Citat:
Ursprungligen postat av
Maviel
Och fin. Han pratar om svåra saker utan att på något sätt förringa kvinnan han levt med och har barn med. Det hör inte till vanligheterna att ha en så fin relation till sin fd och göra så mkt för sina barn. Det glöms bort i denna tråden. De båda höll en fin relation igång för barnen.
Ja, verkligen.
Jag tror att han försöker att förstå och gör det på ett mycket (jag vet inte riktigt vilket ord jag söker) "omfamnande" sätt.
Vad jag menar är att han tar in aspekter från flera håll, inte bara de negativa eller de positiva. Vilket gör att det blir tydligare och förmodligen sannare.
Sanningen, den är ju nästan omöjlig att gripa tag i. Men jag tror att UW förstod till en stor del vad som hade hänt. Han har ju ändå känt L*ena under många år, och har sett henne före den här röran som hände L*ena. Bilden sammanfaller också med vad andra vänner har berättat om L*ena, t ex J*enny och någon till (K*ristin? Jag har svårt för namn).
Jag önskar att jag hade orden, som t ex Lönnrot, men kanske du fattar lite ändå vad jag försöker säga?