Citat:
Ursprungligen postat av
Fantaorose
Vad är det för idioter som tror att Jasmine spelar? haha. En blind höna kunde ju se att hon blev sårad, men hon är helt enkelt för kär för att kunna stänga av känslorna för honom i ett litet hus.
Kan hålla med om att det är lite komiskt att hon tror att hon kommer vara en kändis när hon går ut, men hon är ju som sagt inte ett Einstein, men det finns ju 100 saker i huset hos de andra deltagarna som är bra mycket mer störande.
Sen förstår jag inte alls folk som nämner Jasmine som falsk, tycker hon är en av de som har mest ryggrad av alla.
Är det någon som är falsk så är det Amilia, Mergim och Julia. Jag skulle inte ens våga låna ut en tia till dem. De gör allt för att hugga andra ryggen, rädda sig sjävla och står inte alls för vad de säger
Hon är falsk.
Att hon blir ledsen beror på att hon är kär och inte får pussas mer med Martin, men att hon inte vill pussa honom är skådespel ifrån hennes sida.
Hon gör det bara för att straffa honom med flit. Ungefär som att någon lånar din cykel utan att be om lov, men du bryr dig inte utan kunde lika gärna, aha okej det är lugnt.
Men istället så låtsas du bli skogstokig på personen, vafan låna du min cykel utan att fråga? Det här kommer jag aldrig kunna förlåta.
Du ser att personen blir jätteledsen men du fortsätter vrida om kniven på personen om och om igen.
Asså jag vet inte om jag kan lita på dig mer nu när du gjort såhär....
Fyfan asså du låna cykeln utan att fråga, vad kan du göra för mig för att jag ska kunna förlåta dig?
Etc etc.
Det är så hon håller på, fett äckligt beteende.