2020-04-20, 16:40
Medlem
Vad är det för idioter som tror att Jasmine spelar? haha. En blind höna kunde ju se att hon blev sårad, men hon är helt enkelt för kär för att kunna stänga av känslorna för honom i ett litet hus.

Kan hålla med om att det är lite komiskt att hon tror att hon kommer vara en kändis när hon går ut, men hon är ju som sagt inte ett Einstein, men det finns ju 100 saker i huset hos de andra deltagarna som är bra mycket mer störande.

Sen förstår jag inte alls folk som nämner Jasmine som falsk, tycker hon är en av de som har mest ryggrad av alla.

Är det någon som är falsk så är det Amilia, Mergim och Julia. Jag skulle inte ens våga låna ut en tia till dem. De gör allt för att hugga andra ryggen, rädda sig sjävla och står inte alls för vad de säger
2020-04-20, 16:41
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ingen fara! Amilia ÄR redan utröstad, säkerligen med den överlägset största marginalen i BBs röstnings historia! Synd vi aldrig kommer få se procenten.
Ja, såvida inte dumjävlarna sänker hela programmeidén bara för att behålla henne!
Men en sån gigantisk fuck-up kan inte ens Tv4 göra.

Man skulle kunna se procenten om någon duktig nörd (det finns många) som kan dra ner deras api. Men jag tror att Amelia är för ointressant att börja en sådan operation. Minns i alla fall att någon läste in api'et när det röstades mellan Lennie och Glasman och Lennie fick runt 2100 fler röster, så det var rätt så jämnt. Men det är en annan historia...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Nu skrämmer du mig. Det får inte ske!!!!!!!!!

Tror inte dom kommer göra så vi röstar ut 2 gånger, hade förstått om de var att man först ska rädda 2 sedan rösta ut någon av dom 3 som är kvar..
dom hinner inte göra en ny omröstning på 15 min
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Det ger produktionen tid att rädda 2 och sedan skrapa ihop en ny kort omröstning om vem som ska stanna och då åker Martin.
det tror jag tyvärr inte kommer hända, men om det händer så är det riggat för amilia kommer få flest röster oavsett
2020-04-20, 16:43
Medlem
Fan, jag har en sån dålig känsla inför ikväll. Tänk om det blir världens antiklimax och produktionens favorit på nåt jävla vänster klarar sig kvar?
2020-04-20, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Hade det var för några veckor sen hade jag delat dina farhågor, men inte som det är nu.
Dom KAN helt enkelt inte rädda henne den här gången, dom skulle ALDRIG våga!
Överallt leder hon skyhögt, skulle dom på något sätt försöka rigga och fuska henne ÄNNU en gång skulle det bli ett sånt ramaskri från allmänheten att frågan är om ens tv4 skulle överleva det?
Det skulle ju sluta med att folk stormade tv4 huset! 😁

Du ska få se. Jag är nästan helt säker,funderar på att satsa några rödingar.
2020-04-20, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Vad är det för idioter som tror att Jasmine spelar? haha. En blind höna kunde ju se att hon blev sårad, men hon är helt enkelt för kär för att kunna stänga av känslorna för honom i ett litet hus.

Kan hålla med om att det är lite komiskt att hon tror att hon kommer vara en kändis när hon går ut, men hon är ju som sagt inte ett Einstein, men det finns ju 100 saker i huset hos de andra deltagarna som är bra mycket mer störande.

Sen förstår jag inte alls folk som nämner Jasmine som falsk, tycker hon är en av de som har mest ryggrad av alla.

Är det någon som är falsk så är det Amilia, Mergim och Julia. Jag skulle inte ens våga låna ut en tia till dem. De gör allt för att hugga andra ryggen, rädda sig sjävla och står inte alls för vad de säger

Hon är falsk.

Att hon blir ledsen beror på att hon är kär och inte får pussas mer med Martin, men att hon inte vill pussa honom är skådespel ifrån hennes sida.

Hon gör det bara för att straffa honom med flit. Ungefär som att någon lånar din cykel utan att be om lov, men du bryr dig inte utan kunde lika gärna, aha okej det är lugnt.

Men istället så låtsas du bli skogstokig på personen, vafan låna du min cykel utan att fråga? Det här kommer jag aldrig kunna förlåta.

Du ser att personen blir jätteledsen men du fortsätter vrida om kniven på personen om och om igen.

Asså jag vet inte om jag kan lita på dig mer nu när du gjort såhär....

Fyfan asså du låna cykeln utan att fråga, vad kan du göra för mig för att jag ska kunna förlåta dig?

Etc etc.

Det är så hon håller på, fett äckligt beteende.
2020-04-20, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrrnyfiken
Finns det ett klipp på första kyssen?
Den som är på bbspoils kan väl inte vara allt??

Från BBspoils Instagram

Första pussen:
https://www.instagram.com/p/B_FrqcyHDiW/?igshid=4dgj61gudk2g
Här var Jasmine med ryggen till dem men jag tror hon såg genom spegeln.

Bild från nuggen samma kväll när de också pussades verkar det som, detta är allt man lyckats få fram. Från kontots story:
http://www.bilddump.se/bilder/20200420164439-78.82.189.222.jpeg

Martin känner på Amilias bröst (samma kväll som de två andra bilder):
https://www.instagram.com/p/B_FxnLJHjHM/?igshid=434koxcdve1o

Dessa är från dagen innan Jasmine gick in i Lilla BB.

Här låter det som en puss på kinden i badrummet:
https://www.instagram.com/p/B_Myw2onFg-/?igshid=odnr5yvxl9hf
Jasmine hör allting men konfronterar aldrig Martin om det. Detta var jubileumsveckan tror jag.

Man borde kunna lägga in länkarna på första sidan så folk slipper fråga efter tillfällen hela tiden. Om det är möjligt? Någon mod?
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Du ska få se. Jag är nästan helt säker,funderar på att satsa några rödingar.

Du kan inte satsa på en sådan twist när spelbolagen får tidig information och Amelia ligger redan med extremt låga odds. TV4 äger själv spelbolag och då skulle de alltså lura sig själva inom koncernen? Det funkar inte så.
Medlem
Chandler Bings avatar
Kollade precis på Amilia Insta, inte en endaste dålig kommentar. Det måste ju vara minst 3 man som sitter och raderar dagarna i ända!
2020-04-20, 16:50
Medlem
Varför hänger det bara 3 bilder på frysen av de som hänger löst? 🤔
2020-04-20, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Hon kommer inte hänga löst nästa vecka så passa på köra ut falska ludret skådespelaren!! Hon har vetat om kyssen och att dom klängde på varandra, hon leker dum bara för att det gynnar henne som fan!! Hon stog brevid dom för fan vem fan missar nåt sånt??

Jag vet, såg det andra klippet på instagram när hon va inne på toan och hörde dom också. Hon kommer ut o säger ”naughty naughty” till vem annars om inte till dom. Kunde vart bra skådespeleri från henne sida om vi inte haft tillgång till facit.
Senast redigerad av Charade1 2020-04-20 kl. 17:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in