Citat:
Ursprungligen postat av
rantaplan
noterat att deltagandet på forumet inte ökat
Det är nog som så ofta inte en, utan flera förklaringar.
De i riskgrupp som hängde här har väl dött.
De som tidigare arbetade på kontor och som arbetar hemma nu, måste lägga ner sin fritid på att diska och laga mat, istället för att bara ta en dagens.
Då världen står lite halvstilla, händer det inte lika mycket att diskutera, som inte har med pandemin att göra. Och att diskutera pandemin kanske folk inte orkar med hela tiden.