2020-04-21, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Haha tror du på allt du läser, årinkomst på 800k aldrig ihela livet.

Du får läsa själv och återkomma om vi snackar fakenews.. Tyvärr från din sida upplevs du efterbliven och patetisk.

https://www.resume.se/insikt/karriarsondag/daniel-glasman-min-mamma-larde-mig-att-vara-optimistisk/

OnT: Lennie ochmergim hånglar som vanligt i DC.
2020-04-21, 13:07
Medlem
xrlpyts avatar
Mergim blev visst orolig av Lennies tuttkommentar och måste genast slingra sig kring Lennie och krama och pussa på honom.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z0rax
Jocke placerar sin inkomst i sitt bolag och plockar bara ut det han behöver. Se det som Jockes inkomst är hans russel
Kontra Anty som får sina pengar direkt från YT och vissa sponsorer. Tror inte vi ser Anty i en Lambo inom det närmsta seklet.

Då förstår jag! Kändes omöjligt att hon tjänade mer än honom.

Haha nej, och hon bor ändå i en helt vanlig lägenhet och har ingen bil. Jockes hus är ju ett jävla fort.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Lennie: - Fina tuttar du har Frida!

Hon guppar på dem och skrattar tack. Amilia har knappt varit ute 12 timmar och Lennie börjar redan ta för sig.
Haha, han hade nog inte vågat säga så inför Amilia.
Medlem
askungens avatar
Sami kanske har varit på begravning, klädd i svart...? Enda anledningen jag kan komma på till att han får lämna utan att berätta varför...?!
2020-04-21, 13:08
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Tror inte ett dugg på den listan om det står att glasmans är över 700k, sluta han är arbetslös han bor hos sin vän. Han dricker och äter gratis på riche...

Denna intervju med Glasman från 2018 är läsvärd.
https://www.resume.se/insikt/karriarsondag/daniel-glasman-min-mamma-larde-mig-att-vara-optimistisk/

Står årsinkomst 806 192 kr (2017).

Så i en live på insta att han lägger 20k i månaden på utemat/dryck.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Hahaha.. Jag håller fan med! Nu är det ungefär som att ha en kamera i ett fågelbo.. Tyst och ganska tråkigt!

Det får ju en att tänka på värdiga vinnare.

Vet att majoriteten i stugan håller stenhårt på sami. (Kanske även jag). MEN! Vad har vi för polare där inne, ambitioner och chanser i livet?

Sami: är ju ganska skittråkig om man tittar objektivt på honom. Skapar inget drama, dricker inte, dansar med alla andra karaktärer och har aldrig bidragit ett skit till samhället! Uppenbarligen har han dansat på i sitt korta tattarliv genom att vara raggare, nazist Och alkoholist (klientelet tog honom till sig?).

Julia: (min vinnare). Driftig med eget företag, känner inte till vad känslor är, men bidrar och jobbar på för att bidra till samhället!

Snickaren: har ju faktiskt studerat på gymnasienivå och gick sedan ut i jobb för att bidra!

Jasmine: pinsam och hoppas på att hitta en rik man. Säger i liven att hon ”provat massa olika” och tramsar med CV för att inte uppfattas fel.

Lennie: aldrig bidragit till nått i universum. Titulerar sig själv som att vara hårt arbetande importör..?! Köper han hem kinaprodukter för 9kr och säljer för 11? Aldrig bidragit!

Mergim: vill vara känd och skiter i miljonen. Jonas Gardell är förebilden.

Frida: oklart vad människan ens gör i Sverige?

Av analysen att döma är faktiskt Julia eller snickaren värd en miljon.

Öhh, Sami har kört lastbil i många år, aldrig varit arbetslös en dag!
Kan garantera dig att det blir många timmar/vecka, han har nog bidragit med mer skatteintäkter till samhället än dom flesta mupparna i det där huset, Julia och Martin undantagen förstås. 😉
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-21 kl. 13:17.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Du får läsa själv och återkomma om vi snackar fakenews.. Tyvärr från din sida upplevs du efterbliven och patetisk.

OnT: Lennie ochmergim hånglar som vanligt i DC.

då måste glasman vara delägare i RICHE, och gjorde ett jävla jobb med o marknadsföra skiten på BB. Well played!
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Sami kanske har varit på begravning, klädd i svart...? Enda anledningen jag kan komma på till att han får lämna utan att berätta varför...?!

Men så länge var han väl inte ute? Kändes som en halvtimme..
2020-04-21, 13:09
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
då måste glasman vara delägare i RICHE, och gjorde ett jävla jobb med o marknadsföra skiten på BB. Well played!

Varför "måste" han det? Det är ju bara att kolla upp, och varför skulle han inte säga det i sånna fall? Fan vad du trollar nu....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen

Tror det har något med hans egen hälsa att göra. Infektion i tanden kanske? Tänker mig något sånt då han pratade om att han inte får träna på några dagar nu.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Mergim blev visst orolig av Lennies tuttkommentar och måste genast slingra sig kring Lennie och krama och pussa på honom.

Haha Lennie är on fire. Så förut till Jassa att hennes trosor hon hade på sig var de finaste han sett.

Mergim var snabb och sa att Lennie är sötast men det har jag sagt hela tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in