2020-04-20, 19:05
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Kolla sen om Martin inte åker ut, Jasmine kommer få problem, nu ska hon skådespela Martingrejen minst en vecka till, det kommer hon inte palla psykiskt
De har ju redan börjat pussas och kramas igen så de kommer sova ihop om de är kvar ikväll.
Medlem
Borde det inte släppas 2 avsnitt idag när det är veckofinal? Eller vilket avsnitt sammanfattar annars vad som hände i huset under gårdagen?
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Om ni vill titta på när Jassa och Martin turturduvar fram till slutet så kan ni gott ha det. Om man vill se Mergin klämma på Lennie och skrika till så kan ni ha det också. Är man dum i huvudet så vill man ha ut dom som rör om i grytan och sen sitta och glo på tråkmånsarna 24/7. En av anledningen varför jag inte använder den tjänsten. Det finns alldeles för många korkade människor för att man ska betala för att glo på trist skit sista månaden. Håll sen käften om ditt djävla knarkande. Jag hatar er narkomaner!
Hahaha härligt att se dig helt ur balans för att Amilia kommer åka ut. Bara acceptera det och försvinn härifrån 🤫
2020-04-20, 19:06
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Definitivt. Jag hoppas att de preppar henne ordentligt. Olyckligt att komma ut såhär i Coronatider också eftersom det inte finns några direkta aktiviteter att göra som kan hindra henne från att besöka sociala medier. Jag menar, för en singelperson (och hon slår mig inte som att vara någon som gillar fysiska aktiviteter) så finns det ju inte så mycket att göra nu förutom att hänga hemma och ständigt ha telefonen inom räckhåll. Det innebär ju att sociala medier finns väldigt nära till hands och jag misstänker att om man har suttit i huset så vill man gärna se vad folk har skrivit om en osv, och det är ju inte vackert i det här fallet.
Nej exakt. Hoppas hon har riktigt bra nätverk omkring sig och att hon inte behöver vara själv närmsta tiden trots coronan. Även om hon fattar att det är orimlig mängd skit hon får så måste det vara en vidrig upplevelse att komma ut till.
Medlem
Amilia ser ut som en underbetald biträdande rektor som försöker skapa glamour i slummen.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToddChavez
Borde det inte släppas 2 avsnitt idag när det är veckofinal? Eller vilket avsnitt sammanfattar annars vad som hände i huset under gårdagen?
De visar en kort sammanfattning i liven, det är därför det aldrig är planerat något på söndagar för de behöver inget content..
2020-04-20, 19:08
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Åker hon inte idag är det absolut inte svenskarna som misslyckas att rösta, utan Amilia/produktionen som myglar kvar henne.
Glöm inte DET! 😉
Vadå myglar? Om borgmästaren räddar Amalia så får du väl finna dig i spelreglerna. Jag hoppas verkligen att hon gör det valet om hon har mandat. Mera Amalia åt svenska folket!!
Bannlyst
Oddsen sjunker på Amilia nu, hon åker ut 100%👍
Medlem
icons avatar
enda twisten jag skulle uppskatta ikväll vore om det var 2 eller 3 som åkte och att det utöver Am vara Martin och Jassa som drog nitlotten. Kan avsluta säsongen två veckor tidigare istället.
2020-04-20, 19:09
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Oddsen sjunker på Amilia nu, hon åker ut 100%👍
Bra, till och med Odds sidorna har räknat med det.
2020-04-20, 19:09
Medlem
avixs avatar
Amilia hade varit en riktig pingla om hon droppade 20 kg och sin personlighet.
2020-04-20, 19:11
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Lugna ner dig för fan. Vi är många som vill ha kvar Amalia och alla tycker inte som du.
😂
"Många som vill ha kvar Amilia"! JAAAG DÖÖÖÖÖÖR! Vaknade du sen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in