2020-04-22, 12:26
Bannlyst
Tjejer är så enkla, jassa snackade sex med Lennie, blev kåt och lät Martin sätta på henne.
Ger man bara en tjej orgasm så är saken klar, nu är Martin i överläge.
2020-04-22, 12:26
Medlem
Har Sami lämnat?
2020-04-22, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maggegris
Har Sami lämnat?

nej han lagar mat
2020-04-22, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Tack för infon! Måste man ha Instagram för att se eländet?

Ja man blir ju inte förvånad, det är ju trots allt Amilia.
Hoppas alla som röstade ut henne nu förstår vilken välgärning vi gjorde!

Håller verkligen med dig att hon borde kallat Lenny något liknande, men att hon sa att Alex är lågbegåvad är ju faktiskt inte mer än sant. 😁

Ni är allt nyfikna på fröken Amilia. Hon borde få stjärnstatus med så många som engagerar sig i hennes liv. Fast hon är ute ur huset följer ni henne som små hundvalpar. Woof woof
Letar efter nya platser att bita till. Låt de som lämnat huset få lugn och ro.

F ö vilket ord tycker du man ska använda isf lågbegåvad .......
2020-04-22, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Varför är Sami så populär? Jag kan inte se något positivt med honom. Se bara hur han skvallrade för Amilia allt vad Jasmin hade pratat om. Avskyvärt beteende.

De flesta män här inne kan känna igen sig i honom. Skuldsatt, söp kopiöst tidigare, bristande hygien (bo i husvagn utan toastol eller dusch), konflikträdd och svag sexdrift. Har inte varit i närheten av varken kvinnor eller män i huset.
Samis hejaklack känner helt enkelt igen sig i killen.
2020-04-22, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
De flesta män här inne kan känna igen sig i honom. Skuldsatt, söp kopiöst tidigare, bristande hygien (bo i husvagn utan toastol eller dusch), konflikträdd och svag sexdrift. Har inte varit i närheten av varken kvinnor eller män i huset.

hahahahahahaha måste fan va så, fattar inte heller varför Sami är så populär.
2020-04-22, 12:40
Bannlyst
Citat:
Samos hejaklack känner helt enkelt igen sig i killen.

Helt fel, jag gillar Sami för han är snäll, rolig, smart och ödmjuk.
Sami och Lennie är dom enda värdiga vinnarna.
Tror att dom flesta som gillar Sami kollar liven där man får en bättre bild av honom än bara kolla kvällssändningarna.
2020-04-22, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Mergim påminde mig om Dr Bombay för en stund sedan .

Ska bli intressant att se Sami som Amor.

Absolut, med tanke på att han säkert funkar som Julia d v s kan inte närma sig motsatta könet utan att vara full.
2020-04-22, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Helt fel, jag gillar Sami för han är snäll, rolig, smart och ödmjuk.
Sami och Lennie är dom enda värdiga vinnarna.
Tror att dom flesta som gillar Sami kollar liven där man får en bättre bild av honom än bara kolla kvällssändningarna.

Lite slätstrukna och konflikträdda. Tror många känner igen sig själva i dem.
2020-04-22, 12:43
Medlem
Citat:
Haha spot on. Med tanke på vilket ordföråd vissa här besitter så förvånar det inte mig alls.
2020-04-22, 12:44
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Säger väl det mesta om castingen. Bedrövligt castad säsong.Han är ju ingen Simon Danielsson direkt. Men av dom som är där nu så är det väl han eller Lennie som ska ha millen.
Håller med!
Visst var det 2012 Simon, Martin och Peter briljerade?
Tänk om dom kört årets dynga, med årets jävla stolpskott 2013 !?
Eländet hade ju stoppats bara efter en vecka efter tittarstorm och minimala tittarsiffror! 😂
Är ju tyvärr ett sorgligt bevis på hur jävla vedervärdigt PK hela samhället har blivit!
2020-04-22, 12:45
Medlem
Frida är nästa tjej ut för mig, positiv och snäll men har nog aldrig hört en intressant diskussion från henne.. Kan inte minnas att hon fått mig att skratta heller. Givet för mig att Julia och Jassa är de två sista tjejerna som ska vara kvar i huset!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in