2020-04-21, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Det va då fan va det ska vara censur idag.
Verkligen! Nu tror jag det berodde på att Frida började rabbla upp sitt telefonnummer på norska. Sekunden efter bröts det. Blir värre och värre för varje dag.
2020-04-21, 01:49
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Jassa sliter upp kjolen för att visa att det inte finns några fjun på fittan.. Oskulden och rikshomot Marek skrattar i total panik!

Kan det vara så att han blir straight efter den synen?

Han insåg precis att han inte var den enda i huset som inte fått sin första könsbehåring. Eufori!!
2020-04-21, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Verkligen! Nu tror jag det berodde på att Frida började rabbla upp sitt telefonnummer på norska. Sekunden efter bröts det. Blir värre och värre för varje dag.
Jaha, jag bytte kamera till dom i soffan när hon började babbla norska. Jo det har jag märkt! Katastrof!
2020-04-21, 01:54
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
du borde jobba på dig själv som människa, du vinner inte alla argument i verkliga livet genom att kalla personen BÖG, det lovar jag dig =) Godnatt.
Har absolut ingenting emot bögar. Tycker bara den där anais eller vad han nu heter (bara sett någon youtube video från honom) verkar likt Mergim i sättet att vara Bög är inget skällsord om du även frågar de i LGBTQ communityt.

OnT: Frida till final!!
2020-04-21, 01:55
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Han insåg precis att han inte var den enda i huset som inte fått sin första könsbehåring. Eufori!!
Ta det lugnt...Jag dööör av skratt. Kommer bli en jobbig vecka.
OT rösta ut Jasmine
2020-04-21, 01:55
Medlem
Att få närbild på det grönhåriga rimmet, gnuggandes på sina proteser vill ju bara få en att spy tarmarna ur sig.. Vidrig gosse och vidriga proteser till tänder!
2020-04-21, 01:56
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det kan du fet glömma. jag går o lägger mig när jag känner fört, är det uppfattat. sitter du o runkar till martin eller, han kommer inte att vinna big brother om du nu trodde det. natters för dig
Men erkänn du ändå känner föört din söte gosegris? Tänk dig en varm och mjuk säng..

OT: Ett av mina inlägg om glasman är med i hans instastories. Han blev glad! Det känns bra att göra andra glada. Tänk på det nu i veckan när det är kärlekstema dessutom! Godnatt allihop!
2020-04-21, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Har absolut ingenting emot bögar. Tycker bara den där anais eller vad han nu heter (bara sett någon youtube video från honom) verkar likt Mergim i sättet att vara Bög är inget skällsord om du även frågar de i LGBTQ communityt.

OnT: Frida till final!!

Vafan snackar du om? Frida ska ut så fort hon hänger löst! 😂😂
2020-04-21, 01:59
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Ta det lugnt...Jag dööör av skratt. Kommer bli en jobbig vecka.
OT rösta ut Jasmine

Jassa åker var så säker
2020-04-21, 02:01
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Jassa åker var så säker
Heeelt på. Sen Martin.
Ot rösta ut jasmin.
2020-04-21, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Fast de proteserna vill pedofilen Lennie ha runt sin runkapparat när sjökon är historia.

Jag fattar inte vad Lennie ser hos den där unga pojken som behöver porslin i käften likt tanter å farbröder på ålderdomshemmen..?!

Det går faktiskt inte att skoja bort.. Lennie skiter i löständer och ociviliserat beteende.. Bara man är ung är de ok 🤮
2020-04-21, 02:07
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Skålade med mig själv..
O t ut. Med jassa.

Jassa ska ut! Skål

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto