2020-04-20, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
De visar en kort sammanfattning i liven, det är därför det aldrig är planerat något på söndagar för de behöver inget content..

I liven eller under veckofinalen menar du? Det kan väl hända mycket även om de inte planerar aktiviteter på söndagar, verkar som att Jas och Martin är ihop igen tex... Hur hände det liksom?
2020-04-20, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Uff, tycker synd om henne att produktionen låtit henne vara kvar på övertid så länge. Hade varit mycket mer skonsamt mot henne om hon hade åkt ut när de flesta ville ha ut henne. Nu har det hunnits bygga upp ett fullständigt oproportionerligt hat emot henne. Produktionen har lurat henne att tro att hon är mer poppis än hon är. De har ett stort ansvar att ge henne stöd efteråt.

Så är det. Så sorgligt alltihop. Hoppas att de tar på sig visst ansvar, eller åtminstone tar lärdom utav.
2020-04-20, 19:13
Medlem
icons avatar
Citat:
Amilia hade varit en riktig pingla om hon droppade 20 kg och sin personlighet.
Tänkte precis att hon är fin och har fin stil. Om det inte vore för hennes beteeende...
Medlem
denemos avatar
Är det något Amilia gör så är det ju att ena tittarna. För en stor majoritet verkar verkligen ogilla Amilia oavsett vilken av de andra de håller på
Medlem
TheTerrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Försvinn själv din djävla ko!!

Det är just det Amilia är, en ko! 😆
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToddChavez
I liven eller under veckofinalen menar du? Det kan väl hända mycket även om de inte planerar aktiviteter på söndagar, verkar som att Jas och Martin är ihop igen tex... Hur hände det liksom?
Oj ja men veckofinalen är ju live. Händer mycket? Hur gick det till att fjortisarna blev sams igen efter några timmar?
2020-04-20, 19:14
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Så är det. Så sorgligt alltihop. Hoppas att de tar på sig visst ansvar, eller åtminstone tar lärdom utav.
är för cynisk för att tro det. Därför jag hoppas på hennes naturliga nätverk. Att de ger henne stödet och finns för henne. Fast Nalle Puh kanske har som uppgift att fånga upp deltagarna efteråt också. Hoppas han är vettig isåfall
2020-04-20, 19:15
Medlem
Citat:
Amilia hade varit en riktig pingla om hon droppade 20 kg och sin personlighet.
Med andra ord: Om hon varit en helt annan människa?

Nyfiken på hur de kommer göra ikväll eftersom fem hänger löst. Kommer de säga till deltagarna ”Tittarna har fått röstat om vem som ska LÄMNA(...)” och sedan berätta vilka två som är kvar. Sedan går Jasmine, Martin och Amilia in i uppdragsrummet (hahaha vilken härlig stämning det kommer va)! Tänk er Amilias ansiktsuttryck när hon inser mest människor röstat ut henne.
2020-04-20, 19:17
Medlem
Citat:
enda twisten jag skulle uppskatta ikväll vore om det var 2 eller 3 som åkte och att det utöver Am vara Martin och Jassa som drog nitlotten. Kan avsluta säsongen två veckor tidigare istället.
Haha vad snopen Jasmine hade blivit om hon insåg att hon själv fått mycket kritik för det där triangeldramat. Hon har ju biktat sig och sagt att hon inte vill att Martin och Amilia ska få skit utanför huset, helt övertygad om att alla är på hennes sida och arga på dem två. Men så är det ju inte.
2020-04-20, 19:18
Medlem
avixs avatar
Citat:
är för cynisk för att tro det. Därför jag hoppas på hennes naturliga nätverk. Att de ger henne stödet och finns för henne. Fast Nalle Puh kanske har som uppgift att fånga upp deltagarna efteråt också. Hoppas han är vettig isåfall
De ska ju ha tillgång till en "psykolog" efter programmet, sen om de verkligen får det vet jag inte.
Medlem
denemos avatar
Mitt hjärta kommer att gå i 180 runt 21.50 - 21.55
Medlem
Citat:
Oj ja men veckofinalen är ju live. Händer mycket? Hur gick det till att fjortisarna blev sams igen efter några timmar?

Haha men hur gick det till då? Personligen tycker jag sådant content är mer intressant än att kolla på när folk tävlar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in