2020-04-20, 17:11
Medlem
Miraquellas avatar
Ända jobbiga om Amilia förhoppningsvis lämnar i kväll. Fixar inte bevittna Skriket och Martins gräl/hångel en vecka till...😱😱😱😱😱😱. Jätteångestframkallande...

OT Rösta ut Amilia
Medlem
mscatzys avatar
Med Jassas "jag älskar dig" kanske hon hoppades mana fram ett förlovningsscenario framöver som vi har sett i tidigare säsonger.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Okej en fråga?
Vem av deltagarna hade ni helst velat vara om ni skulle va tvungna att läsa igenom våran Flashback tråd. Vem har vi varit mildast mot?
Jag vet ju verkligen vem jag inte hade velat vara i alla fall 😂

Såg på glasman Instagram att han inte vågade läsa igenom här men bad folk skicka in dom bra kommentarerna som skrivits
Sami kan lugnt läsa här. Tufft i början, men han skulle bara sagt ”jaja, det var då”😀
2020-04-20, 17:12
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Med Jassas "jag älskar dig" kanske hon hoppades mana fram ett förlovningsscenario framöver som vi har sett i tidigare säsonger.
I bubbelnuggen...🤮🤮🤮🤮🤮🤮🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶
OT Rösta ut Amilia
2020-04-20, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Nja, hon är nog mer ute efter bekräftelse. Man märker att hon inte har världens bästa självkänsla. Verkar som att hon tror hon är med i någon kärleksfilm. Lite väl tidigt att fråga om Martin älskar henne liksom
2020-04-20, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Sami kan lugnt läsa här. Tufft i början, men han skulle bara sagt ”jaja, det var då”😀

Ja faktiskt, nästan alla här vill ju se sami som vinnare. Men om du inte fick välja sami då
2020-04-20, 17:15
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Jag vet, såg det andra klippet på instagram när hon va inne på toan och hörde dom också. Hon kommer ut o säger ”naughty naughty” till vem annars om inte till dom. Kunde vart bra skådespeleri från henne sida om vi inte haft tillgång till facit.

Ja eller hur men folket är fan efterblivna dom har ju bevis på att hon speler dum och att hon sätt och hört dom två.

Finns en annan situation när dom är i badrummet också då är Jassa där också och dom kysser varandra på munnen.
2020-04-20, 17:16
Medlem
pewpews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Tack för denna undrat när det var. Så alla pussar hände innan tenga, haha jösses
Ja det är allt jag sett med. Om det är allt, har Amilia varit riktigt sneaky. Det är pussar.. Inga kyssar som hon påstår det är. Hon har gått in för att vara elak och samtidigt försökt få det att låta som om hon inte velat det ska komma ut, och dessutom benämnt det som något det inte är.
2020-04-20, 17:17
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ja faktiskt, nästan alla här vill ju se sami som vinnare. Men om du inte fick välja sami då
Då blir det svårt. Nä kan inte komma på ngn.

Hoppas Amilia åker ikväll.
2020-04-20, 17:20
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Det roligaste som kan hända ikväll är att Malin säger: de deltagare som fick minst röster att åka ut är Mergim o Julia. Lennie o Mergim hoppar av glädje o Amilia kommer direkt tjuta o gråta att Mergim vinner över henne o bli arg att de inte omedelbart tröstar henne istället.

Hon kommer inte ens gratulera Mergim
2020-04-20, 17:20
Medlem
mscatzys avatar
Kan man misstänka att Lennie hoppas att Ami åker ut ikväll?
2020-04-20, 17:21
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Ända jobbiga om Amilia förhoppningsvis lämnar i kväll. Fixar inte bevittna Skriket och Martins gräl/hångel en vecka till...😱😱😱😱😱😱. Jätteångestframkallande...

OT Rösta ut Amilia
Det löser sig nästa måndag, tills dess kanske lite mindfulness och KBT.
Och byt för guds skull kamera när dom är i DC, så kommer du klara veckan. 👌😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in