2020-04-23, 20:36
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Om Lennie hade haft lite etik så väljer man Frida som servitris som jobbar med det och skulle kunna få skina lite innan hon åker på måndag. Men hon inser väl nu hur viktig hon är för dom. Dessutom så "ser hon upp" till bögus maximus. Finns inte på kartan att hon stannar, man väljer de man vill ha kvar. Hon är älskad av få. Jag förstår det nu.

Det var tittarnas röster som valde person nummer 2.
Jag röstade på Frida på tal om det.
2020-04-23, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ut i denna ordning:
Frida
Jass/Martin
Martin/Jass
Mergim/Lennie
Lennie/Mergim
Julia
Sami
lägg ner hybrisen kring julia hon har ingen chans att klara sig längre än både lennie o mergim
2020-04-23, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
På måndag hoppas jag att den som sitter i uppdragsrummet är den med flest röster och den med minst röster! Fatta vad kul att deltagarna ändå vet då vem som hade mest vs minst antal röster ! Kul,
Hoppas jag med. Sami måste vara tillräckligt smart att inse varför han blir vald till alla roliga uppdrag eller sådant som gynnar honom. Nu har han blivit vald två dagar i rad. Redan innan så har väl Frida hintat om att han är populär på utsidan. Oavsett förstår han ju spelet, åker han när han sitter nominerad hade han inte kunnat vinna. Man måste ju kunna vinna över alla andra!
2020-04-23, 20:39
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Det var tittarnas röster som valde person nummer 2.
Jag röstade på Frida på tal om det.

Okej du menade att han kom tvåa i omröstningen?
Såg inte allt men jag förstår, tack!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
-Vi har även rent....florsocker!!!

Hahaha samis ansiktsuttryck 🤭😍
Haha! Han tänkte nog på något helt annat! 😍😍😍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Två idioter. Jassa tror absolut hon ”vinner” röster. Så genomfalsk. Och ful. Alla tycker hon är så vacker, nej. Dålig personlighet= ful. Martins min då hon la sin 2:a på Julia.... oj oj oj....
Tänk vad fel hon har. Hon förlorar bara röster så som hon håller på. Fler och fler vill ha ut henne Ja, han va besviken. Förstår inte varför han vill ha med henne att göra.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Måste bara skriva. Fy helvete vad skönt att blåvalen Amilia åkte ut. Aldrig skådat en mer osympatisk, vidrig och trött människa med så felaktig självbild som henne. Tål henne verkligen inte.

Sett lite när hon sänt live (ja jag kan inte få nog av henne) och hon är ju helt oförstående till den kritik hon får.
Hon hade också snackat med Anty om att hon också fick mycket skit även där förstod hon inte varför.

Man skulle sparat allt vidrigt beteende hon levererat under hennes tid i huset och laddat upp på tuben.
2020-04-23, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Men herregud... Det är ju en skoj grej som spexar med juh 😂
Dom är ju själva skithungriga för de har ju inte själva fått äta, så de ska väl hinna ut i köket och hjälpa till med mat även för de andra.
Precis! Jag tyckte det gjorde det hela mycket roligare då beteendet är så opassande för servitörer.
2020-04-23, 20:42
Medlem
Sjukt att stämningen kan förändras såhär mycket pga att en åker. Som natt och dag! Härligt att se att alla kan umgås och ha kul.
2020-04-23, 20:43
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Sett lite när hon sänt live (ja jag kan inte få nog av henne) och hon är ju helt oförstående till den kritik hon får.
Hon hade också snackat med Anty om att hon också fick mycket skit även där förstod hon inte varför.

Man skulle sparat allt vidrigt beteende hon levererat under hennes tid i huset och laddat upp på tuben.

Det är det som gör henne så vidrig, hon tror på riktigt att det hon gör inte är något fel.
Allting kretsar kring henne, alla skall dansa efter hennes pipa.
Hon borde rimligtvis få ett brutalt uppvaknande inom en snar framtid.
2020-04-23, 20:44
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Tänk vad fel hon har. Hon förlorar bara röster så som hon håller på. Fler och fler vill ha ut henne Ja, han va besviken. Förstår inte varför han vill ha med henne att göra.
Heeeelt overkligt. Hon är så avtändande. Elak. Och det blir äckligt med alla sexskämt heeela tiden. Fy faan.
2020-04-23, 20:44
Medlem
__Alez__s avatar
Varför får vi inte se när Sami spänner på Julia?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in