Citat:
Ursprungligen postat av
Mirandamirage
Av vad jag läst i Fup hade Lena I slutet av sitt liv endast 2 hatobjekt på jorden, som hon föraktade och ville förnedra. Det är det enda som framgår av alla loggar och digital teknik, som finns I Fup, av vad jag kan se.
Sedan var förvisso inte S, den ende älskaren, utan en av många. L och några av männen skickar sexuella bilder till varandra, och man kan se att L stoppar ner handen i sina trosor och dylikt även om bilden är censurerad. Det är sexsnack och liknande. Men dem har hon ingen problematisk historik med annat än med den där Jocke, och någon sårad geokille från Norrland, men det verkar alltredan runnit ut i sanden när hon dör.
L, hatade S och H i slutet av sitt liv, rätt rejält. Av loggarna att döma med hennes vänner går det tydligt utläsa att hon vill håna, förnedra och hämnas för att ge igen för de förlorade åren. Hon medger själv för sin bögpolare Stefan om jag inte missminner mig, att hon inte för närvarande är speciellt snäll mot SD.
S, vill inte ens ha henne fastän han separerat från H, så bitterheten är omfattande. Men det sista är den slutsats jag själv drar.
Hon var själv intresserad av Jimmy, hårdrockaren men han ville inte inleda en seriös relation med henne under våren 2018, däremot ville han träffas då och då , umgås och geocacha mm.
Så vem provocerar och retar Lena upp vårterminen 2018? Svar: Paret Davidsson, som enligt loggarna, älskar, längtar etc. efter varandra, nyseparerade som de är.
Hiding kanske har gömt alla övriga fiender till L i slasket? I Fup, går de inte finna för mig iallafall. Men, men, jag kan mycket väl missat något.
Tack för utförlig presentation, värdefull läsning!
Ang det jag fetat:
Det är naturligtvis inte meningen att du i FUP skall kunna hitta nånting öht som skulle kunna peka på annan gärningsperson!
Det hade ju inneburit att åkl ÅH skulle haft en möjlig, annan gärningsperson med i materialet och då hade hon inte fått väcka åtal mot SD, detta eftersom hon då inte hade kunnat påräkna en fällande dom mot honom.
Jag är nyfiken på slasken. Det finns nog alltid nåt kryddigt och matnyttigt att finna där. Benämningen "slasken" är enligt mig olycklig, men det är ju så utredare och åkl vill se det materialet..