2020-04-20, 16:31
Medlem
Eagle35s avatar
Om Martin och Jassa kvar då ska dom hänga löst nästa vecka också eftersom dom fortsatte snacka pakt när dom hängde löst.
2020-04-20, 16:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Dom tre som gått mest röster går in uppdragsrummet.
Då är det garanterat amilia,martin och jasse
2020-04-20, 16:32
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Då är det garanterat amilia,martin och jasse

Det tror jag också sen blir det en ny omröstning va?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Verkar inte bli Amilia som åker idag, röstningen avslutas 21.30 istället för 21.45, så hon kommer räddas på något sätt. Sista dagen jag kollar på detta program.

Det är väl ingen som helst indikation på att Amilia inte åker ut idag? Det är bara bra att röstningen avslutas 21:30 istället för en kvart innan programavslut.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Det komiska är att det är HON som kladdar på honom och inte tvärtom. Usch längtar till vi får kasta henne. Förhoppningsvis nästa vecka!
Tyvärr så tror jag martin är auto, så tror faktiskt han ryker före henne :P
2020-04-20, 16:33
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrrnyfiken
Jävla Judith

Och nej, han sa väl inte ens jävla?
Jo han sa ” du är ond som en jävla ....”
2020-04-20, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Det är väl ingen som helst indikation på att Amilia inte åker ut idag? Det är bara bra att röstningen avslutas 21:30 istället för en kvart innan programavslut.

Det ger produktionen tid att rädda 2 och sedan skrapa ihop en ny kort omröstning om vem som ska stanna och då åker Martin.
2020-04-20, 16:35
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Det komiska är att det är HON som kladdar på honom och inte tvärtom. Usch längtar till vi får kasta henne. Förhoppningsvis nästa vecka!

Hon kommer inte hänga löst nästa vecka så passa på köra ut falska ludret skådespelaren!! Hon har vetat om kyssen och att dom klängde på varandra, hon leker dum bara för att det gynnar henne som fan!! Hon stog brevid dom för fan vem fan missar nåt sånt??
2020-04-20, 16:36
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Ja, precis. Hade det varit så att Frida haft en immunitet att dela ut så fuckar ju det med resultatet varpå resultatet blir ogiltigt, så det borde BB inte kunna göra. Att de avslutar 21.30 är nog för att de har en reklampaus däromkring. Under pausen kommer produktionen kunna sammanställa resultatet och efter att ha hållit deltagarna på halster så annonserar de vilka två som fick minst och som klarar sig. Sedan får de övriga tre gå in i uppdragsrummet och vänta på sin dom.

Hade de avslutat röstningen 21.00 kunde de har börjat programmet med att annonsera vilka 2 som klarade sig och sedan göra en till röstning som de brukar göra. Då hade det funnits tid för det. Men eftersom den här röstningen slutar 21.30 så kommer de två som är säkra inte annonseras förrän ca 21.40 eller 21.45 varpå det blir på tok för kort tid att skapa en ny omröstning, låta folk rösta, avsluta röstningen, sammanställa resultatet och sedan annonsera resultatet. Allt detta ska isåfall göras på ca 15 min och det är på tok för tight tror jag.

MEN man ska aldrig säga aldrig. Det är ju inte omöjligt att BB försöker med en sådan fuling men min uppskattning är att det är högst osannolikt. Men jag kan ha fel.

Ja det är en bra analys. Det finns helt enkelt dels för lite tid dels att omröstningen var spikad sedan länge, att sedan börja förvirra med extra omröstning skulle vara egendomligt. Jag tror inte på någon twist eller annat scenario. Vi ser Amelia lämna ikväll.
2020-04-20, 16:40
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTerrorist
Kan någon som vet länka amilias insta?

amiliastapelfeldt Hoppas att hon kan kolla den imorgon
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Dom pussas nu också, äckliga ludret skådespelaren där ser folket hon är fake
Bytte rum DIREKT!!!
OT Rösta ut Amilia!
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
100% att det blir en twist så Amilia "råkas" bli "räddad av tittarna".
Hennes kompisar i produktionen ger sig inte så lätt.
Hade det var för några veckor sen hade jag delat dina farhågor, men inte som det är nu.
Dom KAN helt enkelt inte rädda henne den här gången, dom skulle ALDRIG våga!
Överallt leder hon skyhögt, skulle dom på något sätt försöka rigga och fuska kvar henne ÄNNU en gång skulle det bli ett sånt ramaskri från allmänheten att frågan är om ens tv4 skulle överleva det?
Det skulle ju sluta med att folk stormade tv4 huset! 😁
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-20 kl. 16:44.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in