2020-04-22, 14:16
Medlem
AnonymaJenss avatar
Skönt att Jasmine inte vann.
Det vore så jävla underbart om hon åker på måndag. Hon knullade säkert igår för att hon tror att det är det som hållt Juli kvar.
Hade dött av garv om hon åker och Martin knullar med Julia eller Frida
2020-04-22, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettefrack
Å du känner igen dig själv i Mergim 😂

Ja, när jag var 21 år, men han vågar dock visa sin svaghet mer än jag gjorde då.
Glad
Sprallig
Lite osäker
Saknar en nära vän

Vem kan inte känna igen sig i det. Jag har också utåt spelat tuff när jag var 21 men killen är genuin och jag tror livet i huset påverkar honom... ser det som styrka att våga visa sin sårbarhet.Jag lärde mig det i en längre relation och henne är jag tacksam för idag.
2020-04-22, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lottastina
Såg en livesändning som Amilia hade på insta igår. Man hade ju trott att hon skulle vara lite ödmjukare i verkligheten än i huset men fy fan hon va exakt lika som hon va i huset. Elak, översittare o vidrigt nedlåtande. Hon fick en fråga om hon inte tyckte det var fel att kalla folk lågbegåvade och hennes svar var att Nej, lågbegåvad är en beskrivning på en människas nivå av begåvning och kan inte se att det är nåt fel att kalla någon det. Jag undrar varför hon inte kallar tex Lennie för lågbegåvad då för han är nog i nivå med dom andra i begåvning, dvs varken bättre eller sämre än gemene man. Hon påpekade fortfarande att hon är smartast som varit i huset, hon verkar se det som att intelligens har med ordförråd, manipulering och nedtryckning att göra och hon är så sjukt fel ute där. Hon skulle vinna så mycket på att bli lite ödmjuk. Tror hon är den enda deltagare (av dom som varit längre än typ en vecka) som de andra inte kommer vilja hänga med utanför sen. De andra kommer garanterat att besöka varandra titt som tätt. Hon kommer att fortsätta våldklänga på Lennie och Anty, tror inte ens Mergim kommer va med henne iaf inte utan Lennie.. Förmodligen kommer hon också att försöka haka på Sami-tåget sen för att få tro att det är hon som drar folk till sig.
Jag vill vara respektfull mot deltagarna, särskilt efter att de kommit ut ur huset men denna människa äcklar mig nåt vansinnigt och då menar jag enbart hennes personlighet och sätt att vara mot andra människor. Hon är vidrig ur de aspekterna. Så tragiskt att se. Jag gillade inte Glasman när han var i huset men han verkar iaf ha lärt sig nåt och vuxit av sin vistelse i huset och efteråt.

Med så låg EQ som hon har kan hon inte vara ngt annat. Och de som beundrar henne har samma problem.
2020-04-22, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Ja, när jag var 21 år, men han vågar dock visa sin svaghet mer än jag gjorde då.
Glad
Sprallig
Lite osäker
Saknar en nära vän

Vem kan inte känna igen sig i det. Jag har också utåt spelat tuff när jag var 21 men killen är genuin och jag tror livet i huset påverkar honom... ser det som styrka att våga visa sin sårbarhet.Jag lärde mig det i en längre relation och henne är jag tacksam för idag.
Jag var faktiskt likadan när jag var 20 år. Det skulle ta 5 år innan jag fick min förändring. Skulle aldrig uppföra mig på samma sätt idag, men just då mådde jag inte bra och visste inte vem jag riktigt var heller. Känslig, sårbar och ensam. Så jag förstår han. Innerst inne är det en ärlig kille, saknas lite sådana individer idag som vågar vara sig själva. Så fort man avviker från normen ska man bli kritiserad. Såvida han inte är homosexuell, så tror jag att han kommer förändras inom ett par år.
2020-04-22, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Är du bitter över att Sami vinner alla omröstningar över din gullegris Lennie eller? Är det någon som heter tråkig så är det fanimej Lennie.

Stor skillnad på lugn och tråkig. Han gör något hela tiden för hela teamet. Lagar mat, fixar något hela tiden och du hörde tjejerna igår. Alla, utan undantag hade gärna varit tillsammans med Lennie.
Jass blev så het så hon skippade Amilia snacket och hoppade på Martin, när hon egentligen hade velat ha Lennie ♥️
2020-04-22, 14:23
Medlem
Emmvalentines avatar
Hoppas tävlingen var att få ge bort en immunitet 🙏
2020-04-22, 14:24
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaJens
Skönt att Jasmine inte vann.
Det vore så jävla underbart om hon åker på måndag. Hon knullade säkert igår för att hon tror att det är det som hållt Juli kvar.
Hade dött av garv om hon åker och Martin knullar med Julia eller Frida

Hon SKA ut nu, hon är kvar på jävligt lång övertid!
2020-04-22, 14:25
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Var det inte.
2020-04-22, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Silent Disco, förmodligen får han plocka med 1-3 personer till anexet / uppdragsrummet
2020-04-22, 14:29
Medlem
Nu verkar vi ha 2 nudiser i huset, luderjulia o nudistfrida, skäms dom inte xDD
2020-04-22, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Var det inte.

Vad var vinsten i denna tävling som Mergim vann?
2020-04-22, 14:31
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad var vinsten i denna tävling som Mergim vann?
Silent Disco

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in