2020-04-21, 16:13
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
De flesta homofober är latenta homisar som inte vågar komma ut. Varken Lennie eller Mergim beter sig så. Många här gör det och projicerar sina sexuella känslor på Mergim och Lennie.
Stackars människor som inte inser att det är 2020. Förlegade tankar.

Lennie har haft ett lång förhållande med en kvinna. Det säger mycket om deras hjärna om de kallar honom bög eller ännu värre saker.
Ni som skriver så lever säkert med en kvinna och suktar efter en rejäl harakiri körv, helt utsvultna.
Hur skulle ni annars ens komma på tanken. Ta tag i era liv och sluta projicera ert skit på andra. F ö är det inget fel i att vara homosexuell, man eller kvinna.

Min favorit är definitivt MERGIM 🤩 BB star 2020 🤩🤩🤩🤩🤩🤩
Jag blir mest förvånad över att det ens är en grej. Folk är som besatta av att prata om homosexualitet, speciellt de som blir äcklade av det. Men de tycker väl innerst inne att det är väldigt spännande.
2020-04-21, 16:16
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
De flesta homofober är latenta homisar som inte vågar komma ut. Varken Lennie eller Mergim beter sig så. Många här gör det och projicerar sina sexuella känslor på Mergim och Lennie.

Lennie har haft ett lång förhållande med en kvinna. Det säger mycket om deras hjärna om de kallar honom bög eller ännu värre saker.
Ni som skriver så lever säkert med en kvinna och suktar efter en rejäl harakiri körv, helt utsvultna.
Hur skulle ni annars ens komma på tanken. Ta tag i era liv och sluta projicera ert skit på andra. F ö är det inget fel i att vara homosexuell, man eller kvinna.

Nu ramlade polletten ner, du är alltså Mergims sys... förlåt nära släkting?

Mergims lunch: Rökt Brattwurst från Sundsvall med Lennys special sås
2020-04-21, 16:17
Medlem
[quote=Summerof69Reckless|71287903]Tack. Min pappa laddade ner alla homosexuella appar redan till min kletiga platta.

Jullan ser faktiskt glad ut idag. Förmodligen för att fettot har lämnat och hon är glad för peddoJocke och konstgräs i hjässan. Deras tur att skina i rutan, alla unnar dom detta.[/

Tror du klarar av att ladda ner lite bögporr själv utan papsen

Lennie och Mergim definitivt till final, annars blir det biggest loser final 😮🤭🤣😂
2020-04-21, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Jag blir mest förvånad över att det ens är en grej. Folk är som besatta av att prata om homosexualitet, speciellt de som blir äcklade av det. Men de tycker väl innerst inne att det är väldigt spännande.

Tror att de blir lite heta av Mergim och Lennie och fantiserar allt de skulle gjort. Projicerar sin sexualitet på andra för att framstå som något de inte är d v s heterosexuella.
2020-04-21, 16:21
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Skall vi här på flashback sätta allt groll åt sidan och bekänna våra 'true colours" och vi män kör på tangatrosor och en buttplug. Sedan skickar vi små hjärtan till rackaren Lennie och pojken med konstgräs i huvudet. Om man får önska att sovrummet töms en timme så grabbarna kan fista utan störmoment.

"Lilltjejerna", som fettot uppmanade, får gärna göra en Frida och skicka selfies till oss grabbar så vi kan behålla vår snorkel och simfötter på hela kvällen.

Deal or no deal ?
2020-04-21, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Nu ramlade polletten ner, du är alltså Mergims sys... förlåt nära släkting?
Mergims lunch: Rökt Brattwurst från Sundsvall med Lennys special sås

Bra och tufft svar! Man såg tydligt på rackaren Lennie och pojken med konstgräs i huvudet att de hade kåta blickar när Sami åt sin harakirikorv. Lennies hand gick från tungan till pojkens röv.

Jassa är nog glad idag och känner att det var skönt att Amelia Stapelfeldt fick skjuts av gaffeltrucken igår hem till sin blöta väninna.
2020-04-21, 16:27
Medlem
Jifers avatar
Citat:

Finns nog ingenting manligare än att kunna ta kuk i röven.
För den delen är det så oerhört charmigt med killar som är så trygga i sig själva att dom kan vara fysiskt nära andra män utan att skämmas över hur det framstår för osäkra simps.
Jag vill ha både Lennie och Mergim i final, men tror att det kommer bli tufft framöver då dom är undermannade tack vare att Amilia försvann.
Jag tror att dom kommer vara nominerade för att åka ut varenda vecka framöver, och ska vi rösta på vem vi vill rädda kommer våra röster vara splittrade till skillnad från rosarummet-hatarnas.
2020-04-21, 16:29
Medlem
Zingo2s avatar
Inte mycket kvar av Rosapakten nu.😀👍😀👍😀👍
2020-04-21, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Finns nog ingenting manligare än att kunna ta kuk i röven.
För den delen är det så oerhört charmigt med killar som är så trygga i sig själva att dom kan vara fysiskt nära andra män utan att skämmas över hur det framstår för osäkra simps.
Jag vill ha både Lennie och Mergim i final, men tror att det kommer bli tufft framöver då dom är undermannade tack vare att Amilia försvann.
Jag tror att dom kommer vara nominerade för att åka ut varenda vecka framöver, och ska vi rösta på vem vi vill rädda kommer våra röster vara splittrade till skillnad från rosarummet-hatarnas.

Fan skriver så skönt igen sprutar jag snart på katten som sitter på lådan och tömmer sin laddning.

Aj, Lennie rakar pojken med plastgräset på huvudet.
Hoppas Sami vinner BB 2020.
2020-04-21, 16:32
Medlem
avixs avatar
Ja det finns en anledning varför man inte ska sätta sån färg i hårbotten...
2020-04-21, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Skall vi här på flashback sätta allt groll åt sidan och bekänna våra 'true colours" och vi män kör på tangatrosor och en buttplug. Sedan skickar vi små hjärtan till rackaren Lennie och pojken med konstgräs i huvudet. Om man får önska att sovrummet töms en timme så grabbarna kan fista utan störmoment.

"Lilltjejerna", som fettot uppmanade, får gärna göra en Frida och skicka selfies till oss grabbar så vi kan behålla vår snorkel och simfötter på hela kvällen.

Deal or no deal ?

Man måste vara en idiot om man väntar på sex i BB huset när det tyvärr finns gratis porr överallt på internet. Det är där ni fått er störda uppfattning. Så simma du runt i BB huset och vänta på att se ett täcke röra sig.
Asgarvar 🤣😂😁 glöm inte meddela oss när det händer. Det måste vi se.

Du kan inte vara en dag över 12, inte ens en fjortis

De är det kanske inte konstigt att du tror att män som kramasper automatik är gay.
Du kommer att växa upp en dag. Hetero eller homo är helt okej att vara.

Hade velat se Amilia, Lennie och Mergim. Inga låtsas känslor som de Jass visar för Martin, och han går på det fortfarande. Vi får se om han snart fattar att hon spelar ett spel och han är bonden på hennes schackbräde. Tönt !
2020-04-21, 16:35
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:

Hur stort fan du än är av Mergim, så måste du ju erkänna att han är gay? Det spelar liksom ingen roll vad han själv säger, det är hur han beter sig. Jag har i alla fall aldrig mött en heterokille som är så feminin som Mergim. Detta betyder inte att jag har något emot homosexuella, typ tvärtom. Älskar dem haha

Lennie är en annan femma, jag har själv sett att han blivit attraherad av tex Jullan när hon lapdansade för honom, och när han smiskade Frida. Mergim har aldrig någonsin visat något intresse för någon kvinna i huset. Då kan man såklart tänka att han helt enkelt inte gillar någon av just de tjejerna, men det är ändå ganska ovanligt att en kille aldrig skulle känna sig sugen på någon i 100 dagar. Till slut blir de nog sugna på någon de aldrig skulle bli sugna på i verkligheten. De får ju inte se några andra människor, så har inga andra att jämföra med.

Sedan, Mergim och Lennies "syskonrelation" är bullshit från Mergims håll. Helt och hållet. Om man någon sin sett en person vara nykär och förälskad så ser man det på Mergim direkt. Han är så kär i Lennie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in