Citat:
Ursprungligen postat av
Porky123
Nu är jag lite förvirrad... jag läser rapporter som påstår att det inte kommer att bli någon immunitet och andra säger tvärt om, vad är sanningen i det hela?
Om vi inte har någon immunitet så är ju allt fhm pratar om tokerier. Jag har slutat lita på dem iaf..
Det kommer mer och mer forskardata om att enbart en mindre del av de som genomgått sjukdomen blir immuna. Data från WHO, Kina och Italien pekar på detta. Nu börjar även FHM att backa om immuniteten och det visar sig mer och mer att FHM har fel i påstående efter påstående så FHM är ingen speciellt bra källa att förlita sig på.
FHM har ex. gått ut med att barn med corona inte smittar
Listan kan göras lång över påståenden som FHM gått ut med är felaktiga och snarare försätter folk i riskzonen än skyddar dem. Även du har väl noterat "Maks på /Mask Av och Mask På igen" påståendena från FHM ?
Även här anser världseliten av forskare att Tegnell har fel i det han påstår..
Förklaringen är att finns det inga munskydd/masker i Sverige då behöver ingen en mask..
FINNS det masker att tillgå då är det toppen att ha en mask på sig även för sjuksköterskor..
MEN Maskerna tog slut igen och nu är det åter ofarligt att inte ha en mask som skydd..
Där har du Sveriges "elit" i ett nötskal.. Det handlar snarare om att försöka dölja att man slarvar bort Sveriges pengar på Invandringen och dess konsekvenser denom att påstå saker som de ovan..
Klart partisympatörerna vill "rädda" sina ledare och nu sprider sitt skit i olika medier som ex. Nyregistrerade användare på diverse internetforum.