2020-04-21, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Nje...
Istället för att röst ut, röstar dom kvar. De två-tre st som hamnar i botten lär sitta på måndag? Och dom andra hamnar på ”sitter säkert” Så tolkar jag det.
Sen är det individuell tävling i efterrmiddag och den borde väl handla om att sitta säkert? Den personen blir immun.
Kanske är en tävling om något ”roligt” pris. Brukar väl stå ”Immunitetstävling” annars?
2020-04-21, 10:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Allvarligt? Så dom satte gula sovrumskameran på utegården? Vi har alltså 2 kameror där nu? Smart, bra jobbat
Haha inte förvånad, produktionen är inte den skarpaste kniven i lådan.
2020-04-21, 10:19
Medlem
Amilia har kärleksbombats på Instagram så hon kommer inte ens veta vad folk tyckte. Jo kanske om hon kollar BBs Instagram.
Tycker ändå det är skönt att hon inte blir utsatt för massa hat och mobbning
2020-04-21, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Någon här i tråden misstänkte hon ev springer in på toan och kräks upp igen. Sätter alltid på vattnet och inte på toaletten direkt efter hon har ätit.
Hm, är det sant? Tror du inte att hon blivit tillsagd av big brother då? Jag vet att hon sätter på vatten men det tror jag hon gör för att folk ska veta att det är någon där. Sedan kan det vara en ”naturlig” grej att göra när man går på toa offentligt. Jag gör det alltid när andra är hemma hos mig eller när jag är hos andra personer. Ibland även när jag är ensam för att kunna kissa. Så det behöver ju inte innebära att hon går och styr upp maten. En del är ju naturligt smala och kan inte gå upp o vikt oavsett vad de äter.
2020-04-21, 10:20
Medlem
Förlåt men jag skulle inte vilja äta när Jasse lagat mat 🤮 allt hon gör ser så slafsigt och äckligt ut. Var det någon som tyckte om hennes mackor?
2020-04-21, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har hon salt och oregano på fattiga riddare?

Är inte ens förvånad. Hon mår ju inte bra alltså.
2020-04-21, 10:21
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Nej, Mergim har ingen chans att slå ut varken Sami eller Lennie. Till och med Jasmine har väl bättre odds än Mergim?

Då borde väl Jassa blivit räddad istället för Mergim igår?
2020-04-21, 10:22
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Någon här i tråden misstänkte hon ev springer in på toan och kräks upp igen. Sätter alltid på vattnet och inte på toaletten direkt efter hon har ätit.

Känns ju otroligt att BB hade accepterat det, med tanke på att det finns kamera på toan..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostochskinka
Förlåt men jag skulle inte vilja äta när Jasse lagat mat 🤮 allt hon gör ser så slafsigt och äckligt ut. Var det någon som tyckte om hennes mackor?

Hon är likgiltig till allt. Fan jag skäms. Vuxna människa gör ingenting du inte kan över huvud taget. Vaskar mat helt i onödan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Är inte ens förvånad. Hon mår ju inte bra alltså.
Håller med, känns som att hon lever i en annan värld.
2020-04-21, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha inte förvånad, produktionen är inte den skarpaste kniven i lådan.
Minst sagt. Intelligensen där är ju inte hög. Nästan i klass med skriket från Halmstad
2020-04-21, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Amilia har kärleksbombats på Instagram så hon kommer inte ens veta vad folk tyckte. Jo kanske om hon kollar BBs Instagram.
Tycker ändå det är skönt att hon inte blir utsatt för massa hat och mobbning
När hon tittar in här så kommer hon veta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in