2020-04-21, 11:12
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag undrar vad som har hänt. Om han lämnade så borde inte deltagarna vara så glada nu i huset.

Men om det var t.ex. ett tandläkarbesök så borde det inte ha censurerats så jag vet inte vad jag ska tro.
Klart de blir glada när Sami som har öppet mål mot millen skulle lämma. Men nu får vi hoppas att han dyker upp snart annars är det ingen idé att kolla på BB mer.
2020-04-21, 11:13
Medlem
manodepressivs avatar
De är kanske tillsagda att låtsas som ingenting. Glädjen med sång och Julias jättepepp på att sola känns ganska konstlad
2020-04-21, 11:13
Medlem
Trollsvanss avatar
Ingen uppdelning.
Skön stämning.
Tack alla som röstade ut Amilia 👌🏼
Alla kan ta plats nu 😍
2020-04-21, 11:14
Medlem
Tror aldrig det varit så skön stämning. Grupperingarna är borta med Alex och Amilia! Men var är Sami??
2020-04-21, 11:15
Medlem
Trollsvanss avatar
Någon som blivit sjuk i Samis närhet kanske?
2020-04-21, 11:17
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Förstår inte vad ni får ut av att vara så elaka i det ni skriver och kallar dom 🤔 inte det minsta okej..

Amilia dvs Fettot/Blåvalen/Sjökon är den mest vidriga personlighet i BB's historia.

Det finns en orsak att 95% här inte tål Amilia Fettot/Blåvalen/Sjökon Stapelfeldt !
2020-04-21, 11:18
Medlem
Tror inte dom skulle kunna "fejka" att dom är såhär glada om något allvarligt hänt. Spec inte Martin och Julia... Kanske hände nåt på gymmet?
2020-04-21, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nej, Mergim har ingen chans att slå ut varken Sami eller Lennie. Till och med Jasmine har väl bättre odds än Mergim?

Att du har rätt är min dröm! Jag tycker Olga har rätt att vinna skiten.. Julia är iof ett tråkigt väsen med fin kropp.. Olga har både personlighet och kropp😍🙏🏻

Mergim har tandproteser 21år gammal.. Vilket borgar för att fanskapet kommer förpesta jordvalvet med ohyggliga avkommor.. Det begriper han inte ens själv! Personligen kommer rösten läggas där.
2020-04-21, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Att du har rätt är min dröm! Jag tycker Olga har rätt att vinna skiten.. Julia är iof ett tråkigt väsen med fin kropp.. Olga har både personlighet och kropp😍🙏🏻

Mergim har tandproteser 21år gammal.. Vilket borgar för att fanskapet kommer förpesta jordvalvet med ohyggliga avkommor.. Det begriper han inte ens själv! Personligen kommer rösten läggas där.
Ja Julia får gärna vara i final med Sami! Hon har en härlig energi och står för mycket underhållning.

Förresten så tror jag Sami är på återbesök hos tandläkaren. Hade det hänt något allvarligt och han inte skulle komma tillbaka hade alla varit deprimerade nu då alla i huset tycker om honom.
2020-04-21, 11:22
Medlem
htsolna08s avatar
Konstigt att de inte har pratat något om sami.
Tandläkaren eller läkarbesök?
eller har han lämnat huset pga någon anhörig är sjuk?`
2020-04-21, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Skumt med Sami, hoppas han inte har lämnat bara.

Klart ngt hemskt har hänt.. gråter ögonen ur mig.. och så spelar de en sorgsen låt och om bara Jassa kunde sluta skrika.. Fan.. den killen som haft det så tufft i livet kunde han inte fått vinna detta och visa sin älskade mor att han har en fin framtid tillmötes. Jassa pratade efter censuren om att hon inte kunde sluta tänka på corona när hon låg i sängen med Martin.. Hålller tummar och tår att jag gör en höna av en fjäder och att allt snart är som vanligt igen. Deltagarna såg märkbart medtagna ut efter uppehållet och vissa spelade över lite och det är väl för att de inte får visa ngt utåt till tittarna och måste fortsätta spelet som vanligt..
Sänder styrkekramar till Sami, allas vår Big Sam!
2020-04-21, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Amilia dvs Fettot/Blåvalen/Sjökon är den mest vidriga personlighet i BB's historia.

Det finns en orsak att 95% här inte tål Amilia Fettot/Blåvalen/Sjökon Stapelfeldt !

Hon har lämnat nu! Håller med dig på allt du säger.. Dock anser iaf jag att hatet ska riktas till hennes ”profession” då hon va ”på jobbet” i huset.. Ingen människa i universum förtjänar Personligt hat, även om man skrapar ansiktet i gruset för att bli känd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in