Citat:
Ursprungligen postat av
Halshuggning
Jag var faktiskt likadan när jag var 20 år. Det skulle ta 5 år innan jag fick min förändring. Skulle aldrig uppföra mig på samma sätt idag, men just då mådde jag inte bra och visste inte vem jag riktigt var heller. Känslig, sårbar och ensam. Så jag förstår han. Innerst inne är det en ärlig kille, saknas lite sådana individer idag som vågar vara sig själva. Så fort man avviker från normen ska man bli kritiserad. Såvida han inte är homosexuell, så tror jag att han kommer förändras inom ett par år.
Det är helt normalt. Här inne är de mest osäkra kaxiga för att dölja det. Speciellt de som är hatiska mot kvinnor är losers irl.
De älskar att ge sig på den ena kvinnan efter den andra. Förolämpa kvinnorna (Amilia, Jass, Julia) och spelar hetero 🤣😂 Gillar inte heller vissa av kvinnorna i huset men använder deras namn utan tillägg som luder hora etc. De verkar konsumera mycket porr och har säkert inga kvinnor i sina liv.
De kanske egentligen vill ha en man men det passar inte in i deras macho image så de förtrycker sina känslor. Därav den enorma fokus och spekulationer om vilka som är homo. De som spekulerar ör troligen de som är mest homo 😮😂🤣
Jag har f ö inget emot homosexuella. Har både släktingar och vänner av båda könen som är homo. Inget konstigt 2020. Tycker de är sköna människor även starka som vågar leva sitt liv trots allt det hat som finns mot alla som avviker från normen.
Var dig själv, var stark och tro mig de som är på Flashback är knappast representativa för majoriteten av män.