Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
När i tid säger LW (enl FUP) att hon aldrig har sett till HD?
Provocerar LW gör HD genom att (fusk)logga LW:s burkar ett antal ggr som LW anser att hon inte tagit. Geo verkar vara på liv och död för alla inblandade parter.
Vårterminen 2018, då HD separerat och skilt sig från SD. Paret D bestämmer sig för skilsmässa i slutet av jan- februari 2018. Därefter flyttar H till Lenas kvarter. Så H hinner kanske bo där i 2 mån innan L är död. Cirkus.
Eventuella fuskloggningar av H skriver dock inte L något om till sina vänner, vad jag minns. Utan det rör alltid nedvärderande saker om H som person, hennes relation med S och dylikt.
Däremot har jag förstått att H faktiskt fuskloggar genom er här i tråden främst. Dessutom är ju yankee dude också inblandad i kattfighten om burkar in real life.
I övrigt när L talar med någon inom polisen i anslutning till polisanmälan beskriver hon sig själv som stark, frisk, intelligent, kreativ och en person som stimulerar andra människor, medan H är motsatsen: svag, sjuk, tråkig etc.
Har du haft en förlossningsdepression och varit sjukskriven i 7 år är det inte vidare svårt att förstå varför. Inte ovanligt att den kategorin tar självmord. Sedan med Lenas bakgrund som själasörjare förvånas jag av hennes människosyn. Inte minst när hon beskriver Esters fling från Gbg som något av en nolla som besökt hennes dotter utan pengar på fickan. Själasörjare brukar inte förakta människor, de brukar hjälpa, stötta och lyfta upp de svaga. Inte se ner på människor i underläge.
Och även om L vet att hon är elak, så fortsätter hon dessvärre på den banan.