Flashback bygger pepparkakshus!
2020-03-21, 22:50
Medlem
goolies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goolie
Fick 10st 5mg Ketogan och 30 st 50mg Tramadol av en kamrat Är det något att ens försöka med? Tillsammans med whiskey

Fick även hem 60 sonata10mg, 60 sertralin 30 mg och 120 atarax 25mg

Bra kombo?
Citera
2020-03-22, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Är det verkligen möjligt att dö av Zolpidem och/eller Stesolid?
Jag vet att medicinerna kan orsaka andningsdepression, men tänker att det behövs ENORMA mängder för att faktiskt dö av preparaten.

Det är svårt att dö av en överdos benso. Har som mest slängt i mig runt 600 2mg iktorivil och 150 blåa serbiska xanor, alltså ca 750 stycken totalt. Jag hade ätit runt 30-40 iktorivil om dagen i ett halvår när jag bestämde mig för att ta alla tabletter jag hade kvar hemma och det som hände var att jag började må riktigt dåligt, kroppen började stänga av, det kändes som organen började lägga av, började svettas och frysa så mycket att jag trodde jag skulle frysa ihjäl. Det höll i sig 7-10 timmar, sen släppte det och jag kände mig normal igen. Det var alltså inte skönt på nåt sätt, jag mådde riktigt dåligt dom timmarna så tänk på det när ni ska ta en överdos bens.

Vill man verkligen ta livet av sig så gör man det bara, det är inte speciellt svårt att fixa varor (heroin) och ta för mycket av det och somna in. Om jag skulle ta livet av mig så skulle jag göra det med heroin. Köp 0.5g heroin, lös upp det, slå i dig, gonatt.
Citera
2020-03-26, 22:26
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysInPain
Det är svårt att dö av en överdos benso. Har som mest slängt i mig runt 600 2mg iktorivil och 150 blåa serbiska xanor, alltså ca 750 stycken totalt. Jag hade ätit runt 30-40 iktorivil om dagen i ett halvår när jag bestämde mig för att ta alla tabletter jag hade kvar hemma och det som hände var att jag började må riktigt dåligt, kroppen började stänga av, det kändes som organen började lägga av, började svettas och frysa så mycket att jag trodde jag skulle frysa ihjäl. Det höll i sig 7-10 timmar, sen släppte det och jag kände mig normal igen. Det var alltså inte skönt på nåt sätt, jag mådde riktigt dåligt dom timmarna så tänk på det när ni ska ta en överdos bens.

Vill man verkligen ta livet av sig så gör man det bara, det är inte speciellt svårt att fixa varor (heroin) och ta för mycket av det och somna in. Om jag skulle ta livet av mig så skulle jag göra det med heroin. Köp 0.5g heroin, lös upp det, slå i dig, gonatt.

Antar att man måste ha typ noll tolerans för att dö av det då.

Btw så är jag inte självmordsbenägen utan började fundera på toxiciteten i dessa preparat då jag läste om en skådis som tagit livet av sej med piller.
Citera
2020-03-27, 09:01
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goolie
Fick även hem 60 sonata10mg, 60 sertralin 30 mg och 120 atarax 25mg

Bra kombo?

Sertralin verkar vara ett fruktansvärd sett att dö på.

Vill man dö så är bästa sättet opiater/bens/sprit i ohyggliga mängder men inte så mycket så man kräks ut det. Annars skulle jag rekommendera något gift som faktiskt dödar direkt alternativ hänga sig eller skjuta dig istället för att ``kanske`` dö av någon substans som man inte vet hur just man själv reagerar på.
Citera
2020-03-27, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Antar att man måste ha typ noll tolerans för att dö av det då.

Det är fördel om man nu ska ta livet av sig. När jag tog dom mängderna så var jag tolerant och det var inte skönt på nåt vis, men om du inte har tolerans och slänger i dig dom mängderna så kan jag tycka att man borde dö. Den skådisen du nämde tog säkert en blandning av droger.

Risken att du dör är mycket större om du blandar opiater med bens och/eller alkohol. Lägger du till ghb/gbl så är risken MYCKET större. Att blanda gobbe med alkohol/bens/opiater är korkat, har själv gjort det och det slutade med en ambulansfärd till sjukhus, medvetslös.

En person som inte har tolerans kan faktiskt dö av ganska låga doser om han/hon blandar med andra droger. T.ex. 4mg subutex - ingen fara.
4mg subutex + 2ml gbl + 10mg xanor + en grogg. - livsfarlig blandning.
4mg subutex + 10mg xanor - ingen fara (för mig iallafall, utan tolerans)
Citera
2020-04-09, 00:25
Medlem
Vattenspridares avatar
Hej!

Om jag ligger på 2 bollar ok gatuheroin intravenöst per dag(2 tillfällen, ena runt lunch och andra runt middag).
Ungefär hur många bollar krävs det för andningsdepp om jag blandar med 5-10 ksalol/alprazolam? Har noll tolerans på Benso men som sagt en tolerans på opiater.

Jag tänker mig 3-5 bollar heroin blandat med ksalolen. Kolar jag vippen på det må tro?

Mvh.
Citera
2020-04-09, 23:13
Medlem
Ifall jag ska hänga mig har ni tips på vad man kan ta innan man gör det för att minska smärtan. Tänkte ta några lergigan, smärtstillande och sen dricka alkohol. Vad tror ni om detta?
Citera
2020-04-12, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Hej!

Om jag ligger på 2 bollar ok gatuheroin intravenöst per dag(2 tillfällen, ena runt lunch och andra runt middag).
Ungefär hur många bollar krävs det för andningsdepp om jag blandar med 5-10 ksalol/alprazolam? Har noll tolerans på Benso men som sagt en tolerans på opiater.

Jag tänker mig 3-5 bollar heroin blandat med ksalolen. Kolar jag vippen på det må tro?

Mvh.
Minst 4-5 bollar tänker jag iallafall iochmed att du har tolerans sen tidigare sen beror det såklart på kvallen på jonket. Hur många mg benzo tänkte du ta, samt vilken typ? Säkraste vore såklart om du drack nån flaska sprit innan ochså.
Citera
2020-04-12, 14:04
Bannlyst
[QUOTE=orrecrist|70912745 Annars skulle jag rekommendera något gift som faktiskt dödar direkt alternativ hänga sig eller skjuta dig istället

de flesta gifter verkar rätt långsamt och med oyggliga biverkningar , att blanda sprit och smärtstillande är heller inget bra recept , då risken för at spy upp allt bara ökar ju större mängd man tar , det vanligaste sättet är väl att bara dricka någon god sprit i lagom mängd som dämpar ångest och sen bara göra det man tänkt
Citera
2020-04-20, 15:16
Medlem
Om man löser upp 2g heroin, hinner man slå i sig allt innan man däckar av? Är det bättre att ha 2ml, 3ml, eller 5ml pump?
Citera
2020-04-20, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NemmaNLOL
Finns ett säkert sätt jag vet om.

1600mg (1.6g) 20st 80mg oxycontin
30st imovane 7.5mg
70cl vodka

Krossa oxycontinet och häll i alkoholen, förslagsvis dela upp det i 2 drinkar/groggar. Det blir ju ändå bland dina 2 sista någonsin. Blanda med redbull så det åker ut i blodet snabbare och sen så äter du dina imovane till dina dödsdrinkar. Drick halva vodkan innan dödsdrinkarna.

Allt du behöver veta för en smärtfri död där du bara somnar in och slutar andas och får hjärtstillestånd och du aldrig vaknar igen. Allt blir bara svart.

Gunatt, som min mormor sa.

Det här alternativet är tyvärr uteslutet för mig nu, oxycontinet är alldeles åt helvete för dyrt
Vad fan gör man då? Finns det nåt annat säkert "recept"?
Citera
2020-04-21, 23:52
Medlem
Softaren02-32s avatar
Hej Jag gjorde ett självmordsförsök i förrgår men jag misslyckades. Då tog jag 60 St 1 mg ksalol samt 6 starköl.

Så nu till min fråga? Räcker det om jag tar 1,6 g Subutex och 70 cl starksprit för att jag ska dö?

Mvh S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in