2020-04-21, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Klart ngt hemskt har hänt.. gråter ögonen ur mig.. och så spelar de en sorgsen låt och om bara Jassa kunde sluta skrika.. Fan.. den killen som haft det så tufft i livet kunde han inte fått vinna detta och visa sin älskade mor att han har en fin framtid tillmötes. Jassa pratade efter censuren om att hon inte kunde sluta tänka på corona när hon låg i sängen med Martin.. Hålller tummar och tår att jag gör en höna av en fjäder och att allt snart är som vanligt igen. Deltagarna såg märkbart medtagna ut efter uppehållet och vissa spelade över lite och det är väl för att de inte får visa ngt utåt till tittarna och måste fortsätta spelet som vanligt..
Sänder styrkekramar till Sami, allas vår Big Sam!
Lugna ned er! Sami kommer tillbaka. Julia hade varit helt förstörd annars, hon är kär i killen och har varit nära honom i 70+ dagar. Ingen chans att det inte bara är tillfälligt annars hade hon legat och gråtit i sängen nu.
2020-04-21, 11:27
Medlem
bb vägrar svara på alla kommentarer på insta/twitter om var sami är så nog nåt allvarligt som hänt men hur svårt kan det vara att bara lämna en kommentar så alla slipper spekulera
2020-04-21, 11:27
Medlem
skillemandinkis avatar
Alltså ludrets röst skär!! De räcker med att hon säger jaaaa så skorrar högtalarna i bilen! Måste man vänta till måndag?!? Får panik för fan, kommer inte klara 1 vecka till med helvetet från Halmstad
2020-04-21, 11:28
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Att du har rätt är min dröm! Jag tycker Olga har rätt att vinna skiten.. Julia är iof ett tråkigt väsen med fin kropp.. Olga har både personlighet och kropp😍🙏🏻

Mergim har tandproteser 21år gammal.. Vilket borgar för att fanskapet kommer förpesta jordvalvet med ohyggliga avkommor.. Det begriper han inte ens själv! Personligen kommer rösten läggas där.
Jaaaa, den härliga och riktiga kvinnan skall åtminstone komma till final med Big Sam!
2020-04-21, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Klart ngt hemskt har hänt.. gråter ögonen ur mig.. och så spelar de en sorgsen låt och om bara Jassa kunde sluta skrika.. Fan.. den killen som haft det så tufft i livet kunde han inte fått vinna detta och visa sin älskade mor att han har en fin framtid tillmötes. Jassa pratade efter censuren om att hon inte kunde sluta tänka på corona när hon låg i sängen med Martin.. Hålller tummar och tår att jag gör en höna av en fjäder och att allt snart är som vanligt igen. Deltagarna såg märkbart medtagna ut efter uppehållet och vissa spelade över lite och det är väl för att de inte får visa ngt utåt till tittarna och måste fortsätta spelet som vanligt..
Sänder styrkekramar till Sami, allas vår Big Sam!

Sami är antagligen hos tandläkaren. Efter att han va där förra vändan sa han att han skulle på återbesök 21 april. Så tror det är där han är
2020-04-21, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Amilia har kärleksbombats på Instagram så hon kommer inte ens veta vad folk tyckte. Jo kanske om hon kollar BBs Instagram.
Tycker ändå det är skönt att hon inte blir utsatt för massa hat och mobbning

Hon är en person som kommer aldrig kunna växa och lära sig av kritiken. Hon kommer att fortsätta leva i sina illusioner i sin lilla värld. I det verkliga livet händer det sällan att folk kommer med kritik öga mot öga, åtminstone inte i Sverige, här tiger man och högst himlar med ögonen när ngn gör bort sig. Så hon kan fortsätta att göra bort sig i sociala sammanhang utan att fatta det själv. Hon kommer att blir sett som tönt eller ngt värre av vissa, medan de som liknar henne kommer inte ens förstå hennes klantighet.

Det flesta har inte sett Amilia på BB, inte läst om henne någonstans och aldrig hört talas om henne. Snart är hon bortglömt även här, få kommer att nämna henne i morgon. Hon kanske kommer att gråta i media om hur hon blev mobbad här och en del kommer att tycka synd om henne. För övrigt fortsätter livet som förut för alla även utan Amilia.
2020-04-21, 11:31
Medlem
musttomtes avatar
På Facebook säger dom att Sami är hos tandläkaren. Supportergruppen och dom är riktiga BB följare. Sjukliga människor som pratar om vilken kjol Jasse har etc..
2020-04-21, 11:35
Medlem
Citat:
Hon har lämnat nu! Håller med dig på allt du säger.. Dock anser iaf jag att hatet ska riktas till hennes ”profession” då hon va ”på jobbet” i huset.. Ingen människa i universum förtjänar Personligt hat, även om man skrapar ansiktet i gruset för att bli känd.

Håller med, nu har hon lämnat "jobbet" och vi behöver inte mera se henne. Nu kan vi glömma bort henne!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Lugna ned er! Sami kommer tillbaka. Julia hade varit helt förstörd annars, hon är kär i killen och har varit nära honom i 70+ dagar. Ingen chans att det inte bara är tillfälligt annars hade hon legat och gråtit i sängen nu.

Jag hoppas du har rätt. Jag har dock tittat sen dag ett och på liven och jag har liksom lärt känna deras uttryck, ansiktsdrag och beteenden och om jag utgår från hur de var vid frukostbordet innan sami gick in i bikten och hur de var efter uppehållet så är jag rädd att ngt allvarligt hänt trots allt. De har ju en miljon att spela om och gör som de blir tillsagda. De har ju heller inte pratat om Adam.. Håller dock med om Julia att hon skulle bli ledsen och det var hon märkbart, för att sen spela över.. Mergim är den enda som är glad på riktigt och det beror nog på att hans 2 värsta konkurrenter är borta nu Amilia och Sami.. han tycker väl att miljonen närmar sig..
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tror aldrig det varit så skön stämning. Grupperingarna är borta med Alex och Amilia! Men var är Sami??

Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Ingen uppdelning.
Skön stämning.
Tack alla som röstade ut Amilia 👌🏼
Alla kan ta plats nu 😍

Yes
Nu börjar Big Brother 2020 på riktigt, äntligen!
2020-04-21, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Yes
Nu börjar Big Brother 2020 på riktigt, äntligen!
Spelet är igång! Jag har packat väskorna ALLA ska ut!
2020-04-21, 11:40
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Att du har rätt är min dröm! Jag tycker Olga har rätt att vinna skiten.. Julia är iof ett tråkigt väsen med fin kropp.. Olga har både personlighet och kropp😍🙏🏻

Mergim har tandproteser 21år gammal.. Vilket borgar för att fanskapet kommer förpesta jordvalvet med ohyggliga avkommor.. Det begriper han inte ens själv! Personligen kommer rösten läggas där.
Ska han börja avla avkommor så måste han ligga med en tjej vilket jag ser som helt orealistiskt ! Hoppas han flyttar från Skåne och börjar bejaka sitt bögiga inre och låter det ske 😎

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in