2020-04-21, 13:00
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Smekmånaden är över och man har hunnit bilda sig en objektiv uppfattning av deltagarna..

Intrycket Sami gav till en allra första början var inte det bästa, en posör och sparkdräkts beklädd fisare och inte mycket mer än så, men det vände snart nog till en mer positiv bild då han är rätt snäll o soft.. Men det börja vända till en annan bild igen som inte är lika positiv och det känns som att den blir den slutgiltiga och som kommer att gälla framöver.
”Nugge” ,Sparkdräkter med Gällivare häng i all ära, och han är obrydd om det mesta där han står (vad det verkar) men visar tecken på konflikträdsla och ? rädsla till intimitet och närhet ?
Han är En av de värre i huset att bakom ryggen prata ner andra men att i ansiktet säga vad han tycker förmår han inte..
Jag är rätt trött på honom precis som de flesta andra i huset och det känns som att han har någon slags imunitetsstatus mot nomineringar i huset och kanske även utanför?.. på grund av tidigare offentlighet..

Mergim önskade jag ut ur huset mer en någon annan för några veckor sedan, men han har ryckt upp sig och har jobbat starkt med sig själv. Bjuder på sig själv i både ont och gott....

Frida är snäll och positiv men jag tror inte det är så genuint som det verkar utan hon stänger inne saker som kommer att bli jobbigt för henne i framtiden.
Hade hon varit Man hade hon säkert blivit intagen och informerad av BB om att den fysiska närheten hon tar sig är på gränsen till påtvingad.
Hennes strategi i huset är att vara snäll, omtänksam samt att visa sig naken i tid och otid.
Inget vore roligare i fall hon på något oförklarligt mystiskt sätt vann hela skiten då hon inte ses som annat än en strategisk bricka som skall sättas in som kanonmat när det blir läge.
Glädjen att se de andras miner när de åkte ut mot Frida vore obetalbar och en sådan läxa för övriga deltagare vore guld att ta med sig i fortsatta livet..
Nu kommer inte detta att hända och hon är inte min favorit men kunde jag styra utvecklingen så vore detta scenariot hehe ...

Martin med sitt ”storkukslugn” är lika tråkig man kan föreställa sig någon som har det lugnet med ett utseende som liknar prins philip. Laidback och fåordig tills han får alkohol i sig då det på storkuksvis ska mästras och tillrättavisas över det motsatta könet.
Att se Martin bedyra att snesteg likt det med Amilia inte ligger i hans natur och inte skulle förekomma utanför huset är en uppvisning i falskhet och hyckleri..

Jasmine som fattat tycke för storkuksprinsen med sitt storkukslugn har hittat den perfekta kandidaten för sitt drama i huset, hennes överspel vare sig det gäller att spela sårad och bedragen eller dricka drickyogurt efter att ha ätit en korv där hon torkade bort allt det starka med servett är pinsamt att bevittna.
Ovanpå det kör hon samma race som Frida, dvs visa röv så ofta det bara går, stringtrosan tillsammans med närmsta kamera är Jasmines bästa vän i huset.

Julias alterego Olga bjuder på sig och är den i huset som partat mest och värst, hon är den som när som helst kan lägga en bra utförd lapdance när hon fått i sig lite innanför silicontuttarna.
Hon är bra som samtalspartner och hon är antagligen den slugaste i huset där hon lyssnande sitter och snurrar med sitt finger i håret.
Känns som att smekmånaden med henne är över och att den trista vardagen är här och egenskaper man fann tjusning i förut börjar gå över till irritation....

Lennie vars like man säkert bara stöter på en gång i livet har kristaliserat ut sig som den som iaf jag vill se som vinnare i BB2020..
Hans och Amilias interaktioner har varit det mest underhållande i huset, snacket mellan dem när Amilia fick massage på sängen var priceless, precis som deras djupare diskussioner varit genuina och äkta till skillnad mot ”storkuksprinsen” och hans ”prinsessa på ärten” vilka man vill zappa bort när de kommer i bild pga det dåligt spelade dramat.
Lennie har aldrig snackat skit om någon eller visat tillstymmelse till packtbildning annat än att han i första hand värnar om dem som står honom närmast, han försöker hitta glädje med allt han gör och han ger energi i mängder åt andra.
Det var fruktansvärt tråkigt att Amilia fick lämna igår då hon var väldigt underhållande och interaktionen med Lennie var var en stor del av behållningen i BB2020.
Hon tog stor plats och många ville ta del av det utrymmet men hon kommer vara saknad i huset (och även utanför) just av den orsaken tro mig..

Jag tror jag kommer säga upp C-More och mitt 24/7 övervakande och bara kolla på programmen i fortsättningen.
Jag står inte ut helt enkelt med den tid de ger Martin och Jasmine och deras katastrofalt dåligt spelade drama ....
Bra utvärdering
2020-04-21, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Han pratar om vad han gör nu ja dvs importerar grejer! Men han har jobbat som lastbilschaffis innan!

Du verkar helt ha missat att det är helt socialt experiment och ett spel i huset! Så vad man gjort och inte gjort utanför spelar nada roll om man bidrar inne i huset!

Vart ser/hör du alla vänsterpartister här?

OnT: De provsmakar i köket

Att experimentet är fokus förutsätter jag personligen!

Du har koll på Lennie, kan det vara så att vi har med en gammal pojkvän att göra?! Kommer aldrig döma er.. Va bara ärlig!

OnT: sami är tillbaka och fladdrar lika nervöst runt på boytan.
2020-04-21, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Slipper vi dig här på FB också? =)#WIN

Sami är åter tillbaka så svar nej. Just du slipper mig aldrig, lilla gumman.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Tror inte ett dugg på den listan om det står att glasmans är över 700k, sluta han är arbetslös han bor hos sin vän. Han dricker och äter gratis på riche...

Han bodde tillfälligt hos en vän efter BB, kanske för att det är en omtumlande upplevelse att komma ut från huset.

Varför ens jiddra om detta, varför skulle en sån lista ljuga?
Medlem
riskns avatar
Tråkigt, Sami är tillbaka. Det var så skön stämning i huset utan hans klagomål och bitterhet!
2020-04-21, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Han bodde tillfälligt hos en vän efter BB, kanske för att det är en omtumlande upplevelse att komma ut från huset.

Varför ens jiddra om detta, varför skulle en sån lista ljuga?

För såna listor stämmer aldrig " networth " är BS.
2020-04-21, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Tråkigt, Sami är tillbaka. Det var så skön stämning i huset utan hans klagomål och bitterhet!

Verkligen, blev helt annan stämning.
2020-04-21, 13:04
Medlem
Honeyryders avatar
Lennie - "fina tuttar du har Frida!"

Precis när jag hade exakt samma tanke!! Lennie<3
2020-04-21, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Sami är åter tillbaka så svar nej. Just du slipper mig aldrig, lilla gumman.

HAHA måste verkligen fråga, varför får endast en person.. inte bara en person utan SAMI dig att kolla på detta? lite suspect ändå... att du enbart kollar för SAMI.. han gör liksom inte mycket utan bara sitter och chillar..?? men om det är din kopp av te absolut, dra fram den och dra en handtralla åt honom kör bara!
Medlem
z0raxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Nej inte 800k men nästan, över 700k i årsinkomst har han.

Finns en lista över alla deltagares inkomster!
Blev förvånad över att Anty tjänade mest av alla, mer än Jocke!

Jocke placerar sin inkomst i sitt bolag och plockar bara ut det han behöver. Se det som Jockes inkomst är hans russel
Kontra Anty som får sina pengar direkt från YT och vissa sponsorer. Tror inte vi ser Anty i en Lambo inom det närmsta seklet.
Medlem
xrlpyts avatar
Lennie: - Fina tuttar du har Frida!

Hon guppar på dem och skrattar tack. Amilia har knappt varit ute 12 timmar och Lennie börjar redan ta för sig.
2020-04-21, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Hade valt Amelia alla dagar i veckan framför de supande, manipulativa bimbon 1 och 2 och den vilsna Frida.

Man kan gå ner i vikt men intelligens men vett i huvudet är tveksamt. Saknar Amilia och hennes humor ♥️
Du sa att Mergim var din favorit? Hur kan du gilla Amilia så mycket du? Du fattar väl hon avskyr Mergim. Herregud hon åkte hem och följer både Lennie och Anty på sociala medier men inte din älskade Mergim. Förstår inte hur personer som gillar Mergim även gillar Amilia. De två går INTE ihop, de gillar ju inte ens varandra. Speciellt inte hon honom.

Jaha, vad tror vi varför fick Sami gå ut och in igen, vad kan ha hänt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in