Själv nöjer jag mig med att Tengele själv får en släng av sleven. Det vore karma.
Storforsdemokraten Urban Persson, åkte till Stockholm för att bli smittad med Corona. Sedan fick han inte vara med på ett möte.
Nu har Urban Persson JO-anmält kommunalrådet Hans Jildesten för att han ville att Persson skulle lämna mötet. Trots att han var välkommen att delta på länk. Han är helt övertygad om att viruset är helt ofarligt och allt bara är hysteri.
Detta är ju i alla fall en bra förebild för Tegnell och Gieseke. De skulle kunna låta smitta sig för att föregå med gott exempel och visa hur extremt ofarligt detta virus är.
Yes. Förhoppningsvis blir en av konsekvenserna också att man börjar se Kina för vad det är nu och lägger produktion i andra länder. Måste ju vara solklart i det här läget att man inte kan låta världsekonomin vila i deras händer och att deras inflytande måste begränsas. Menar, utöver att man tillåter modernt slavarbete i sweatshops och förstör våra egna industrier, dvs.
Enig, antingen behöver de reformerna och det snabbt eller så behöver världen förändra sin approach.
Definitivt över 100. Om inte så hade Tegnell och gänget antagligen rätt om att vi ser en trend. Men om det är över 100 med god marginal så är det katastrof.
Det har inte gått över 80 på ett dygn på länge vad jag kan se.
Vilken idiot. Han borde absolut bli av med sitt politikeruppdrag allra minst. Vilket tjockhuvud. Han har tydligen vare sig lyssnat eller förstått någonting. Han är mer än vuxen, ser definitivt ut att vara över 50 år. Nu har han alltså JO-anmält styrelseordföranden, som svarar så här:
Persson åkte till Stockholm tillsammans med en läkare (som han inte vill säga namnet på):
Vilken omogen människa, vuxna karln.
Ja du.
Det upphör aldrig att förvåna i dagens Sverige.