Citat:
Ursprungligen postat av
lottastina
Såg en livesändning som Amilia hade på insta igår. Man hade ju trott att hon skulle vara lite ödmjukare i verkligheten än i huset men fy fan hon va exakt lika som hon va i huset. Elak, översittare o vidrigt nedlåtande. Hon fick en fråga om hon inte tyckte det var fel att kalla folk lågbegåvade och hennes svar var att Nej, lågbegåvad är en beskrivning på en människas nivå av begåvning och kan inte se att det är nåt fel att kalla någon det. Jag undrar varför hon inte kallar tex Lennie för lågbegåvad då för han är nog i nivå med dom andra i begåvning, dvs varken bättre eller sämre än gemene man. Hon påpekade fortfarande att hon är smartast som varit i huset, hon verkar se det som att intelligens har med ordförråd, manipulering och nedtryckning att göra och hon är så sjukt fel ute där. Hon skulle vinna så mycket på att bli lite ödmjuk. Tror hon är den enda deltagare (av dom som varit längre än typ en vecka) som de andra inte kommer vilja hänga med utanför sen. De andra kommer garanterat att besöka varandra titt som tätt. Hon kommer att fortsätta våldklänga på Lennie och Anty, tror inte ens Mergim kommer va med henne iaf inte utan Lennie.. Förmodligen kommer hon också att försöka haka på Sami-tåget sen för att få tro att det är hon som drar folk till sig.
Jag vill vara respektfull mot deltagarna, särskilt efter att de kommit ut ur huset men denna människa äcklar mig nåt vansinnigt och då menar jag enbart hennes personlighet och sätt att vara mot andra människor. Hon är vidrig ur de aspekterna. Så tragiskt att se. Jag gillade inte Glasman när han var i huset men han verkar iaf ha lärt sig nåt och vuxit av sin vistelse i huset och efteråt.
Jag började följa henne för att se om hon är bättre i verkligheten...har bara lyssnat en stund på hennes live men fick sluta lyssna rätt snabbt...tror det var för tidigt för mig...ska kolla nästa live..
Tror precis som dig att hon tyvärr är sådan som hon var i huset även i verkliga livet..hon har nog ingen som helst självinsikt...