sköna människor även starka som vågar leva sitt liv trots allt det hat som finns mot alla som avviker från normen.
Var dig själv, var stark och tro mig de som är på Flashback är knappast representativa för majoriteten av män.

Håller med i allt du har skrivit!
2020-04-22, 15:19
Medlem
Hoppas alla som bryter mot normerna eller har vänner och släkt som är homosexuella lägger sin röst på Lennie eller Mergim som oförtjänt fått deras avsky och deras spekulationer om deras sexualitet.
Bara för att de är vänner .... men hallåååååå även om de var homosexuella, vad har det för betydelse.

Patetiska män, kan inte tänka mig att kvinnor skulle spekulera på det sättet.
2020-04-22, 15:27
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Hoppas alla som bryter mot normerna eller har vänner och släkt som är homosexuella lägger sin röst på Lennie eller Mergim som oförtjänt fått deras avsky och deras spekulationer om deras sexualitet.
Bara för att de är vänner .... men hallåååååå även om de var homosexuella, vad har det för betydelse.

Patetiska män, kan inte tänka mig att kvinnor skulle spekulera på det sättet.

Helt sant 👏 håller med. Bra skrivet!
Hoppas verkligen folk förstår hur viktiga dom är för varandra och röstar kvar dom där inne. Så himla fina och som gör så mkt för att man ska vilja se programmet 🙏
2020-04-22, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Tråden känns lite död!
Är det för BB är för tråkigt just nu, för att allas hatobjektet Amilia har lämnat lr för många har blivit bannade och hänger numera på discord?

Många är bannade, man orkar inte med att mer än vartannat inlägg är från nytillkomna pinkroom-fans, man blir mer less med tiden, m.m.

Har inte alls varit aktiv senaste tiden, hänt nåt skoj?
2020-04-22, 15:34
Medlem
__Alez__s avatar
Kom att tänka på det att vi har ju lyckats riktigt bra med att utplåna rosa rummet.

I början såg det ju ljust ut att en efter en skulle plockas men sedan kom det in nya och alla gick ett varv till vänster och hittade nya bästisar.

Nu kommer det dock bli ett stopp då varken Mergim eller Lennie kommer åka före Martin, Jass och Frida.

Men Jass är ju överst på listan att rösta ut nu så fokus på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in