2020-04-21, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Finns nog ingenting manligare än att kunna ta kuk i röven.
För den delen är det så oerhört charmigt med killar som är så trygga i sig själva att dom kan vara fysiskt nära andra män utan att skämmas över hur det framstår för osäkra simps.
Jag vill ha både Lennie och Mergim i final, men tror att det kommer bli tufft framöver då dom är undermannade tack vare att Amilia försvann.
Jag tror att dom kommer vara nominerade för att åka ut varenda vecka framöver, och ska vi rösta på vem vi vill rädda kommer våra röster vara splittrade till skillnad från rosarummet-hatarnas.

Det finns män i relationer med kvinnor som vill ha en dildo i rumpan 😀

Jag tror att Lennie och Mergim kommer till final tillsammans med Sami.
2020-04-21, 16:38
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
så jävla tur att sami är tillbaka verkligen, skulle nästan avbryta mitt cmore konto om han inte kom tillbaka! så jävla underhållande han är =)

IRONI

KILLEN SOVER!

Håller med.
Han är helt ok men känns som den mest överskattade människan vi har i landet nu.
Vad finns egentligen kvar om man tar bort hans märkliga klädstil och hippie hår samt dagliga brakskitar?

En ganska slätstruken och tråkig människa enligt mig ....
2020-04-21, 16:40
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Ni som gillar Sami eller någon annan är ni släkt. Då har vi BB släktträff tjoooohooooo.

Jag är f ö släkt med Mergim, Lennie och Amilia. We Are family

Tror man kan gilla någon utan att vara släkt. De du gillar i BB huset är du knappast släkt med.
Jaja, sorry.
Blir för barnsligt hetsigt här ibland av nån skum anledning, för ett jävla tv program. 🙃
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-21 kl. 16:46.
2020-04-21, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Hur stort fan du än är av Mergim, så måste du ju erkänna att han är gay? Det spelar liksom ingen roll vad han själv säger, det är hur han beter sig. Jag har i alla fall aldrig mött en heterokille som är så feminin som Mergim. Detta betyder inte att jag har något emot homosexuella, typ tvärtom. Älskar dem haha

Lennie är en annan femma, jag har själv sett att han blivit attraherad av tex Jullan när hon lapdansade för honom, och när han smiskade Frida. Mergim har aldrig någonsin visat något intresse för någon kvinna i huset. Då kan man såklart tänka att han helt enkelt inte gillar någon av just de tjejerna, men det är ändå ganska ovanligt att en kille aldrig skulle känna sig sugen på någon i 100 dagar. Till slut blir de nog sugna på någon de aldrig skulle bli sugna på i verkligheten. De får ju inte se några andra människor, så har inga andra att jämföra med.

Sedan, Mergim och Lennies "syskonrelation" är bullshit från Mergims håll. Helt och hållet. Om man någon sin sett en person vara nykär och förälskad så ser man det på Mergim direkt. Han är så kär i Lennie.

Grejen med Mergim är att han har hittat en vän i Lennie som han alltid har önskat sig men inte har haft. Det är därför han är så fäst vid Lennie.
2020-04-21, 16:43
Medlem
Citat:
Hur stort fan du än är av Mergim, så måste du ju erkänna att han är gay? Det spelar liksom ingen roll vad han själv säger, det är hur han beter sig. Jag har i alla fall aldrig mött en heterokille som är så feminin som Mergim. Detta betyder inte att jag har något emot homosexuella, typ tvärtom. Älskar dem haha

Lennie är en annan femma, jag har själv sett att han blivit attraherad av tex Jullan när hon lapdansade för honom, och när han smiskade Frida. Mergim har aldrig någonsin visat något intresse för någon kvinna i huset. Då kan man såklart tänka att han helt enkelt inte gillar någon av just de tjejerna, men det är ändå ganska ovanligt att en kille aldrig skulle känna sig sugen på någon i 100 dagar. Till slut blir de nog sugna på någon de aldrig skulle bli sugna på i verkligheten. De får ju inte se några andra människor, så har inga andra att jämföra med.

Sedan, Mergim och Lennies "syskonrelation" är bullshit från Mergims håll. Helt och hållet. Om man någon sin sett en person vara nykär och förälskad så ser man det på Mergim direkt. Han är så kär i Lennie.

I ett fängelse kan alla män utan undantag bli homosexuella.

Oavsett Mergim sexualitet tycker jag det är en skön människa som bjuder på sig själv mer än någon annan i huset. Färgar håret, skämtar, skrattar, kramar ALLA inte bara Lennie.
Det gör honom till en värdig vinnare. Så ser jag det. Andra får ha andra favoriter och i slutändan är de vinnare som kan använda detta till något positivt när de kommer ut irl
2020-04-21, 16:44
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Man måste vara en idiot om man väntar på sex i BB huset när det tyvärr finns gratis porr överallt på internet. Det är där ni fått er störda uppfattning. Så simma du runt i BB huset och vänta på att se ett täcke röra sig.
Asgarvar 🤣😂😁 glöm inte meddela oss när det händer. Det måste vi se.

Du kan inte vara en dag över 12, inte ens en fjortis

De är det kanske inte konstigt att du tror att män som kramasper automatik är gay.
Du kommer att växa upp en dag. Hetero eller homo är helt okej att vara.

Hade velat se Amilia, Lennie och Mergim. Inga låtsas känslor som de Jass visar för Martin, och han går på det fortfarande. Vi får se om han snart fattar att hon spelar ett spel och han är bonden på hennes schackbräde. Tönt !

Fan du låter som en riktig dominatrix, är du helt säker på att du inte vill ha min petterniklas att härska och bestiga? Jag fantiserar nu om dig i din latexdress och det gör inget om du liknar fettot bara vi kan ha kul.
Sedan kan vi tillsammans titta på liven när jag kladdat ner dig både fram och bak.

Jag tycker att årets BB är jättekul. Skönt att rackaren kunde bli "bror" med pojken med husporslinet i käften.
Men jag gillar Sami och hoppas att han vinner.
2020-04-21, 16:54
Medlem
Pikarna mot Lennies frisyr rör honom inte en millimeter Han tycker att han är frän och det är allt som räknas, eller?
Mergim tycker att han skulle vara skitsnygg i helrakat och Jassa frågar hur det kommer sig att han valde just den här hårstilen
2020-04-21, 16:54
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
I ett fängelse kan alla män utan undantag bli homosexuella.

Oavsett Mergim sexualitet tycker jag det är en skön människa som bjuder på sig själv mer än någon annan i huset. Färgar håret, skämtar, skrattar, kramar ALLA inte bara Lennie.
Det gör honom till en värdig vinnare. Så ser jag det. Andra får ha andra favoriter och i slutändan är de vinnare som kan använda detta till något positivt när de kommer ut irl

Han är absolut en skön människa, ibland.

När han inte beter sig hotfullt mot kvinnor genom att ställa sig ansikte mot ansikte och skrika "du säger inte så igen, FATTARUU?!", ber de hålla käften så fort de höjer rösten eller säger emot honom. När han inte kallar kvinnor för fittor, råttor eller spottar efter dem. När han inte manipulerar den snällaste personen i husen till att inte ens våga vara sig själv för rädslan att göra honom arg. När han inte snackar skit om alla och dessutom hittar på saker som inte har hänt eller sagts, när han inte skrattar åt att någon är ledsen och svartsjuk över hans och Lennies relation.

Och, när han inte kallar en kvinna för hund. Som för övrigt är något av det smutsigaste att kalla någon i hans kultur. När han inte sätter på sig sjuttioelva lager av offerkoftor och tycker synd om sig själv, låtsas att han har fobier och klänger på Lennie.

Utöver detta så kan han absolut vara en skön människa, jag skrattar absolut åt hans fånerier, men skulle hellre äta snor än att vara hans vän.
2020-04-21, 16:56
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Någon som kan svara på varför både kamera 3 och 4 visar utegården? Ska fyran bli badrum?
2020-04-21, 16:56
Medlem
Spännande ändå att vi fick kamera i badrummet. Utan ett ord står dom där och mäter kukar. Spännande! Jag hoppas att alla som är kvar vinner!!!
2020-04-21, 17:01
Medlem
Citat:
Han är absolut en skön människa, ibland.

När han inte beter sig hotfullt mot kvinnor genom att ställa sig ansikte mot ansikte och skrika "du säger inte så igen, FATTARUU?!", ber de hålla käften så fort de höjer rösten eller säger emot honom. När han inte kallar kvinnor för fittor, råttor eller spottar efter dem. När han inte manipulerar den snällaste personen i husen till att inte ens våga vara sig själv för rädslan att göra honom arg. När han inte snackar skit om alla och dessutom hittar på saker som inte har hänt eller sagts, när han inte skrattar åt att någon är ledsen och svartsjuk över hans och Lennies relation.

Och, när han inte kallar en kvinna för hund. Som för övrigt är något av det smutsigaste att kalla någon i hans kultur. När han inte sätter på sig sjuttioelva lager av offerkoftor och tycker synd om sig själv, låtsas att han har fobier och klänger på Lennie.

Utöver detta så kan han absolut vara en skön människa, jag skrattar absolut åt hans fånerier, men skulle hellre äta snor än att vara hans vän.

Kan man ens tycka och uppmuntra att tandproteser och porslin är ok?! Vidrigt skulle jag säga!
2020-04-21, 17:01
Avslutad
Hoppas BB fixar så man får se poolrummet eller bubbelpoolen på LIVE 4 nu när sovrum 1 är tomt och ingen sover där längre

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in