2020-04-20, 20:13
  #1
Medlem
Jag har noterat att deltagandet på forumet inte ökat nämnvärt trots det gynnsammare förhållandet iom coronan?
Har forumet peakat och fortsatt stagnering är att vänta?
Citera
2020-04-20, 20:17
  #2
Medlem
Intelligentdesigns avatar
Det kanske beror på att alla som skriver på forumet sitter hemma i sina källare oavset om det är corona ellerinte
Citera
2020-04-20, 20:22
  #3
Medlem
franges avatar
Var och hur har du noterat det? Tänk på att det är en helvetes massa fler som bara läser än de som faktiskt är inloggade och gör trådar&inlägg...
Citera
2020-04-20, 20:26
  #4
Medlem
Annacondas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rantaplan
Jag har noterat att deltagandet på forumet inte ökat nämnvärt trots det gynnsammare förhållandet iom coronan?
Har forumet peakat och fortsatt stagnering är att vänta?
Jag tycker snarare att aktiviteten här har gått ner! och drar slutsatsen att en stor del av de som postar här gör det från sitt (tråkiga?) jobb, så nu när man inte är på jobbet gör man något annat i stället.

(Varför ligger detta under "Klagomål och kritik"?!)
__________________
Senast redigerad av Annaconda 2020-04-20 kl. 20:29.
Citera
2020-04-20, 20:33
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligentdesign
Det kanske beror på att alla som skriver på forumet sitter hemma i sina källare oavset om det är corona ellerinte
Ha ha, vissa är ju synnerligen ljusskygga individer, men det hindrar väl inte att skriva om dom nu inte själva är smittade och kippar sina sista andetag i mögliga källare förstås?
Citera
2020-04-20, 20:45
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annaconda
Jag tycker snarare att aktiviteten här har gått ner! och drar slutsatsen att en stor del av de som postar här gör det från sitt (tråkiga?) jobb, så nu när man inte är på jobbet gör man något annat i stället.

(Varför ligger detta under "Klagomål och kritik"?!)
Sorry, visste inte var jag skulle placera tråden, klagomål och kritik var inte mitt syfte eg. utan bara en allmän fråga med en viss undran och förväntan, hade nämligen förväntat mig att flashback skulle explodera i hat, hot mot eliten och regeringen osv... men folk verkar blivit trötta på trådar som "Folkmordet som Tegnell sysslar med" odyl.
Folk har nyktrat till tydligen

Och genomskådat vilka "typer" det egentligen ÄR som postar på detta forum!
__________________
Senast redigerad av rantaplan 2020-04-20 kl. 21:02.
Citera
2020-04-20, 20:58
  #7
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rantaplan
Jag har noterat att deltagandet på forumet inte ökat nämnvärt trots det gynnsammare förhållandet iom coronan?
Har forumet peakat och fortsatt stagnering är att vänta?

Det har ökat, inte minst antalet av toalt jävla onödiga CORONATRÅDAR. Får aids i ögat av skiten.
Citera
2020-04-20, 21:10
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Det har ökat, inte minst antalet av toalt jävla onödiga CORONATRÅDAR. Får aids i ögat av skiten.
Jo, men kollar du " besökare" till vänster om displayen så är det rätt så konstant antal, med vad jag kommer ihåg från de senaste åren (ok, jag forskar inte i ämnet men slänger ett öga på besöksantalet nu och då, regelbundet)
Men du har rätt...
Helt JÄVLA onödiga trådar har ju ökat såklart men tror att dessa är skrivna av samma klientel upprepade gånger?
Citera
2020-04-20, 21:28
  #9
Bannlyst
De ökar inte för alla med psykisk ohälsa är redan här och postar av sig sina problem.
Citera
2020-04-20, 22:01
  #10
Moderator
Tinuviels avatar
Klagomål och kritik --> Flashback
/Moderator
Citera
2020-04-20, 22:10
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albax
De ökar inte för alla med psykisk ohälsa är redan här och postar av sig sina problem.
👍
Jahwohl, "summan av ens synder är konstant" så även flashbacks!
Citera
2020-04-20, 22:46
  #12
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rantaplan
noterat att deltagandet på forumet inte ökat

Det är nog som så ofta inte en, utan flera förklaringar.

De i riskgrupp som hängde här har väl dött.

De som tidigare arbetade på kontor och som arbetar hemma nu, måste lägga ner sin fritid på att diska och laga mat, istället för att bara ta en dagens.

Då världen står lite halvstilla, händer det inte lika mycket att diskutera, som inte har med pandemin att göra. Och att diskutera pandemin kanske folk inte orkar med hela tiden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in