2020-04-20, 23:23
Medlem
burialhexs avatar
Vilken måndagsfest!!!
2020-04-20, 23:23
Medlem
För mig kvittar det vem som åker ut härnäst. Målet har varit att få ut Amilia i 10 veckors tid. Jävligt skön känsla att hon äntligen är ute. Hade svidit om hon hade kommit topp 3 alltså. Sjukt att hon ens tog sig så här långt. Hon har verkligen glidit på en räkmacka. Säsongen i övrigt känns rätt död. Händer ju inte ett skit. Festerna är inte ens underhållande längre. Sami kan gärna vinna redan nästa vecka.
2020-04-20, 23:24
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Jaha då blir det Lennie mot Mergim nästa måndag, är bögarna smarta så nominerar dom Frida som dom har störst chans mot!

Haha skojar du med mig har du inte fattat än att Mergim är mer omtyckt populär än jassa? Frida är fan mer populär och omtyckt än jassa också
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-20 kl. 23:26.
Medlem
Gutis avatar
Jag har målat om i vardagsrummet. Att titta på färgen som torkar är roligare än att titta på Lennie. Visst, han är ledsen men han kan prata för i helvete!
Medlem
Just nu bryr jag mig inte nämnvärt om vem som åker, tbh. De jag vill ska bli kvar är Sami, Frida och Lennie. Resten kan åka ut i vilken ordning de vill faktiskt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Sami den enda tjuven i huset. Hoppas han vinner miljonen så han slipper stjäla
Enda? Tittar du ens på liven? Eller har du förträngt hur Mergim har skrytit över hur mycket han har snattat?
2020-04-20, 23:25
Medlem
Det är glädjande att se att det inte bara är vi här som har tröttnat på Jasmine. En jävla del på Facebook och Instagram har sett samma negativa tendenser som vi.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Självklart har det hänt. Det har andra gjort också. Varför ska man inte få lov att göra det enligt Samisekten? De får flera liter läsk under en hel fest. Sami som är så fet behöver inte all den.

Hahahahahha samisekten tror ju på riktigt att det står en lapp på dom " TILL SAMI " när BB skickar in till hela huset.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Sami kommer Vinna. Det är redan klart.
Sami enda Kungen i huset.
BB kommer aldrig tillåta en nazist vinna. Det blir många artiklar i media då. Pengarna är redan i Lennies ficka.
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Vilken måndagsfest!!!
De blev ju tvungna att byta sovrum mitt i allt..
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Amilia out. Som vi har pratat om Amilia i denna tråd! Och många har vi varit som rent av lidit av hennes skitsnack och astronomiska narcissist tendenser under alla dessa veckor. Jag tycker det är synd att hon inte visade mer av den Amilia hon var i tex Samis närhet, hon har onekligen sina positiva sidor också, bara beklagligt att vi fick se dom så sällan.

För några veckor sedan hade jag jublat över att hon åkte, men jag känner inte lika passionerat för det idag, känns som att sparka på någon som redan ligger ner också eftersom man vet att hon kommer möta en hatstorm nu, vilket jag inte står bakom, trots att hon betett sig vidrigt där inne. Det är fortfarande ett jävla tv-program. Man får hoppas att hon ägnar sig åt självrannsakan istället helt enkelt.
Äntligen får Amilia läsa Flashback tråden om BigBrother.
Hoppas hon får bra läsning.
Amilia är ju kändis här i tråden.
Hahahaha
2020-04-20, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Det är glädjande att se att det inte bara är vi här som har tröttnat på Jasmine. En jävla del på Facebook och Instagram har sett samma negativa tendenser som vi.

Sedan länge tillbaka! men ändå klarar hon sig varje vecka.
det är ett mysterium.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in