2020-04-22, 11:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Fort som fan och rösta på Sami i appen!
2020-04-22, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Uppdatering tack!

Var Jassa o Martin klara när resten av gänget kom in i natt eller de kom in mitt i akten??

Någon som vet??
2020-04-22, 11:36
Medlem
Rösta på Sami i appen nu. Det är väl bara kul för honom att bli vald till positiva saker= Bevis på att man är populärast av tittarna.
2020-04-22, 11:37
Medlem
Såg en livesändning som Amilia hade på insta igår. Man hade ju trott att hon skulle vara lite ödmjukare i verkligheten än i huset men fy fan hon va exakt lika som hon va i huset. Elak, översittare o vidrigt nedlåtande. Hon fick en fråga om hon inte tyckte det var fel att kalla folk lågbegåvade och hennes svar var att Nej, lågbegåvad är en beskrivning på en människas nivå av begåvning och kan inte se att det är nåt fel att kalla någon det. Jag undrar varför hon inte kallar tex Lennie för lågbegåvad då för han är nog i nivå med dom andra i begåvning, dvs varken bättre eller sämre än gemene man. Hon påpekade fortfarande att hon är smartast som varit i huset, hon verkar se det som att intelligens har med ordförråd, manipulering och nedtryckning att göra och hon är så sjukt fel ute där. Hon skulle vinna så mycket på att bli lite ödmjuk. Tror hon är den enda deltagare (av dom som varit längre än typ en vecka) som de andra inte kommer vilja hänga med utanför sen. De andra kommer garanterat att besöka varandra titt som tätt. Hon kommer att fortsätta våldklänga på Lennie och Anty, tror inte ens Mergim kommer va med henne iaf inte utan Lennie.. Förmodligen kommer hon också att försöka haka på Sami-tåget sen för att få tro att det är hon som drar folk till sig.
Jag vill vara respektfull mot deltagarna, särskilt efter att de kommit ut ur huset men denna människa äcklar mig nåt vansinnigt och då menar jag enbart hennes personlighet och sätt att vara mot andra människor. Hon är vidrig ur de aspekterna. Så tragiskt att se. Jag gillade inte Glasman när han var i huset men han verkar iaf ha lärt sig nåt och vuxit av sin vistelse i huset och efteråt.
2020-04-22, 11:38
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Rösta på Sami i appen nu. Det är väl bara kul för honom att bli vald till positiva saker= Bevis på att man är populärast av tittarna.
Ja, det här borde vara motiverande. Försöker produktionen fucka oss kan vi rädda honom ändå, det spelar ingen roll.
2020-04-22, 11:39
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzxxccvv
Mergim är rädd för allt. Jävla fjolla
Det som skiljer han från många killar är ju att han står för hans rädslor och gör det lite som en rolig grej oftast 😅 känns inte fjolligt utan skönt av honom!
2020-04-22, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Varför är Sami så populär? Jag kan inte se något positivt med honom. Se bara hur han skvallrade för Amilia allt vad Jasmin hade pratat om. Avskyvärt beteende.
2020-04-22, 11:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Någon som vet??
De hann klart ostört.
2020-04-22, 11:42
Medlem
Hoppas det står i brevet sen att TITTARNA valt att rösta Sami som Amor för Mergim har ju sån hybris och verkar tro att han är populärast.
2020-04-22, 11:42
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Varför är Sami så populär? Jag kan inte se något positivt med honom. Se bara hur han skvallrade för Amilia allt vad Jasmin hade pratat om. Avskyvärt beteende.
Börja se liven så förstår du. Avsnitten kan du inte gå efter, då produktionen själva väljer vilka bits and pieces de publicerar. ALLA i huset pratar om varandra. De har inget annat att göra.
2020-04-22, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Ja det undrar jag oxå, äcklig människa som ligger o tar sig på snorren i soffan och skiter ner sig om dagarna... folk är blåsta
2020-04-22, 11:43
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Hoppas det står i brevet sen att TITTARNA valt att rösta Sami som Amor för Mergim har ju sån hybris och verkar tro att han är populärast.
Det kommer de göra. De gillar att säga att tittarna valt. Det gjorde de även med en omröstning med 3 olika ja-alternativ, när det gällde om vi ville ha en ny borgmästare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in