2020-04-21, 02:09
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
sami tar cigg med martin, undra om dom kommer dela mer än ciggen där ute när alla nu sover

sådär pantade låter ni btw.

Du är ju mest pantad som först efter drygt två månader förstått att Lennie och Mergim har känslor för varandra
2020-04-21, 02:11
Medlem
Sami: klockan är hur mycket som helst å dom har inte sagt att vi ska sova.

Nää.. Dom har fullt upp med diskussioner med Amalia att dom inte kunde hålla henne kvar.. Produktionen gör allt för att slippa bli stämda. Dom lovade säkert Amalia att hon skulle komma till final.😂
2020-04-21, 02:19
Medlem
Psyko Dads avatar
Efter vadslagning med några polare som sitter i karantän så måste jag checka läget då jag inte sett så mycket av programmet.
Utslagningslistan, ser den ut så här?
Jassa.
Mergim.
Frida.
Martin.
Julia.
Lennie
Sami.
Vi har slagit vad om en flaska vin så inga stora belopp att missa direkt.
Jag tippar personligen på Lennie el Sami.
2020-04-21, 02:25
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Jag fattar inte vad Lennie ser hos den där unga pojken som behöver porslin i käften likt tanter å farbröder på ålderdomshemmen..?!
Det går faktiskt inte att skoja bort.. Lennie skiter i löständer och ociviliserat beteende.. Bara man är ung är de ok 🤮

Peddot Lennie är egentligen en bevuxen sexrobot som just nu vill bara åt arslet på talialbanen med konstgräs i håret. Tyvärr så delar de alla ett sovrum nu. Du såg ju själv att han var så lycklig att han grät när bambatanten fraktades bort för han trodde att nu jävlars är det fritt fram. Han var ju också lycklig för nu behöver han inte ha sin kåta blick på kylskåpet längre och skydda det.
2020-04-21, 02:27
Medlem
Vilken fantastisk berättare Jassa är.
2020-04-21, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Efter vadslagning med några polare som sitter i karantän så måste jag checka läget då jag inte sett så mycket av programmet.
Jassa.
Mergim.
Frida.
Martin.
Julia.
Lennie
Sami.

Kollar man runt lite så har porslinproteserna i käften, kvinnoförneding, olaga hot, sexuell förnekelse osv. gett positiva vibbar.. Risken är ju att han går till final..
2020-04-21, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Jassa.
Mergim.
Frida.
Martin.
Julia.
Lennie
Sami.

Spara den tomma vinflaskan för pojken med konstgräs i håret och peddot Lennie kan senare stoppa var sin ände i röven och jucka under täcket.
2020-04-21, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Peddot Lennie är egentligen en bevuxen sexrobot som just nu vill bara åt arslet på talialbanen med konstgräs i håret. Tyvärr så delar de alla ett sovrum nu. Du såg ju själv att han var så lycklig att han grät när bambatanten fraktades bort för han trodde att nu jävlars är det fritt fram. Han var ju också lycklig för nu behöver han inte ha sin kåta blick på kylskåpet längre och skydda det.

Där har du rätt!! Skulle folket INTE röstat för samma sovrum, då hade faktiskt albanen ridit på Lenniepålen i skrivande stund!
2020-04-21, 02:38
Medlem
Citat:
Där har du rätt!! Skulle folket INTE röstat för samma sovrum, då hade faktiskt albanen ridit på Lenniepålen i skrivande stund!
Fan du var snabb där med en tvärsäker analys. Lennies våta dröm kraschades av en löjlig omröstning om ett sovrum. Produktionen har verkligen försört en säker påle i svåle. Men vi kan nog vara lugna tror jag för det finns gott om tid att bevittna äkta kärlek den här veckan.
2020-04-21, 02:48
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Kollar man runt lite så har porslinproteserna i käften, kvinnoförneding, olaga hot, sexuell förnekelse osv. gett positiva vibbar.. Risken är ju att han går till final..

Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Spara den tomma vinflaskan för pojken med konstgräs i håret och peddot Lennie kan senare stoppa var sin ände i röven och jucka under täcket.

Så ni tror på Mergim.
2020-04-21, 03:44
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
han har lämnat det livet i husvagn han kommer börja hänga med grabbarna i orten du hittar honom i en Greekazo musikvideo närsom, tror han kommer investera i weedplantor osånt.
Hoppas inte det, verkar vara en schysst kille. Men i fel umgänge vet man ju aldrig...

Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Haha. Frida är en pusselbit menade jag. Vi är ju dock eniga om nominerade nästa vecka. Men absolut att Jassa ligger risigt till. Hade tur ikväll
Ja, Jas låg ju efter Amilia i fb-pollen med 27% eller nåt. Var rädd att hon skulle åka redan ikväll. Nog för hennes förvuxna fjortismentalitet är efterbliven; hon är iallafall snygg till skillnad från resten av skithögen.
Senast redigerad av avc 2020-04-21 kl. 04:12.
2020-04-21, 04:17
Medlem
Miraquellas avatar
Oj... nu händer grejjer. Blev så trött då Amilia rykte. För visst gjorde hon det!!!
OT jassa röstar ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in