2020-04-21, 21:04
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sa inte Lennie till Jasmine att han aldrig tvättar på helgen och max tvättar tio gånger senaste året. Till Frida säger han att han ofta bokar tvättstugan via en app när han sitter på tåget på torsdagskvällen och att han ofta tvättar på lördagar. Varför säger han två olika saker?
Hahaha han pratade med Jasmine om att han festat ca 10 gånger de senaste TRE åren!
2020-04-21, 21:09
Medlem
Lennie vs Sami

Båda är underbara på sitt sätt, men Lennie kommer jag glömma bort inom ett halvår oavsett vilken placering han kommer på - kan känna kärlek till honom och älskar hans goda hjärta men det är inte mer än så, inget djupare avtryck som kommer bestå.
Sami kommer jag med största sannolikhet minnas resten av livet (även där oavsett placering) så otroligt stark karaktär som jag ser fram emot att få följa vidare i tv/radio/vad du vill.

Båda är på sitt sätt värdiga vinnare, men Sami är den som kommer bestå. Skulle tom kunna dra det så långt som att om Sami inte skulle vinna kommer man ändå minnas det som att han gjorde det om man får frågan om några år.
2020-04-21, 21:14
Medlem
Kommer Frida nu inte behöva genomföra sitt uppdrag? Tänkte eftersom tre timmar passerat.
2020-04-21, 21:15
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Kommer Frida nu inte behöva genomföra sitt uppdrag? Tänkte eftersom tre timmar passerat.

Hon behöver inte, men lät ju som dom skulle göra det ändå 😅
2020-04-21, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Julia dricker för mycket helt klart,borde ta efter Sami.Men BB Prod har ju också gett henne alkohol i 9 dar.Har man problem så borde BB sett desamma som oss🤬Julia är annars en trevlig tjej
Synd att vissa här hela tiden ska nedvärdera tjejer med namn som Luder Hora m.m WTF

Men att kalla lennie peddo är OK? men att kalla julia luder är inte ?! vad lever du i för värld.
2020-04-21, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Lennie vs Sami

Båda är underbara på sitt sätt, men Lennie kommer jag glömma bort inom ett halvår oavsett vilken placering han kommer på - kan känna kärlek till honom och älskar hans goda hjärta men det är inte mer än så, inget djupare avtryck som kommer bestå.
Sami kommer jag med största sannolikhet minnas resten av livet (även där oavsett placering) så otroligt stark karaktär som jag ser fram emot att få följa vidare i tv/radio/vad du vill.

Båda är på sitt sätt värdiga vinnare, men Sami är den som kommer bestå. Skulle tom kunna dra det så långt som att om Sami inte skulle vinna kommer man ändå minnas det som att han gjorde det om man får frågan om några år.

Vad exakt menar du att Sami gjort därinne som man kommer komma ihåg?

Han är precis som Lennie de gör ingenting märkvärdigt därinne 😂
2020-04-21, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Festar var det väl? Det gjorde han max 10 ggr / år iaf
Jag trodde hon frågade om han tvättar. Undrade vad det var för jävla fråga. Festar låter lite mer logiskt. 😂😂😂
2020-04-21, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hahaha han pratade med Jasmine om att han festat ca 10 gånger de senaste TRE åren!
Haha, jag såg det nu! Haha, tänkte väl att det var en konstig fråga att ställa om han brukar tvätta på helgen. 🙈🙈🙈😂😂😂😂
2020-04-21, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Hon behöver inte, men lät ju som dom skulle göra det ändå 😅

Hoppas det.. hoppas hon går all in o själv klär av sig naken. För det skulle vara lättklätt va?
Inte för att jag vill se henne naken, men det skulle göra pranket lite roligare.
2020-04-21, 21:27
Medlem
Jädrar vad Julia tjatar om alkohol. Direkt de kom ut från rummet säger hon ”får jag smaka lite vin?”. Hela kvällen har hon ju tjatat om vinet. Och då är jag ingen som sporrat i glaset precis.
2020-04-21, 21:28
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Dom får blocka någon från immunitetstävlingen i morgon om uppdraget misslyckas

Vad går uppdraget ut på? ….
2020-04-21, 21:28
Medlem
xrlpyts avatar
Jullan häller upp ett glas vin till. Man måste unna sig ibland.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in