Precis som Freeze säger!
NEODYNAMICS!! Kan bli en helsikes resa ))
Du får rätt flera hundra styck för bara ngr hundralappar
Men som alltid, läs på och bilda er själva en uppfattning och lyssna inte bara på massa hysteri på forum!
// Katten
Hoppas någon föjde mitt råd. ESEN steg med cirka 100% några veckor efter mitt inlägg, lugnade ner sig lite men ligger än i dag på en mycket högre kurs än när jag skrev inlägget.
Citat:
Ursprungligen postat av dondadan
Jag vill tipsa om ESEN eSport! Kom ihåg mitt inlägg om en månad och ni kommer se att jag hade rätt.
Tekniskt är det osannolikt att den kommer sjunka under 0,7-0,8-nivån förutom någon enstaka dag, och den har tidigare sjunkit från 1,3 utan några dåliga nyheter. VD är expert inom sitt fack, och företaget importerar inget från Kina, Australien, Iran, Italien eller liknande och påverkas därför inte av en eventuell corona-epidemi på samma sätt som många andra företag. Jag kommer inte att sälja under 1,5, och endast då för att jag behöver likvid till OMX Bear. Hade jag haft mer likvid hade jag inte sålt under 3kr.
Nästa råd är Attana.
Liknande företag av samma bransch och storlek har köpts upp för belopp som långt överstiger Attanas börsvärde. Dessutom är samarbete med folkhälsomyndigheten kring coronatest pågående.