2020-04-20, 20:29
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Alla som ännu inte röstar. RÖSTA UT AMILIA NU NÄR VI ÄNTLIGEN HAR CHANSEN!!
Är du korkad? Det går bara att rösta en gång per abonnemang. Eller har alla tokskallar köpt flera sådana? Amilia ska vara kvar då hon är den som höjer ribban. Resterande är flams och trams.
2020-04-20, 20:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
By the way såg ni brevet Amilia skrev till Lennie? Miss Stapelfeldt som är så intelligent kan inte skilja på de/dem.
2020-04-20, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Vad håller Jass på med nu?
- Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig.
- Jag vet inte hur jag ska klara av att gå tillbaka med dig in.

Vad menar hon?

Har skrivit det redan. Jasmine spelar teater, överdriver att hon blev så sårad av kyssen, nu ger hon sista timmarna med Martin för tv-tittarna.

Hon tror 100% på att Martin åker. När hon måste fortsätta sin teater att hon är ledsen för kyssen i en vecka till så kommer hon tappa det helt var så säkra
2020-04-20, 20:30
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag vill bli chockad. Jag vill se galenskap. Frida kan säkert balla ur lite längre fram.
Frida har visats helnaken och jag gillade det inte. Däremot håller jag med om att jag vill se galenskap och bli chockad, tyvärr är det små pojkar i huset som är asexuella och livrädda för vad mamma ska tycka om de gör något knas. Den enda Frida har som partner in crime är Julia, så man kan ju hoppas!
2020-04-20, 20:31
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Är du korkad? Det går bara att rösta en gång per abonnemang. Eller har alla tokskallar köpt flera sådana? Amilia ska vara kvar då hon är den som höjer ribban. Resterande är flams och trams.
Man har kanske fler konton och fler än en enhet hemma? Behöver ju nödvändigtvis inte ha ett abonnemang.
Medlem
Eagle35s avatar
Komigen rösta ut Ludret skådespelaren!! Hon "gråter" nu... Snälla Amelia kommer ändå sitta löst nästa vecka!! Det kommer inte Jassa!!

RÖSTA UT JASSA!!
Medlem
Lord2Moynes avatar
Jassa din intelligensbefriade jävla tönt. Ingen går på ditt snyftande. Enda anledningen att du blir kvar i huset är att ondskan från Lilla Essingen finns i din närhet. Nästa gång du är nominerad ryker du.
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Om du tittar på Malins instagram så har hon lagt upp ett inlägg angående Adam och benämner honom som sin vän <3
Ja du, hon är väl piskad av produktionen. Tror inte dom hade så mycket gemensamt.
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Jag vet att Jasse är fake men jag lider lite med Martin.
Vill ha Sami, lennie, mergim och Martin i final.
Sammi, Jullan, faktiskt idiot Mergim. Konstigt nog i min trea....

Ot Rösta som Amilia vill! På henne ut.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Inte bara det, idag lånade han kläder ut jasmines garderob 🤣🤣🤣 wtf har aldrig haft en pojkvän eller manlig vän som ens skulle komma på tanken eller om jag erbjudit så hade de skrattar röven av sig
Och varje gång han i huset testat tjejkläder och/eller smink och peruk har hans ögon gnistrat. Man ser hur genuint lycklig han blir av det. Jag tror att han är en liten söt flicka i en hårig mans kropp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Precis! En skymf mot atleterna från Gårda!

Ikväll ska det firas när Amilia åker, sen ska Jassa ut fortast möjligt. Riktigt jobbig människa om än inte på valens nivå.

Håller med dig till 100%. Sedan måste Martin ut, han är så sjukt TRÅKIG
2020-04-20, 20:32
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Frida har visats helnaken och jag gillade det inte. Däremot håller jag med om att jag vill se galenskap och bli chockad, tyvärr är det små pojkar i huset som är asexuella och livrädda för vad mamma ska tycka om de gör något knas. Den enda Frida har som partner in crime är Julia, så man kan ju hoppas!
Du menar att du vill se Julia och Frida knulla?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in